Äläs ny, kerran amispojat meinas potkasta pallon (jostain ihmeen syystä parkkipaikalla potki palloa) mun auton kylkeen, itse olin pienessä sievässä, noh aloin karjumaan että mitä helvettiä te oikeen teette. No, nehän meinas käydä päälle ja rupes heti vittuilemaan. Vaikka jätkät oli kahdella w124:lla liikenteessä. Noh, heitin vaan läpällä ennekuin astuin takapenkille että "mun vanteet maksaa enemmän kuin teijän paskat yhteensä" (oikeesti ne kyllä oli todella huonossa kunnossa olevia mannelinttoja, miksei olis ollu tottaki

)
noh, jätkät tästä riemastu ja rupes virolaisiksi kopiovanteiksi haukkumaan ja perus AMG-vanteet vain. Sanoin vaan että jätkät ei tiedä yhtään mitään, etenkin kun rupes mun autoa dieseliks haukkumaan. Sitten yks uskalsi tulla lähemmäksi ja rupes tarkastelee ja kysys mitkä nää muka sitten on. Sanoin vaan että etkö lukea osaa? "älä rupea mulle vittuilemaan" sanoi. Olin että selvä, en edes yritä keskustella näiden idioottien kanssa.
Ne ei oikeesti tiennyt mistään mitään ja voiku pojat ees tajuais hyvän päälle jotain...
Todella moni luulee mun Lorinsereita perus kopio-monoblockeiksi...
Sori ot, mutta hienot on vanteet ja Lorinser keskiöt olis poikaa!
Itelläkin olis hakusessa ton tyyliset vanteet, minimissään kuitenkin 8" levee.
E: mutta tosiaan, Sergey jo murjautti hyvin, ne ketkä ei tajua, ei tajua hyvän päälle.