rumilus kirjoitti:
Minä ainakin uskon kerättyyn- ja koottuun tietoon niistä lämmittimistä mitä markkinoilla on tarjolla. En usko myyntimiesten puheisiin. En usko omiin kokemuksiinikaan, vaikka elämän aikana on ollut monenlaista lämmitintä autoissani, mikä niistä olisi parasta.
Itse suhtaudun objetiivisesti ja varauksettomasti kaikkiin tämän alan tuotteisiin. Mutta väitän kuitenkin, että on niissä autoissakin suuria eroja laadun,toimintavarmuuden, turvallisuuden ja hinnan suhteen, niinkuin esimerkiksi LADA/ MB. Kyllä ne heikot kohdat paljastuu käytössä ennen pitkää, kukin tietysti voi rahansa laittaa mieleiseensä lämmittimeen, mutta tässä topikissa on hiukan valotettu niitä mahdollisia lämmittimiä, jotka vastaisivat rahalliseen huutoon.
Paistoi sun kommentista vaan jotenkin tuo "objektiivisuus" kun kaikessa muussa on vika paitsi Eeberissä(huono korjaamo/kusetus yms). Mutta ehkä mä luin sen väärin.. ...anyway kaikkiin korjaamoihin/kauppoihin yms. jotka haukkuvat kilpailijoidensa tuotteita en astu toista kertaa. On nimittäin aika aloittelijamaista toimintaa tuollainen. Ja yllättävän usein sellaiseen törmää.
Menee vähän topicin ohi mutta viime viikonloppuna tuolla Vironmaalla ajeltiin kaverin citimaasturilla(Lada Niva vuodelta miekka&kilpi) ja täytyy todeta että kyllä mäkin Mersulla ajan mielummin...oli meinaan aika karu laite.
rumilus kirjoitti:
Minä ainakin uskon kerättyyn- ja koottuun tietoon niistä lämmittimistä mitä markkinoilla on tarjolla. En usko myyntimiesten puheisiin. En usko omiin kokemuksiinikaan, vaikka elämän aikana on ollut monenlaista lämmitintä autoissani, mikä niistä olisi parasta.
Itse suhtaudun objetiivisesti ja varauksettomasti kaikkiin tämän alan tuotteisiin. Mutta väitän kuitenkin, että on niissä autoissakin suuria eroja laadun,toimintavarmuuden, turvallisuuden ja hinnan suhteen, niinkuin esimerkiksi LADA/ MB. Kyllä ne heikot kohdat paljastuu käytössä ennen pitkää, kukin tietysti voi rahansa laittaa mieleiseensä lämmittimeen, mutta tässä topikissa on hiukan valotettu niitä mahdollisia lämmittimiä, jotka vastaisivat rahalliseen huutoon.
Paistoi sun kommentista vaan jotenkin tuo "objektiivisuus" kun kaikessa muussa on vika paitsi Eeberissä(huono korjaamo/kusetus yms). Mutta ehkä mä luin sen väärin.. ...anyway kaikkiin korjaamoihin/kauppoihin yms. jotka haukkuvat kilpailijoidensa tuotteita en astu toista kertaa. On nimittäin aika aloittelijamaista toimintaa tuollainen. Ja yllättävän usein sellaiseen törmää.
Menee vähän topicin ohi mutta viime viikonloppuna tuolla Vironmaalla ajeltiin kaverin citimaasturilla(Lada Niva vuodelta miekka&kilpi) ja täytyy todeta että kyllä mäkin Mersulla ajan mielummin...oli meinaan aika karu laite.
Voihan Vee....sanon minä!
En nyt käsitellyt asiaa Eberilämmittimen puolesta, ilmoitinpahan vaan puolueetonta tietoa niille käyttäjille, jotka eivät ole omakohtaisesti asiaan törmännyt. Sanotaan nyt niin, että Eberilämmitin on tilastojen mukaan keskimääräisesti luotettavin/käyttövarmin polttoainelämmitin. Minulla ei ole mitään intressiä eikä vaikutteita minkään merkkiseen lämmittimeen. On näköjään paljon parempi kun ei lausuisi näissä geimeissä yhtään mitään. Näyttää olevan asian tulkitsijoita moneen lähtöön, joilla ei välttämättä ole tilastoitua faktatietoa.
Mitäpä tuosta riitelemään . Älä suotta suutu vaan kerro vaan mielipiteesi. Luin vielä uudestaan pari kyselyäsi edelleenkin jäi sama kuva. Mutta itse olen Webaston kannalla ja vain sen takia että ei ongelmia niiden kanssa(eikä kokemusta muista merkeistä). kahtena peräkkäisenävuonna (kesänä) Mersuni Weba ei käytetty ollenkaan n.5 kuukauteen ja ei ongelmia syksyllä. Sellainen kysäri heräsi että jos laitetaan samantehoinen webasto ja Eberi niin kumpi on kalliimpi(asennus&hankinta)?
Kettunet kirjoitti:Mitäpä tuosta riitelemään . Älä suotta suutu vaan kerro vaan mielipiteesi. Luin vielä uudestaan pari kyselyäsi edelleenkin jäi sama kuva. Mutta itse olen Webaston kannalla ja vain sen takia että ei ongelmia niiden kanssa(eikä kokemusta muista merkeistä). kahtena peräkkäisenävuonna (kesänä) Mersuni Weba ei käytetty ollenkaan n.5 kuukauteen ja ei ongelmia syksyllä. Sellainen kysäri heräsi että jos laitetaan samantehoinen webasto ja Eberi niin kumpi on kalliimpi(asennus&hankinta)?
Jos on samanlainen auto ja samantehoinen lämmitin, niin eiköhän hinnat ole kutakuinkin samoissa. Kannattaa kuitenkin kilpailuttaa ennekuin munat suorana menee tekemään kaupat. Ps.Samoista vehkeistä käytännössä on kysymys, samat kulutusosat, vain eri kokoonpanija.