Kiitos taas hyvistä tiedoista hanta ja nautseri. Huomenan jos kävis veholla. Ilmoittelen loppuuko vuoto.hanta kirjoitti:No, nautseri sen jo sanoikin, osa nro A6019970645, kappaletavaraa EUR 1,30 /kpl, eikä uusi letkukaan kallis ole, pari kympin luokkaa/kpl.
Mutta asiani oli oikeastaan pyytää että kerrot tuliko kuntoon, koska, kuten aikaisemmin kirjoitin, mullakin on korkeapainepumppu päältä likainen mutta kun sitä pyyhkii tulee rätti kovin mustaksi ja epäilenkin että olisiko se sittenkin moottoriöljyämahdollisesti korkeapainepumpun takaa; siellähän on akseli joka sitä pumppua pyörittää. Itse olen osan noista O-renkaista vaihtanut mutta aina vaan tuo öljy/naftasumu ilmestyy pumpun päälle.
c200 cdi -05- alkava suutin vuotoko?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Mulle vaihto Vänttinen 6 kpl noita. Yht. makso ehkä 250. Oli muutakin remppaa samassa, niin tarkkaa hintaa ei ihan tiedä. Mutta toi se suunnilleen on. Eli 50 /kpl noin maksimissaan. Yksi oli vuotanut ja vaihdettiin kaikki niin ei tartte jokasen takia yksitellen ihmetellä.maketap kirjoitti:noniin vika korjattu!
yksinkertanen homma kyllä oli muuten mutta itellä ei ois ollu tuommosia
vehkeitä millä hiottiin se tiivistepinta, aika reilusti tuli lastua ennen ku alko oleen tasanen pinta.
hintaa tuli tuolle hommalle 114e josta osien osuus 7ehyvää hommaa veholle tuo ei menny hommassa ku n.30 minuttia ja 107e
seuraavan vuodon kyllä korjaan ite
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
PR..LE! Ei tule kuntoon millään. Tuossa aikasemmassa kuvassa taaempi liitin vuotaa. Olen vaihtanut jo o-renkaan kahdesti ja siihen juurenkin sen valkea tiivisteen. Tuntuu että se millä kiristetään ei riitä painamaan tai jotain.
Laitoin lopuksi sinne juuren toisenkin o-renkaan ja sillä sain pitämään, mutta taas seuraavana aamu vuoto alkoi samasta paikasta.
Kertokaa mikä neuvoksi kun ei ala pitämään!!??
Laitoin lopuksi sinne juuren toisenkin o-renkaan ja sillä sain pitämään, mutta taas seuraavana aamu vuoto alkoi samasta paikasta.
Kertokaa mikä neuvoksi kun ei ala pitämään!!??
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Oisko itse putki mennyt rikki ,vuotaa juuri siitä saumasta johon letku on liitetty o-renkaan pitimeen.
Toinen vikapaikka voi olla korkeapaine pumpussa ,vuotaa tiivisteestä ja silti voi näyttää ,että putki vuotaa.
Ilmavirtaukset sotkevat vian paikaltamista.
Laita hauksi korkeapainepumppu niin löydät lisää aiheesta.
Toinen vikapaikka voi olla korkeapaine pumpussa ,vuotaa tiivisteestä ja silti voi näyttää ,että putki vuotaa.
Ilmavirtaukset sotkevat vian paikaltamista.
Laita hauksi korkeapainepumppu niin löydät lisää aiheesta.
Jos nuo osat löytys veholta ni kävis hakemasa. Tuo putki ehkä vois olla sökö kun se näyttää kuitenkin tuosta taaemman kohdalta vuotavan.. Kiitos neuvoista, ilmoittelen miten käy..nautseri kirjoitti:Oisko itse putki mennyt rikki ,vuotaa juuri siitä saumasta johon letku on liitetty o-renkaan pitimeen.
Toinen vikapaikka voi olla korkeapaine pumpussa ,vuotaa tiivisteestä ja silti voi näyttää ,että putki vuotaa.
Ilmavirtaukset sotkevat vian paikaltamista.
Laita hauksi korkeapainepumppu niin löydät lisää aiheesta.
EDIT: Ostin uuden putken. Maksoi 33,40€, huomenna laittelen paikoilleen..
Muuten kun katsoo noita kuvia ja öljynsuodattimen korkin reunasta paskainen, niin tuo kotelon kansi vuotaa öljyä. No se korjaantuu kun saadaan öljyt vaihdettua (matkaa huoltoon 1000km).
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Aloin sitten aamulla tänää putkea vaihtamaan, ja kas kas väärä putki.Sain veholta vaihdettua sen toisen putken mutta en alkanut vaihtamaan vielä. Musta on alkanut tuntumaan nyt siltä että tulisiko se polttoaine tosiaankin tuolta korkeapainepumpun kannen välistä ja sitä ei vaan hoksaa kovin selvästi.
Onko kellään ollut nuo putket rikki edes? Olen ne tiivisterenkaat vaihtanut sinne putkeen pariinkin otteeseen ja aina kylmänä vuotaa.
Mietin että pitäisikö tuosta Kemin diisselistä hommata sarja kun veholla hinta sille 55€. Tiivisteiden vaihto ilmeisesti helppo homma. Tuo toinen putkikin oli sen 45€ joten jos tulee tiivistesarjalla kuntoon ni sitten vois palautaa sen..
EDIT:
Oulusta löytyy Turuselta tiivistesarja korkeapainepumppuun 18,90€. Kemin Diesel ottaa nykyään 33€ eli siellä hinta tuplaantunut..
Onko kellään ollut nuo putket rikki edes? Olen ne tiivisterenkaat vaihtanut sinne putkeen pariinkin otteeseen ja aina kylmänä vuotaa.
Mietin että pitäisikö tuosta Kemin diisselistä hommata sarja kun veholla hinta sille 55€. Tiivisteiden vaihto ilmeisesti helppo homma. Tuo toinen putkikin oli sen 45€ joten jos tulee tiivistesarjalla kuntoon ni sitten vois palautaa sen..
EDIT:
Oulusta löytyy Turuselta tiivistesarja korkeapainepumppuun 18,90€. Kemin Diesel ottaa nykyään 33€ eli siellä hinta tuplaantunut..

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Korkeapainepumpun tiivisteet nyt vaihdettu!
Nyt on korkeapainepumpun tiivisteet vaihdettu ja alkoi pitämään. Tiedä sitten pitääkö vielä aamulla. Korkeapainepumpun tiivisteiden vaihto on helppo homma. Ja itse pumppukin on helppo irroittaa/laittaa takaisin. Ei tarvitse purkaa mitään edestä paitsi tietty se suojamovi moottorin päältä.
En vaihtanut sitä pa-putkea ja se onkin sievästi autossa odottamassa palauttamista vehon hyllyyn..
En vaihtanut sitä pa-putkea ja se onkin sievästi autossa odottamassa palauttamista vehon hyllyyn..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03