250tdic (katsastettu)
Re: ..
Eipä ne mullakaan peltiä savutestiä varten aukassu. Ottaapi äänestä kirrosnopeus tiejon.veskola kirjoitti:Mistä ne mittasi savutestissä kierrokset, jos konepeltiä ei avattu?
Siihen kuuluu silmämääräinen arviointikin
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
tuli asennettua kunnolliset ahto ja pakopaine mittarit, ja pakopaine mittarin letkun väliin polttoaine suodatin, koska ikävästi räpyytti. onkos tuo aivan normaalia kun matka ajossa tasakaasulla ajaessa ahdot näyttää noin 0,4bar ja pako paine noin 0,5 bar, vedättäessä ahdot tällähetkellä 0,5 ja pako nouseen 0,6-1,2. mutta noi tasakaasulla olevat lukemat vähän ihmetyttää..
Ihan normaaleja pienen turbon lukemia. Pakopaine nousee kyllä aika ylös verrattuna ahtoihin. Kannattaa laittaa isompi turbo niin kestääkin paremmin.Pyryr kirjoitti:tuli asennettua kunnolliset ahto ja pakopaine mittarit, ja pakopaine mittarin letkun väliin polttoaine suodatin, koska ikävästi räpyytti. onkos tuo aivan normaalia kun matka ajossa tasakaasulla ajaessa ahdot näyttää noin 0,4bar ja pako paine noin 0,5 bar, vedättäessä ahdot tällähetkellä 0,5 ja pako nouseen 0,6-1,2. mutta noi tasakaasulla olevat lukemat vähän ihmetyttää..
S210 220 CDI A -02