s124 madallus

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Eibachit on varmasti ainakin laadukkaammat, niissä oli muistaakseni jopa 1milj/km takuu joskus :shock: en muista mikä käytäntö nykyään on.. oishan tuolla tallissa yhdet uudet -45mm s124:n eibachit, pitäs oikein lukaista mitä takuusta sanotaan...

Mitä noista muuten on kokemusta niin h&r kun ajat 40tkm niin ne on saattanut tippua jo 10-20mm kun taas kaverilla on nyt ollut 8vuotta cossussa eibachin vieterit ja joilla on ajettu n. 200tkm ja ne on vajonnut noin 10mm jos sitäkään eli ne on kyllä hintansa arvoiset. Mutta jos autoa ei aio pitää lopun ikäänsä niin tuskin tuolla kauheeta merkitystä on :roll:
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

DRW:ltä tuli hinnat, eibach 259e sarja ja h&r 298e sarja. Taidan lähteä kokeilemaan tuota eibachia.
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

oho ai että h&r oli kalliimpi :shock:
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Niimpä, mitä täältä luin niin kaikki sano että olisivat tyyriimpiä. Noh, katsotaan millaset ovat sitten.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12819
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

hinnat heittelee, h&r on vuosien kuluessa nousseet monta kymppiä sarjalta !
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Ostin sitten nuo eibachit ja eilen ruuvailtiin ne kaverin kanssa kiinni:
http://s108.photobucket.com/albums/n8/S ... 008012.jpg
Avatar
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2153
Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

vielä ois varaa madaltaa ;)
X253 glc350e

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi

www.alvastonauto.fi
Avatar
antti86
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 256
Liittynyt: Su 13.08.2006 19:15
Paikkakunta: kalajoki

Viesti Kirjoittaja antti86 »

ei muutako ykkösen kumit joka nurkkaan
S124 230TE ex
S124 E250TDA 20V
S123 300TEA
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Ainakin vielä pitäydyn tuossa korkeudessa, täytyy antaa paikkojen muokkautua tuolle rengastukselle :) Mutta on se paljon parempi noin kuin vakio alustalla ja noilla palloilla! 8)
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Avatar
EzKo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 286
Liittynyt: Su 17.10.2004 09:29
Paikkakunta: Karvia

Viesti Kirjoittaja EzKo »

Juuri hyvä noin mun mielestä 8) sama setuppi ku mulla paitsi mun 17 vanteilla.

Hieno auto väriä myöden 8)
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

antti86 kirjoitti:ei muutako ykkösen kumit joka nurkkaan
Minä meinaan vaihtaa kakkoset kolmosiin, aikoinaan oli ykköset.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

veskola rupee selkeesti tulemaan vanhaksi ja arvostamaan mukavuutta :wink: :D
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Xan
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 09.11.2010 15:46
Paikkakunta: Siuntio

s124 matalaksi

Viesti Kirjoittaja Xan »

nyt täytyy nostaa vanha aihe esille kun itselle uusi juttu tuo koko takapään korkeuden säätö ja ideana oli kuitenkin tontittaa auto mutta onko se sitten järkevää eliminoida se kokonaan ja laittaa sedanin alusta sinne ja onko näihin jostain saatavilla säädettäviä tolppia jolla sen saisi ihan maahan ilman että laittaa ilmapusseja sinne kun ne ei kovin käytännölliset talvella ole....
W124 250d saksantuliainen farmari projekti
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12819
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

en näe mitään järkisyytä poistaa, ellei nyt väkisin halua ajomukavuutta + tasonsäätöä pois :o

saa sen noillakin hiluilla tonttiin, sportlinen iskarit taakse ja jollei se riitä niin korista kiinnitystä ylemmäs niin johan pärjää !
Xan
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 09.11.2010 15:46
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Xan »

juu mä olen siis ihan uusi tän mersu rakentelun parissa muita merkkejä sitten aiemmin enemmänkin mutta nyt tuli hommatua tommonen s124 joka piti vaan toimittaa talvi kulkineen virkaa mutta innostuin sitten että toihan näyttäis hyvältä nk. hellaflush tyylisenä :twisted: :twisted: :D
W124 250d saksantuliainen farmari projekti
Vastaa Viestiin