Eibachit on varmasti ainakin laadukkaammat, niissä oli muistaakseni jopa 1milj/km takuu joskus en muista mikä käytäntö nykyään on.. oishan tuolla tallissa yhdet uudet -45mm s124:n eibachit, pitäs oikein lukaista mitä takuusta sanotaan...
Mitä noista muuten on kokemusta niin h&r kun ajat 40tkm niin ne on saattanut tippua jo 10-20mm kun taas kaverilla on nyt ollut 8vuotta cossussa eibachin vieterit ja joilla on ajettu n. 200tkm ja ne on vajonnut noin 10mm jos sitäkään eli ne on kyllä hintansa arvoiset. Mutta jos autoa ei aio pitää lopun ikäänsä niin tuskin tuolla kauheeta merkitystä on
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Ainakin vielä pitäydyn tuossa korkeudessa, täytyy antaa paikkojen muokkautua tuolle rengastukselle Mutta on se paljon parempi noin kuin vakio alustalla ja noilla palloilla!
veskola rupee selkeesti tulemaan vanhaksi ja arvostamaan mukavuutta
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
nyt täytyy nostaa vanha aihe esille kun itselle uusi juttu tuo koko takapään korkeuden säätö ja ideana oli kuitenkin tontittaa auto mutta onko se sitten järkevää eliminoida se kokonaan ja laittaa sedanin alusta sinne ja onko näihin jostain saatavilla säädettäviä tolppia jolla sen saisi ihan maahan ilman että laittaa ilmapusseja sinne kun ne ei kovin käytännölliset talvella ole....
juu mä olen siis ihan uusi tän mersu rakentelun parissa muita merkkejä sitten aiemmin enemmänkin mutta nyt tuli hommatua tommonen s124 joka piti vaan toimittaa talvi kulkineen virkaa mutta innostuin sitten että toihan näyttäis hyvältä nk. hellaflush tyylisenä