
Hinta toki on vitsi jos huhut pitävät kutinsa.
Tehtaat ostaa kaikkee kummalista niinkuin kaverin loppunajetun nestekaasu-saabin. Oli oikein tehtaan tekele kahdella kaasupullolla ja edes kylmäkäynnistyksessä ei tullut kuin vesihöyryä putkesta. Sai sen verran että osti opiskelija niillä rahoilla melkein uuden 900 Turbon !!! Olishan niillä rahoilla saanut muutakin mutta se on taas toinen tarinaDunkelblau123 kirjoitti:Tuota kannattaisi tarjota melkeinpä MB-tehtaalle takaisin. Taannoin Mobilistissa oli juttua jostakin suomalaisesta vuoden 70-74??? VW Transporterista jolla oli ajettu tyyliin 32km. Koneessa oli vielä alkuperäiset öljytkin ja sitä oli käytetty säännöllisesti kirjanpitoineen. VW tehdas on yrittänyt ostaa kärryä hyvällä summalla (20-50k€) mutta sitä ei ole myyty.
No niin ostaisi, mutta jos ei myydäXUX63 kirjoitti: Tehtaat ostaa kaikkee kummalista
On tainnut jopparinressukka maksaa itsensä kipeäksi tuosta sekasikiöstäjorkka kirjoitti:Soitin tuolle myyjälle muutama päivä sitten tuosta autosta, hinta todellakin pitää paikkansa, sanoi että alle 50000 euron ei myy...![]()
Sanoi puhelimessa että auto on TÄYSIN alkuperäinen...
Hyvin tuntui varmalta että saa myytyä tuollakin hinnalla.
Paljonkohan Autokesku/Aro-Yhtymä maksasis mun 700tkm ajetusta 1,3-litrasesta Nissan SunnystaXUX63 kirjoitti:Tehtaat ostaa kaikkee kummalista niinkuin kaverin loppunajetun nestekaasu-saabin. Oli oikein tehtaan tekele kahdella kaasupullolla ja edes kylmäkäynnistyksessä ei tullut kuin vesihöyryä putkesta. Sai sen verran että osti opiskelija niillä rahoilla melkein uuden 900 Turbon !!! Olishan niillä rahoilla saanut muutakin mutta se on taas toinen tarinaDunkelblau123 kirjoitti:Tuota kannattaisi tarjota melkeinpä MB-tehtaalle takaisin. Taannoin Mobilistissa oli juttua jostakin suomalaisesta vuoden 70-74??? VW Transporterista jolla oli ajettu tyyliin 32km. Koneessa oli vielä alkuperäiset öljytkin ja sitä oli käytetty säännöllisesti kirjanpitoineen. VW tehdas on yrittänyt ostaa kärryä hyvällä summalla (20-50k€) mutta sitä ei ole myyty.
Huhuu perkeleJube kirjoitti:NIIN ETTÄ 75000€Jyry kirjoitti:Soitin silloin, kun tämä oli kepössä kuvalla. 75000 on tosiaan pyynti. Ei puhelimessa maininnut kyllä mitään tuunauksista ja modernisoinneista.![]()
![]()
![]()
Suht halapa jos mummon rahassa ~450000mk
Ilman muuta Daaz on oikeassa, Daazhan on ORAAKKELI.PK kirjoitti:Että liekö Daaz oikeassa...
Eikös tohon aikaan vielä autot rekisteröity itse kyseisessä kaupungissa erikseen, kylläkin useasti autoliike sen asian hoiti. Muistaisin vain että isäni kanssa nöösipoikana tullut istuskeltua rekisteröintiluukun edessä poliisiasemalla, vai mikäköhän se syy nyt oli. Mutta asiaan. Onhan tuossa voinut olla kyseessä "vuosimallin vaihto", eli viety autotalliin odottamaan vuoden vaihtumista ja sitten sitä ei kuitenkaan rekisteröitykään.raul kirjoitti:Askarruutta hieman tuo rekisteröimättömyys.... Mitenköhän silloin -77 mahtoi olla, oletan että jos auto on Vehon maahantuoma, on se myös rekisteröity Vehon toimesta. Jos olettamukseni on oikea, niin tätäkin väitettä ihmettelen suuresti. Toisekseen, miten mahtaa Suomen kettumainen autolainsäädäntö suhtautua tässä tapauksessa uuden auton rekisteröintiin...?
Kilvet noudettiin ennen vanhaan vallesmannilta. Sai oikein valkata kasasta mieleisensä jos sattui mukava toimistovirkailija. Tämä oli eriittäin paljon kiinni siitä älysikö viedä kahvipaketin mennessään, säkällä välttyi yhdeltä katsastukselta.Antti V kirjoitti:Eikös tohon aikaan vielä autot rekisteröity itse kyseisessä kaupungissa erikseen, kylläkin useasti autoliike sen asian hoiti. Muistaisin vain että isäni kanssa nöösipoikana tullut istuskeltua rekisteröintiluukun edessä poliisiasemalla, vai mikäköhän se syy nyt oli. Mutta asiaan. Onhan tuossa voinut olla kyseessä "vuosimallin vaihto", eli viety autotalliin odottamaan vuoden vaihtumista ja sitten sitä ei kuitenkaan rekisteröitykään.raul kirjoitti:Askarruutta hieman tuo rekisteröimättömyys.... Mitenköhän silloin -77 mahtoi olla, oletan että jos auto on Vehon maahantuoma, on se myös rekisteröity Vehon toimesta. Jos olettamukseni on oikea, niin tätäkin väitettä ihmettelen suuresti. Toisekseen, miten mahtaa Suomen kettumainen autolainsäädäntö suhtautua tässä tapauksessa uuden auton rekisteröintiin...?
Eikai siinä, kun pitäis -77 mersun täyttää uuden speksit...raul kirjoitti: Toisekseen, miten mahtaa Suomen kettumainen autolainsäädäntö suhtautua tässä tapauksessa uuden auton rekisteröintiin...?