Tosiaan leima tuli kertalaakista parin tunnin syynäyksen jälkeen ja vielä laillisin keinoin

Koko kesä tuli ajeltua ja hienosti kyllä pelitti, yhden perän sain särki ja pari kartaanin rättiä, mutta nehän on kulutustavaraa...

Ahtopaineita ei lopulta edes sitten jaksettu yrittää nostaa, kerkes kauppaan ja töihin ihan tuolleenkin...
Kunnes yksi kaunis päivä, lähin tallilta pikkusen räväkämmin ja konekkaan ei vielä ollu ihan lämmin, parin kilsan jälkeen rupes ihme naputus kuulumaan.
Öljynpaineet pysy ja auto kävi tasaseti mutta vaan naputti, jos jenkaa anto niin paheni.

Yks kerrallaan rupesin irrotteleen apulaitteita yms osia mistä vois ääni kuulua ja lopulta piti tehä näin-->

Ja öljypohjan kun nappas irti oli näky tälläinen-->


Jokainen laakeri klappas ja 6syl liuskat päällekkäin, kangen pultit mutkalla ja kampiaksila pilalla.... Rankkaa tää harrastaminen


Tarkkaa syytä eioo vielä löytynyt, mutta täytyy hetki antaa mercedekselle valohoitoa ja miettiä mitä tekee ensikerralla toisin vai tekeekö mitään...
Tämä siis jo elokuussa purettu, on vaan uudet projektit jo alotettu niin ei kerkiä tähän perehtymään hetkeen.
Rallitenava rakenteilla nytten, kertokaa jos haluatte siitä kuulla tarinaa, niin voisin sitä välillä tänne päivitellä

Ei muutakun hyvää loskapaskan odotusta kaikille
