Lopuksi vaan kysy että niin olikos tässä madallukset kun ei rekisteriotteessa ole ainakaan mainintaa, niin sanoin vaan että ei tietoa, samat jouset päällä siitä asti ku Saksasta tuotu.. Ei muuta ku leima paperiin ja baanalle helpottunein mielin
Katsastuksesta läpi?
- A.Viertola
- Vakiokalustoa

- Viestit: 229
- Liittynyt: La 17.07.2004 19:24
- Paikkakunta: Kauhava/Kauhajoki
Kyllä sitä meinas kans viime heinäkuus vähä jännäkakkaa pukata ku ajoin katsastuskonttorille ja 7cm maavaraa..
No ei mitää, kaikki meni ihan ok siihen asti, kunnes auto ajettiin nosturille... Ei mahtunut nosturin nostokapulat auton alle ja miehiä avuksi ja nurkista nostelemaan että saatiin mahtumaan alle..
Kyllä siinä katsastussetiä meinas vähä naurattaa...
Lopuksi vaan kysy että niin olikos tässä madallukset kun ei rekisteriotteessa ole ainakaan mainintaa, niin sanoin vaan että ei tietoa, samat jouset päällä siitä asti ku Saksasta tuotu.. Ei muuta ku leima paperiin ja baanalle helpottunein mielin
Lopuksi vaan kysy että niin olikos tässä madallukset kun ei rekisteriotteessa ole ainakaan mainintaa, niin sanoin vaan että ei tietoa, samat jouset päällä siitä asti ku Saksasta tuotu.. Ei muuta ku leima paperiin ja baanalle helpottunein mielin
MB W210 230E -96
MB 190E -85 Autom.

MB 190E -85 Autom.

Helpommin sanottu kun tehty... Kävin tänään ostamassa noita kumeja.vesa kirjoitti:Kertokaapas tyhmälle miksi ne vieterit pitää kangeta kaiken maailman rautakankien kanssa autosta irti jos on tarkoitus vain hakea leima vehkeeseen? Auto ylös tunkilla, 5cm kumit kierteiden väliin Fairyn avulla, ja leimalle. Simppeliä?
Kulma ylös tunkilla ja pyörä irti; "EI PRKL! ...ei nää kumit mahdu mitenkään päin tuonne kierteitten väliin. Jouset on niin tiheällä kierteellä ettei mihinkään väliin saa noita kumeja. Pitäis jollain saada "levitettyä" jousia ja... Joo, unohdetaan. Ei kai siin, pistän kesärenkaat alle ja lähen kokeilee onnee (kunhan saan ton pakoputken kuntoon eka
On muuten tuossa rekisteriotteessa merkintä H&R -madallusjousista;
Mitat kaaresta keskelle pyörää edessä 31 cm ja takana 29 cm.
Noita mitoista puuttui nyt 1 cm kummastakin. Katotaan jos nousis tuon sentin kesärenkailla. Luulis tuon silloin menevän
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
- A.Viertola
- Vakiokalustoa

- Viestit: 229
- Liittynyt: La 17.07.2004 19:24
- Paikkakunta: Kauhava/Kauhajoki
Meinaakko että olis ihan sentin tarkkaa.. Enpä usko.. Tai tietenkin riippuu paljo konttorista mutta mutta..FosgateT kirjoitti: On muuten tuossa rekisteriotteessa merkintä H&R -madallusjousista;
Mitat kaaresta keskelle pyörää edessä 31 cm ja takana 29 cm.
Noita mitoista puuttui nyt 1 cm kummastakin. Katotaan jos nousis tuon sentin kesärenkailla. Luulis tuon silloin menevän
MB W210 230E -96
MB 190E -85 Autom.

MB 190E -85 Autom.

n. 6 cmA.Viertola kirjoitti:Paljokos sulla nyt sitten on maavaraa matalimmillaan?
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Ei se niin tarkkaa ole ja jos on niin tekee valituksen konttorin päällikölle. Tottamooses mittauksiin pitää sisällyttää jousien kulahtamisvaraa ja renkaan tyypin muunnoksesta ja kulumisesta tulevaa laskua.Mikä auto nyt pitää korkeutensa sentin tarkkuudellaA.Viertola kirjoitti:Meinaakko että olis ihan sentin tarkkaa.. Enpä usko.. Tai tietenkin riippuu paljo konttorista mutta mutta..FosgateT kirjoitti: On muuten tuossa rekisteriotteessa merkintä H&R -madallusjousista;
Mitat kaaresta keskelle pyörää edessä 31 cm ja takana 29 cm.
Noita mitoista puuttui nyt 1 cm kummastakin. Katotaan jos nousis tuon sentin kesärenkailla. Luulis tuon silloin menevänPaljokos sulla nyt sitten on maavaraa matalimmillaan?
Sopiikos semmonen bilteman levitin sinne jousen väliin niin saa kumia väliin ? Vai rautakanki ja levitin yhdistelmä...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Ei kai renkaan mitat vaikuta paljonko on matkaa keskiöstä kaareen.FosgateT kirjoitti:Mitat kaaresta keskelle pyörää edessä 31 cm ja takana 29 cm.
Noita mitoista puuttui nyt 1 cm kummastakin. Katotaan jos nousis tuon sentin kesärenkailla.
Maavaraan sekä rakoon renkaan ja kaaren välissä vaikuttaa kyllä. Pyysin konttorilla rukkaamaan noita mittoja vähä pienemmäksi koska olin aikeissa laittaa matalammat (jousi)kumit, niin sanoivat vain että kyllähän ne mitat elää muutenkin, ei se niin tarkkaa ole.
minun edellisessä mersussa oli alustan korkeus etu 32cm ja taka 30cm ja ei ollut propleemaa katsastuksessa joten ei muuta kun leimaan ja toi vakio turbo on kokonaista 2cm korkeempi joten ei se sun auto ole kun kolme senttii matalempi kun toi mun orkkis turbo diesel ei muutan hurautat konttorillle ja leima lappuun...
Itse tein ja säästin



