Vakionoupeudensäädin ei pelaa yli 100km/h vauhdissa
Re: Vakionoupeudensäädin ei pelaa yli 100km/h vauhdissa
W210:ssa etupyörän hammaskehän korroosio aiheutti cruisen tippumisen pois päältä. Toimi pienissä nopeuksissa, mutta suuremmissa tuli nopeussignaaliin katkoksia.
Re: Vakionoupeudensäädin ei pelaa yli 100km/h vauhdissa
Vuosi taas vierähtänyt...?????C 124 320 kirjoitti:Onko kukaan löytänyt topicissa mainittuihin ongelmiin tähän mennessä ratkaisua?
Muita mahdollisia kohtia tuota ABS kehää lukuun ottamatta?
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320 CDI, CLK 320 CDI, E 220 CDI, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 2*OG900, niin ja sokerina pohjalla yksi Foortti
Re: Vakionoupeudensäädin ei pelaa yli 100km/h vauhdissa
Tännään taas ajelin Testeri sylissä.. Näyttää oleva tuossa minun autossa, edelleen S210 320cdi, sellainen juttu, että turbiini luistaa aina tai ei se ainakaan ollut lukittuna. Lukitus tapahtuu 100km/h vauhdissa, ei missään tilanteessa alle sen nopeuden. Tai siis siinä lukee Luistaa. Nopeuseroa oli moottorin ja turbiinin välillä tänään n.60-70r/min. Vakkari pysyy päällä, kunnes luisto on niin rankkaa, että joku päättää avata turbiinin lukon. Onko niin? Tai kun lukitus on auki jostain systä yli satasen vauhdissa, vakkari pysyy päällä. Ajattelin sitä kuormitustilannetta, silloin saattaa kierroserot kasvaa ja lukitus avautuu ehkä jostain suojaussyystä sekä vakkari putoaa pois päältä.. en tiiä.. tietääkö kukaan? Onko se vika turbiinin kytkimessä, tiivisteissä tai kybissä? Itellä ehkei ole kybissä, kun se vaihdettiin jo..
Re: Vakionoupeudensäädin ei pelaa yli 100km/h vauhdissa
No joo, vaihdoin ne etunavat nyt vihdoin ja viimein. Nyt ovat abs-nystyrät terävät ja parina päivänä on pysynyt vakkari päällä kaikilla nopeuksilla. Pittää vielä kattua se kybin toiminta, että pyssyykö tuo turbiiniki lukittuna.. 

Re: Vakionoupeudensäädin ei pelaa yli 100km/h vauhdissa
Saattaa olla että turbiini "ei tullut kuntoon". Ahkerasti starilla rassatessa ei ole tainnut osua kaikki tieto silmiin? Vilkaisepa vaikka gf27.20-p-3002g.