mik4-- kirjoitti:Kokeileppa laittaa vaikka 3bar, miten muuttuu kyydit.
Kokeillaan huomenna.
mik4-- kirjoitti:Kokeileppa laittaa vaikka 3bar, miten muuttuu kyydit.
mik4-- kirjoitti:Kokeileppa laittaa vaikka 3bar, miten muuttuu kyydit.
Eetyzk kirjoitti:Laittakaa 722.6:n niin ei oo ponanzaa ja kestää. (Ainakin om606:en perästä otettu loota, vahvistamatta)
MarkusJVainio kirjoitti:mik4-- kirjoitti:Kokeileppa laittaa vaikka 3bar, miten muuttuu kyydit.
Noni.
Nyt kokeiltu 3bar rengaspaineilla ja iskarit säädetty löysimmästä keskiasentoon niin muuttu kummasti pompottelu parempaan suuntaan![]()
Jotain pientä nykimistä on mutten ominaisuuksille mittään voi.
Kokeilen siltikin painavampaa vauhtista ni katotaan miten käy.
Toi on ihan tosi. Joko täysiä tai ei mihkääaniemiko kirjoitti: Auttaa varmasti.
Itsellä kokemusta saman kokoonpanon perässä kevyestä pyörästä ja painavasta.
Kevyttä ei voi dieselin perään suositella, alle 60km/h vauhdissa on vain 2 mahdollista asentoa kaasussa
2-massa tarvii vissiin sitten eripituisella akselilla olevan vaihdelaatikon...uudemman sukupolven laatikot, eikö?aniemiko kirjoitti:Sprinterin 2-massa pyörä 250mm asetelmalla oli mulla ex käyttiksessä, ei tosin kestä isompaa viritystä.
painaa paljon, +15kg.
Petri R kirjoitti:2-massa tarvii vissiin sitten eripituisella akselilla olevan vaihdelaatikon...uudemman sukupolven laatikot, eikö?aniemiko kirjoitti:Sprinterin 2-massa pyörä 250mm asetelmalla oli mulla ex käyttiksessä, ei tosin kestä isompaa viritystä.
painaa paljon, +15kg.
Ihan normi 124/201:n laakeri, sellaisen malliin laakeri tietysti mikä on pitkä-akselisella laatikolla ja kovalla vauhtipyörällä!mamu kirjoitti:OM605 ja Bmw 5v ZF, mikä silmälaakeri kampuran perään? Ihanko vain C-mesen laakeri?
Kuisma_ kirjoitti:
Edellinen manuaali w124 OM603 st oli 7mm pumpulla (ei mynä) ja originaali vivustolla ja se nytkytti todella ankarasti. Kytkimenä oli sorvattu 200d vauhtis ja -765 asetelma. Tenavassa taas billetti vauhtis joka hieman painavampi kuin tuo 200d sorvattu, mutta en tiedä onko sillä mitään merkitystä asiaan kun painoerot aika pieniä.