noilla perusteilla pääteltiin myös, jättää kampi koskematta.Antti K kirjoitti:Niin mielestäni alumiinikansi on syytä oikaista joka kerta kun se on irti, jos haluaa kannentiivisteen kestävän. Olen kyllä kuullut hurjista jotka ovat laittaneet vanhan kannentiivisteenkin takaisin, mutta tuskin on ollut pitkä ikäinen ilo![]()
Laakereissa joissa ei ole mitään hinkauma jälkiä, naarmuja tahi leikkautumis jälkiä eikä niistä ole pintaa lohjennut irti oljyreijän ympäriltä en vaihtaisi uusiin, mutta uudet on aina uudet ja pidempään ne kestää kuin vanhat suuremmalla todennäköisyydellä.
Kampiakselin särötarkastus ja hionta on aiheellinen kun on selvä laakeri vaurio eli liuskat ovat olleet päälekkäin tai laakerinpinta on kulunut pois jolloin on laakerissa ollut paljon välystä, muutoin melko varmasti turha vaiva.
ainoo missä tiedän että vanha kannen tiiviste kestää on suzuki pv, tosin vähän erilaisesta koneesta kyse

tuli muuten mieleen nyt kun nuo laakerit vaihtaa (pystyykö muuten laakerit+päittäslevyt vaihtaa ilman kangen irroitusta? ) , niin tarviiko sisään ajaa? , pumpuksi tulee muuten tuosta toisesta koneesta mynässä käynyt pumppu, lujaa siis mennään
