Niitä sivuja kun selailee niin meinaa unohtua suu auki…
Huimaa käsityötaitoa!
Niitä sivuja kun selailee niin meinaa unohtua suu auki…
Kiitosta
No juu siellä on kyllä melkoisesti tavaraa tätänykyä jos jaksaa kaikki kolme blogia kahlata läpi
KiitoksetVallgren kirjoitti: ↑Su 17.11.2024 23:38 Onhan tämä erittäin hieno. Hyvä että näitä mopokoneisiakin tehdään museorekisteriin. Kiitos myös projektitopikista. Nämä runsain kuvin tehdyt projektitopikit on nykyiseen someaikaan aivan liian harvinaista herkkua.![]()
Onko nuo kasireikä-vanteet oikealla ET:llä? Niissä on hieman E500 tyyliä.Tähän voisi sopia myös kaivonkannet tai sitten ihan perinteiset ufotkin.
Onnittelut! Mikä porukka tarkasti? Niin, miulla katsoi MB Klubi oman sinisen.
Kiitokset!karra kirjoitti: ↑To 21.11.2024 11:05 Onnittelut! Mikä porukka tarkasti? Niin, miulla katsoi MB Klubi oman sinisen.
Itsellä Pontiac seisoo vielä talon katoksessa, tsekkailen käyttöautot tässä talvikuntoon ennen kun otan ponun talliin. C180:llä kerkesin syksyllä ajaa 3 päivää - siis viime vkl - ennenkun talvi iski päälle...
Ollos hyvä vaan. Mukava teikäläisenkin viimeistelyhommia on seurailla
Kiitokset
Kiitokset
Kiitokset!carbon kirjoitti: ↑Pe 22.11.2024 08:12 Ja niin vain vanhasta taksista kuoriutui upea museomersu, vieläpä niin nopealla aikataululla, ettei välikommenttia ehtinyt heittää..![]()
Voisi siinä edellisellä omistajalla suu loksahtaa auki, jos näkisi auton nyt.
Kysynpä nyt sinulta asiaa, joka on monesti vaivannut mieltä, että mikä mahtaa olla oikea asento noille ikkunaveiveille Mersussa?Ne kun näkyy joka autossa olevan vähän eri asennoissa, niin onko tietoa miten ne on tehtaalla aikoinaan asennettu?
Omissa autoissa W124 on takana suoraan alaspäin (edessä sähkölasit), ja W123 molemmat niin edessä kuin takana hieman etualaviistoon.
Kiitokset!
Se on juurikin näin. Mikä muu malli pystyy vastaavaan? Ei ainakaan nämä uudemmat saman Merkin edustajat. Parasta noissa on vielä, että ne pikku korjaukset pystyy tehdä melkein missä vain, vaikka siellä firman parkkiksella.S202 kirjoitti: ↑Pe 22.11.2024 19:13 Sehän näissä viehättää kun näillä vois ihan hyvin ajella päivittäin vaikka malli täyttää pian 40 vuotta. Ainakin tälläiselle jolle ajaminen on se juttu eikä typerät ja turhat varusteet puhumattakaan niistä jotka toimii päin persettä. Lisäksi ulkonäkö kestää vuosikymmenestä toiseen vrt joku japsi joka näyttää 10 vuotiaana saippuapalalta tai ala-asteella veistetyltä puupenaalilta.
Mulle W211 facelift sedan, mustana ja avantgardena aina osuu silmiin. Sellanen 280CDI jäi isäukon viimeiseksi autoksi. En pidä yhtään mahdottomana, että moisen joskus vielä koppaisin itselleni. Tosin itseä miellyttäisi mielummin 220CDI.S202 kirjoitti: ↑Pe 22.11.2024 19:39 Ajelin pari vuotta 120 korisella land cruiserilla, se oli helvetin hyvä auto. Tietty siinä jo common rail ja suutin ongelmia mutta muuten ei muutaku pitää ja päästää.
Se täytyy sanoa että tänään kun jouduin odottelemaan tunnin kaupan pihassa kuorma-auton hytissä mistä nyt näkee vähän paremmin niin siisti farkku 211 pisti kyllä silmään, sen muotoilu on kyllä kestänyt ajan hammasta hyvin. Nekin vaan alkaa olemaan sisälokarien ja pohjamuovien alta aika happamia.
Tuossa kyse lienee viimeisimmistä 211 korisista? Sitä aina luulisi, että mallisarjan loppupään tuotteet olisi aina suhteellisen hyviä ja kestäviä valintoja, mutta eipä se aina niinkään ole. Tosin en kyllä kovinkaan monen ole kuulut kehuvan prefacelift 212:stakaan. Melko kallista on niidenkin elämä ollut. 212-facelift lienee yksiä harvoja kestäviä Mersuja. Ellei nyt satu OM651 leipasemaan niinkuin yleensä.Orlov kirjoitti: ↑Pe 22.11.2024 21:52 Sinänsä menee vähän ohi aiheen, kun noita pissavehkeitä ei pojan autossa ollut. Mutta harvinaisen hankala yksilö oli(320cdi V6), ikä tulee vastaan (-09) ja paikat hajoaa. Tietty siinä menee luottamus, niin melko menetettyä oli tuon auton kohtalo. Mersu hoiti(Veho) asiansa kyllä kiitettävästi ja sai kyllä kaiken mitä tehdas maksoi ja sitten kaiken mitä itse maksoi. Joten vaihtoon meni. Hyvitys oli melkolailla se mitä korjauksiin loppupelissä meni(eli itse autosta ei saanut mitään)Meni kyllä syvään päähän välittömästi ja osti sähköauton![]()
Tosin on työpaikalla lataukset ja käytetyssä autossa on takuut tekniikalle
Kun ei harrasta käyttöautoa, kuten isänsä.
Jos tästä jotain fiksua pitäisi vääntää, niin vaikka markkinat on mitä ne nyt on, niin on iso vaara,että ajelee arvottomalla autolla todellisuudessa ja ainoa vaihtoehto on korjata itse. Näin ne markkinat muuttuu
Harraste markkinat sitten erikseen ja "museoautot"
OT: 1939 Pontiacilla ihan sama, ehkä ajaisin töihin se 5 km jos olisi töitäEVO X kirjoitti: ↑Pe 22.11.2024 17:27
Tulipa käytyä tänään töissä tuolla. Kilsoja kuitenkin tulee se rapea 65 suuntaansa niin kyllähän sitä oikein rentoutuiEi vilkkuvia valoja, hälyä, vikavaloja, varoitustekstejä, ei kiire, koska ei kulje kumminkaan kuin vaadittavan nopeuden.. suorastaan mahtavaa. Tällä ajaessa oikein ymmärtää sen vanhan iskulauseen: Vain köyhillä on kiire
![]()
Joo se on varmaan ihan erilainen verrattuna noihin -50-lukuisiin Jenkkeihin. Caddy ja Mercury nyt ei ole oikeastaan mitään nuhaisia vehkeitä. Cadillacin kanssa on taas oma jännityksensä yleensäottaen tuolla liikenteessä. Mercuryn kanssa ei tarvi niin stressata. Mutta tällänen laiska Mersu on taas aivan oma juttunsakarra kirjoitti: ↑La 23.11.2024 11:01OT: 1939 Pontiacilla ihan sama, ehkä ajaisin töihin se 5 km jos olisi töitäEVO X kirjoitti: ↑Pe 22.11.2024 17:27
Tulipa käytyä tänään töissä tuolla. Kilsoja kuitenkin tulee se rapea 65 suuntaansa niin kyllähän sitä oikein rentoutuiEi vilkkuvia valoja, hälyä, vikavaloja, varoitustekstejä, ei kiire, koska ei kulje kumminkaan kuin vaadittavan nopeuden.. suorastaan mahtavaa. Tällä ajaessa oikein ymmärtää sen vanhan iskulauseen: Vain köyhillä on kiire
![]()
mutta ajo on niiiin leppoisaa ja kiireetöntä. Kiire ja three-on-a-tree ei mahdu samaan lauseeseen.
Sulle on sattunut hyvä yksilö
Josko siinä sukulaismiehelle iski kateus ja harmitus kun tuli myytyä..