c32 amg

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Mihinhän kummaa on yksi viesti kadonnut, laitoin kuviakin lisää.. :think:

Tulpat on muistaakseni seiskat, eli pykälää kylmemmät.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5522
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja S202 »

Montako välijäähdytintä tossa nyt on :wtf:
S124 300TE
W124 300D
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

Pansu kirjoitti:Muutamia kuvia projektista, on menny enemmän kuin 4 tölkkii olutta :lol:

[ http://img155.imageshack.us/img155/9954/img2417e.jpg ]

Parit Johnssonin pumput ja uusi jäähdytin paikoillaan..

[ http://img444.imageshack.us/img444/8884/img2420hu.jpg ]

Toinen jäähdytin paikoilleen..

[ http://img607.imageshack.us/img607/3215/img2423md.jpg ]

Lisää osia..

[ http://img407.imageshack.us/img407/1825/img2424d.jpg ]

Venttiilikopat rypytetty..tyyninkia :D Imusarjat/kanavat portattu/kohdistettu.

[ http://img339.imageshack.us/img339/8109/img2425xu.jpg ]

[ http://img809.imageshack.us/img809/847/img2426h.jpg ]

Välijäähdyttimet tulee putkien väliin, ne puuttuu kuvasta..

[ http://img407.imageshack.us/img407/451/img2428w.jpg ]

[ http://img140.imageshack.us/img140/1618/img2431v.jpg ]

Saa nauraa ja haukkua, tehkää itse paremmin/paremmat :lol:
noi venakopat on hienot ilmanputsareista puhumattakaan. :thumbup:
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu, onkos sulla millainen kampipyörä kun näyttäisi paikoillaan kuitenkin olevan "Pansu-Design" ahtimen rulla?

Sellainen tuli mieleen, että CDI203 näyttäisi ainakin toisen voorumin mukaan harrastaneen jotain tuollaisen TCU-boksin kanssa. Jospa hänen kauttaan onnistuu boksin kopiointi kunhan vain saan omani takaisin uuden ohjelman kera.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Kuva

Vähän hihnan muutosta..

Kampuralla on se evosportin tekele, en nyt muista tarkkaan kokoa, mutta naukuu ainakin kierrosta :D Katotaan milloin kompura oksentaa rojut ulos :lol:



Joo jos sen boxihomman sais järjesteltyy, niin tietty sinulle vähän hyvitystä siitä :thumbup:
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Nyt puuttuu oikeastaan enää välijäähdyttimet paikoiltaan...kaikki suurinpiirtein sopii paikoilleen :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Jos joku ihmettelee noita sinisiä letkunpätkiä, niin niillä on vain tulpattu välijäähdyttimen vedenkierto.
Avatar
SamuliR
Mersumies
Mersumies
Viestit: 502
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

Nonii nyt tuli oikeestaa eka ongelma tän auton kans eteen, ei kestä täys kaasuu/kovia kierroksia
-> Menee "vikatilaan?" välil tippuu 2 pyttyy pois pelist ja käy neljäl kun sammuttaa ja käynnistää nii käy kaikil.
Moottorivalo palaa mut välil toimii hetken normaalisti, kun ei jumita nii on kaikki voimat koton.

Autocom testeri antaa seuraavia vikakoodeja:
P2007 -MAP tunnistin
P2050 -Katalysaattoria vahingoittavien sytytyskatkojen havaintolaskuri
P2056 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 3 moottorissa M113, sylinteri 5 moottorissa M112)
P2052 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 5 moottorissa M113, sylinteri 4 moottorissa M112)
P2055 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 6 moottorissa M113, sylinteri 2 moottorissa M112)
P2054 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 2 moottorissa M113, sylinteri 6 moottorissa M112)
P2043 -Satunnainen moninkertainen sylinterin sytytyskatkos havaittu
P2047 -Sytytyskatko havaittu (sylinteri 2 moottorissa M113, sylinteri 6 moottorissa M112)

Jos jollaa olis * kymenlaakson alueel nii voitais mielellää tutkailla tota (Paikalliseen Vehoon en vie eli Auto-suni)

Tulpat ja johdot vaihdettu ton kiukuttelun alkamisen jälkeen, ne oli jo muutenkin hommattu nii ajattelin kokeilla niitten vaihtoa mut ei ollut mitään
vaikutusta


Autohan oli luonnollisesti C32 kun täs ketjus kyselen
2002 ajettu 150tkm
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

SamuliR kirjoitti:Nonii nyt tuli oikeestaa eka ongelma tän auton kans eteen, ei kestä täys kaasuu/kovia kierroksia -> Menee "vikatilaan?" välil tippuu 2 pyttyy pois pelist ja käy neljäl kun sammuttaa ja käynnistää nii käy kaikil.Moottorivalo palaa mut välil toimii hetken normaalisti, kun ei jumita nii on kaikki voimat koton.
Ootko vaihtanut hiljattain ilmanputsareita?

Omat osat saapui vihdoinkin, tulpat ja pumppu vielä kun ensi viikolla tulee niin aletaan olla lähellä avaimenkääntämistä (ja tietysti TCU-boksi vielä takas rapakon takaa).

Kuva
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Otas amgenter vähän lähempiä kuvia pakosarjoista ja mittaa mikä ton lähdön halkaisija on.

Paljos ton sun rullan halkaisija nyt on?
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

SamuliR kirjoitti:Nonii nyt tuli oikeestaa eka ongelma tän auton kans eteen, ei kestä täys kaasuu/kovia kierroksia
-> Menee "vikatilaan?" välil tippuu 2 pyttyy pois pelist ja käy neljäl kun sammuttaa ja käynnistää nii käy kaikil.
Moottorivalo palaa mut välil toimii hetken normaalisti, kun ei jumita nii on kaikki voimat koton.

Autocom testeri antaa seuraavia vikakoodeja:
P2007 -MAP tunnistin
P2050 -Katalysaattoria vahingoittavien sytytyskatkojen havaintolaskuri
P2056 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 3 moottorissa M113, sylinteri 5 moottorissa M112)
P2052 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 5 moottorissa M113, sylinteri 4 moottorissa M112)
P2055 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 6 moottorissa M113, sylinteri 2 moottorissa M112)
P2054 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 2 moottorissa M113, sylinteri 6 moottorissa M112)
P2043 -Satunnainen moninkertainen sylinterin sytytyskatkos havaittu
P2047 -Sytytyskatko havaittu (sylinteri 2 moottorissa M113, sylinteri 6 moottorissa M112)

Jos jollaa olis * kymenlaakson alueel nii voitais mielellää tutkailla tota (Paikalliseen Vehoon en vie eli Auto-suni)

Tulpat ja johdot vaihdettu ton kiukuttelun alkamisen jälkeen, ne oli jo muutenkin hommattu nii ajattelin kokeilla niitten vaihtoa mut ei ollut mitään
vaikutusta


Autohan oli luonnollisesti C32 kun täs ketjus kyselen
2002 ajettu 150tkm
En tiedä voiko tuo MAP-anturi aiheuttaa moista kun tuolta listasta löytyy...mutta mulla on yks ylimääräinen.

Itsellä on joku kiinantesteri ja sillä ainakin näkee MAPin arvot, että tsiikaile näyttääkö se mitään järkeviä lukemia.
Avatar
SamuliR
Mersumies
Mersumies
Viestit: 502
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

kyl tol pystyy kattelee MAPin arvoi, ei oo vaa mitää hajuu mitä pitäs näyttää.
Tais olla -38 viiva +1100 jotain yksikköä.
Hmm voisko putsarit tehdä tommost, kait ne vois vaihtaa jokatapaukses oli hyötyy tai ei
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

No ei ne putsarit kyllä tuollaista tee, ne joko päästää ilmaa tai ei ja sullahan toi toimii välillä ok. Ihan maalaisjärkee :)
smarde
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 26.05.2010 12:47

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja smarde »

MAP anturi se voisi olla ainakin periaatteessa. Jos se näyttää väärää arvoa niin bensan määräkin menee väärin ja seurauksena voi olla sytytyshäiriöitä.

Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

smarde kirjoitti:MAP anturi se voisi olla ainakin periaatteessa. Jos se näyttää väärää arvoa niin bensan määräkin menee väärin ja seurauksena voi olla sytytyshäiriöitä.

Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
samalla kannatta tarkistella myös muut anturit,
että näyttävät järkeviä arvoja,
yleisiä syitä ylä kierrosten katkoille vanhat/väärät tulpat, huonopuola,
pensan suodatin tukossa, muuten p linjan tuotto vajaata,
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
SamuliR
Mersumies
Mersumies
Viestit: 502
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

smarde kirjoitti:MAP anturi se voisi olla ainakin periaatteessa. Jos se näyttää väärää arvoa niin bensan määräkin menee väärin ja seurauksena voi olla sytytyshäiriöitä.

Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
niin tais olla et näytti konesammuksis -38mbar
eli se se taitaa olla
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Avatar
SamuliR
Mersumies
Mersumies
Viestit: 502
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

Pansu kirjoitti:No ei ne putsarit kyllä tuollaista tee, ne joko päästää ilmaa tai ei ja sullahan toi toimii välillä ok. Ihan maalaisjärkee :)
Niin tos ylhääl ehoteltii, en meinannukkaan et olis korjaantunut.
Nyt tosin nekin on pesty ja öljyilty uudelleen -> Ei vaikutusta, yllätys yllätys.
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
smarde
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 26.05.2010 12:47

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja smarde »

SamuliR kirjoitti:
smarde kirjoitti:MAP anturi se voisi olla ainakin periaatteessa. Jos se näyttää väärää arvoa niin bensan määräkin menee väärin ja seurauksena voi olla sytytyshäiriöitä.

Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
niin tais olla et näytti konesammuksis -38mbar
eli se se taitaa olla
Ellei sitten testeri muunna anturin arvoa suhteelliseksi ilmanpaineeseen vähentämällä siitä 1000 mbar jolloin arvo olisi järkevä....
Osaisiko joku tuon testerin tunteva kommentoida? Minkä niminen tuo arvo on testerissä?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

smarde kirjoitti:
SamuliR kirjoitti:
smarde kirjoitti:MAP anturi se voisi olla ainakin periaatteessa. Jos se näyttää väärää arvoa niin bensan määräkin menee väärin ja seurauksena voi olla sytytyshäiriöitä.

Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
niin tais olla et näytti konesammuksis -38mbar
eli se se taitaa olla
Ellei sitten testeri muunna anturin arvoa suhteelliseksi ilmanpaineeseen vähentämällä siitä 1000 mbar jolloin arvo olisi järkevä....
Osaisiko joku tuon testerin tunteva kommentoida? Minkä niminen tuo arvo on testerissä?
Vai olisikohan tässä kohtaa jo helpompi/varmpaa laittaa auto oikean testerin piuhaan... saa oikeata arvot suoraan
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
SamuliR
Mersumies
Mersumies
Viestit: 502
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

no joo.

Ei vissii kauheest tääl päin on joutilaita stareja tai ainakaa ei tääl sivul pyöri.
Pitänee juhannuksen jälkee ajella kauemmas sit.
Tänää joutessaa kysyin tost Auto-sunist nii 2.7 pääsis vikakoodien lukuu. Huh huh
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

SamuliR kirjoitti:no joo.

Ei vissii kauheest tääl päin on joutilaita stareja tai ainakaa ei tääl sivul pyöri.
Pitänee juhannuksen jälkee ajella kauemmas sit.
Tänää joutessaa kysyin tost Auto-sunist nii 2.7 pääsis vikakoodien lukuu. Huh huh
Kyllä se onnistuu ennen tota, vaikka tänään
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Samuli sulla kun kerran on se testeri, niin vilkase joskus mikä on maximi syt.ennakko täydessä vedossa. Ei tullu omasta niitä vakiona katsottua ja kiinnostais vähän tietää kuinka paljon ne nyt laskee.
Avatar
SamuliR
Mersumies
Mersumies
Viestit: 502
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

CDI203 kirjoitti:
SamuliR kirjoitti:no joo.

Ei vissii kauheest tääl päin on joutilaita stareja tai ainakaa ei tääl sivul pyöri.
Pitänee juhannuksen jälkee ajella kauemmas sit.
Tänää joutessaa kysyin tost Auto-sunist nii 2.7 pääsis vikakoodien lukuu. Huh huh
Kyllä se onnistuu ennen tota, vaikka tänään
Minnespäin maailmaa pitäs ajella ja koskas sopis.
Taidetaan jo tält päivält unohtaa :D
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Avatar
SamuliR
Mersumies
Mersumies
Viestit: 502
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

Pansu kirjoitti:Samuli sulla kun kerran on se testeri, niin vilkase joskus mikä on maximi syt.ennakko täydessä vedossa. Ei tullu omasta niitä vakiona katsottua ja kiinnostais vähän tietää kuinka paljon ne nyt laskee.
Voin tutkia kunhan joskus ne täydet vedot löytyy jostain.
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

SamuliR kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:
SamuliR kirjoitti:no joo.

Ei vissii kauheest tääl päin on joutilaita stareja tai ainakaa ei tääl sivul pyöri.
Pitänee juhannuksen jälkee ajella kauemmas sit.
Tänää joutessaa kysyin tost Auto-sunist nii 2.7 pääsis vikakoodien lukuu. Huh huh
Kyllä se onnistuu ennen tota, vaikka tänään
Minnespäin maailmaa pitäs ajella ja koskas sopis.
Taidetaan jo tält päivält unohtaa :D
Jaa ei siis kova kiire ollutkaan :)

YV laiteltu
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Jahas ja Karala ilmoitti ettei tee enää custom säätöjä ajanpuutteen vuoksi, mitähän sitten seuraavaksi :evil:
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Pansu kirjoitti:Jahas ja Karala ilmoitti ettei tee enää custom säätöjä ajanpuutteen vuoksi, mitähän sitten seuraavaksi :evil:
motorbit.fi
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Kuva
Noi mun OBX pakosarjat on kaupan, jos jotain kiinnostaa. Teen itselle kokonaan uudet röörit. Halvalla lähtee ja valmiiks portattuna :thumbup:

Mersumiehelle 250euroa!!
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

SamuliR kirjoitti:
Pansu kirjoitti:No ei ne putsarit kyllä tuollaista tee, ne joko päästää ilmaa tai ei ja sullahan toi toimii välillä ok. Ihan maalaisjärkee :)
Niin tos ylhääl ehoteltii, en meinannukkaan et olis korjaantunut.
Nyt tosin nekin on pesty ja öljyilty uudelleen -> Ei vaikutusta, yllätys yllätys.
Tämä ilmanputsari tuli mieleen, että jos on ronskisti öljytty ja laitettu takaisin niin voipi liata MAF-anturin. Sitten muistinkin, että eihän 32:ssa ole koko anturia. C55:ssa tuo anturi on ja sieltä nuo suodattimet jäi mieleen. :oops:
Pansu kirjoitti:Otas amgenter vähän lähempiä kuvia pakosarjoista ja mittaa mikä ton lähdön halkaisija on.
Eipä taida tarvita ottaa kuvia (kertoo jotain laadusta). :D Minä voin kyllä nuo myydä sopuhintaan kun en niitä itselleni laita. Viikonloppuna meen kasailemaan autoa, joten voin silloin mitata tuon.
Pansu kirjoitti:Paljos ton sun rullan halkaisija nyt on?
Tuo rulla on 64,7 milliä. Se tuli kans jenkeistä kun ei ollut kallis (400 $) laakerin kanssa. Se on laadultaan ihan eri luokkaa kuin nuo pakosarjat.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

amgenter kirjoitti:
SamuliR kirjoitti:
Pansu kirjoitti:No ei ne putsarit kyllä tuollaista tee, ne joko päästää ilmaa tai ei ja sullahan toi toimii välillä ok. Ihan maalaisjärkee :)
Niin tos ylhääl ehoteltii, en meinannukkaan et olis korjaantunut.
Nyt tosin nekin on pesty ja öljyilty uudelleen -> Ei vaikutusta, yllätys yllätys.
Tämä ilmanputsari tuli mieleen, että jos on ronskisti öljytty ja laitettu takaisin niin voipi liata MAF-anturin. Sitten muistinkin, että eihän 32:ssa ole koko anturia. C55:ssa tuo anturi on ja sieltä nuo suodattimet jäi mieleen. :oops:
Pansu kirjoitti:Otas amgenter vähän lähempiä kuvia pakosarjoista ja mittaa mikä ton lähdön halkaisija on.
Eipä taida tarvita ottaa kuvia (kertoo jotain laadusta). :D Minä voin kyllä nuo myydä sopuhintaan kun en niitä itselleni laita. Viikonloppuna meen kasailemaan autoa, joten voin silloin mitata tuon.
Pansu kirjoitti:Paljos ton sun rullan halkaisija nyt on?
Tuo rulla on 64,7 milliä. Se tuli kans jenkeistä kun ei ollut kallis (400 $) laakerin kanssa. Se on laadultaan ihan eri luokkaa kuin nuo pakosarjat.
Joo ei tarvii enää mitata, revin omat sarjat irti ja jigit pakosarjoja varten jo valmiit. Kunhan putkitarpeet saapuu niin teen sarjat.

Vai oli sarjat huonot :( Onko ne mallia tämä, vai yhtyykö ne kuitenkin kollektoriin?
Kuva

Onko tuo rulla nyt vielä sillä omalla laakerilla, vai onko se muutettu?
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu kirjoitti:Vai oli sarjat huonot Onko ne mallia tämä, vai yhtyykö ne kuitenkin kollektoriin?
Tuota mallia justiinsa. Laipat on tehty ok mutta hitsausjälki aika heikkoa. Törstöjä ei ole hiottu sisältä pois lainkaan. Voi olla, että menee ennemmin heppoja hukkaan jos nuo tuuppaa paikoilleen.
Pansu kirjoitti:Onko tuo rulla nyt vielä sillä omalla laakerilla, vai onko se muutettu?
Mielestäni tuo on sillä vakiolaakerilla mutta voin vielä mitata ja varmistaa. Pieneksihän siinä seinämä menee mutta en ole ainakaan kuullut, että niitä olisi rikki mennyt.
Pansu kirjoitti:Kunhan putkitarpeet saapuu niin teen sarjat.
Meinasitko tehdä tuollaiset lyhyet vai pitkät? Pitkät voisin itselleni ottaa jos vain joku kunnolliset tekisi. Vänkärin puolellahan on tilaa tuoda mutta se kuskin puoli on aika tiukka.
Vastaa Viestiin