Tulpat on muistaakseni seiskat, eli pykälää kylmemmät.
c32 amg
Re: c32 amg
Mihinhän kummaa on yksi viesti kadonnut, laitoin kuviakin lisää..
Tulpat on muistaakseni seiskat, eli pykälää kylmemmät.
Tulpat on muistaakseni seiskat, eli pykälää kylmemmät.
- AP-race/lake
- Mersumies

- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: c32 amg
noi venakopat on hienot ilmanputsareista puhumattakaan.Pansu kirjoitti:Muutamia kuvia projektista, on menny enemmän kuin 4 tölkkii olutta![]()
[ http://img155.imageshack.us/img155/9954/img2417e.jpg ]
Parit Johnssonin pumput ja uusi jäähdytin paikoillaan..
[ http://img444.imageshack.us/img444/8884/img2420hu.jpg ]
Toinen jäähdytin paikoilleen..
[ http://img607.imageshack.us/img607/3215/img2423md.jpg ]
Lisää osia..
[ http://img407.imageshack.us/img407/1825/img2424d.jpg ]
Venttiilikopat rypytetty..tyyninkiaImusarjat/kanavat portattu/kohdistettu.
[ http://img339.imageshack.us/img339/8109/img2425xu.jpg ]
[ http://img809.imageshack.us/img809/847/img2426h.jpg ]
Välijäähdyttimet tulee putkien väliin, ne puuttuu kuvasta..
[ http://img407.imageshack.us/img407/451/img2428w.jpg ]
[ http://img140.imageshack.us/img140/1618/img2431v.jpg ]
Saa nauraa ja haukkua, tehkää itse paremmin/paremmat
Re: c32 amg
Pansu, onkos sulla millainen kampipyörä kun näyttäisi paikoillaan kuitenkin olevan "Pansu-Design" ahtimen rulla?
Sellainen tuli mieleen, että CDI203 näyttäisi ainakin toisen voorumin mukaan harrastaneen jotain tuollaisen TCU-boksin kanssa. Jospa hänen kauttaan onnistuu boksin kopiointi kunhan vain saan omani takaisin uuden ohjelman kera.
Sellainen tuli mieleen, että CDI203 näyttäisi ainakin toisen voorumin mukaan harrastaneen jotain tuollaisen TCU-boksin kanssa. Jospa hänen kauttaan onnistuu boksin kopiointi kunhan vain saan omani takaisin uuden ohjelman kera.
Re: c32 amg

Vähän hihnan muutosta..
Kampuralla on se evosportin tekele, en nyt muista tarkkaan kokoa, mutta naukuu ainakin kierrosta
Joo jos sen boxihomman sais järjesteltyy, niin tietty sinulle vähän hyvitystä siitä
Re: c32 amg
Nyt puuttuu oikeastaan enää välijäähdyttimet paikoiltaan...kaikki suurinpiirtein sopii paikoilleen




Jos joku ihmettelee noita sinisiä letkunpätkiä, niin niillä on vain tulpattu välijäähdyttimen vedenkierto.




Jos joku ihmettelee noita sinisiä letkunpätkiä, niin niillä on vain tulpattu välijäähdyttimen vedenkierto.
Re: c32 amg
Nonii nyt tuli oikeestaa eka ongelma tän auton kans eteen, ei kestä täys kaasuu/kovia kierroksia
-> Menee "vikatilaan?" välil tippuu 2 pyttyy pois pelist ja käy neljäl kun sammuttaa ja käynnistää nii käy kaikil.
Moottorivalo palaa mut välil toimii hetken normaalisti, kun ei jumita nii on kaikki voimat koton.
Autocom testeri antaa seuraavia vikakoodeja:
P2007 -MAP tunnistin
P2050 -Katalysaattoria vahingoittavien sytytyskatkojen havaintolaskuri
P2056 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 3 moottorissa M113, sylinteri 5 moottorissa M112)
P2052 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 5 moottorissa M113, sylinteri 4 moottorissa M112)
P2055 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 6 moottorissa M113, sylinteri 2 moottorissa M112)
P2054 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 2 moottorissa M113, sylinteri 6 moottorissa M112)
P2043 -Satunnainen moninkertainen sylinterin sytytyskatkos havaittu
P2047 -Sytytyskatko havaittu (sylinteri 2 moottorissa M113, sylinteri 6 moottorissa M112)
Jos jollaa olis * kymenlaakson alueel nii voitais mielellää tutkailla tota (Paikalliseen Vehoon en vie eli Auto-suni)
Tulpat ja johdot vaihdettu ton kiukuttelun alkamisen jälkeen, ne oli jo muutenkin hommattu nii ajattelin kokeilla niitten vaihtoa mut ei ollut mitään
vaikutusta
Autohan oli luonnollisesti C32 kun täs ketjus kyselen
2002 ajettu 150tkm
-> Menee "vikatilaan?" välil tippuu 2 pyttyy pois pelist ja käy neljäl kun sammuttaa ja käynnistää nii käy kaikil.
Moottorivalo palaa mut välil toimii hetken normaalisti, kun ei jumita nii on kaikki voimat koton.
Autocom testeri antaa seuraavia vikakoodeja:
P2007 -MAP tunnistin
P2050 -Katalysaattoria vahingoittavien sytytyskatkojen havaintolaskuri
P2056 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 3 moottorissa M113, sylinteri 5 moottorissa M112)
P2052 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 5 moottorissa M113, sylinteri 4 moottorissa M112)
P2055 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 6 moottorissa M113, sylinteri 2 moottorissa M112)
P2054 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 2 moottorissa M113, sylinteri 6 moottorissa M112)
P2043 -Satunnainen moninkertainen sylinterin sytytyskatkos havaittu
P2047 -Sytytyskatko havaittu (sylinteri 2 moottorissa M113, sylinteri 6 moottorissa M112)
Jos jollaa olis * kymenlaakson alueel nii voitais mielellää tutkailla tota (Paikalliseen Vehoon en vie eli Auto-suni)
Tulpat ja johdot vaihdettu ton kiukuttelun alkamisen jälkeen, ne oli jo muutenkin hommattu nii ajattelin kokeilla niitten vaihtoa mut ei ollut mitään
vaikutusta
Autohan oli luonnollisesti C32 kun täs ketjus kyselen
2002 ajettu 150tkm
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Re: c32 amg
Ootko vaihtanut hiljattain ilmanputsareita?SamuliR kirjoitti:Nonii nyt tuli oikeestaa eka ongelma tän auton kans eteen, ei kestä täys kaasuu/kovia kierroksia -> Menee "vikatilaan?" välil tippuu 2 pyttyy pois pelist ja käy neljäl kun sammuttaa ja käynnistää nii käy kaikil.Moottorivalo palaa mut välil toimii hetken normaalisti, kun ei jumita nii on kaikki voimat koton.
Omat osat saapui vihdoinkin, tulpat ja pumppu vielä kun ensi viikolla tulee niin aletaan olla lähellä avaimenkääntämistä (ja tietysti TCU-boksi vielä takas rapakon takaa).

Re: c32 amg
Otas amgenter vähän lähempiä kuvia pakosarjoista ja mittaa mikä ton lähdön halkaisija on.
Paljos ton sun rullan halkaisija nyt on?
Paljos ton sun rullan halkaisija nyt on?
Re: c32 amg
En tiedä voiko tuo MAP-anturi aiheuttaa moista kun tuolta listasta löytyy...mutta mulla on yks ylimääräinen.SamuliR kirjoitti:Nonii nyt tuli oikeestaa eka ongelma tän auton kans eteen, ei kestä täys kaasuu/kovia kierroksia
-> Menee "vikatilaan?" välil tippuu 2 pyttyy pois pelist ja käy neljäl kun sammuttaa ja käynnistää nii käy kaikil.
Moottorivalo palaa mut välil toimii hetken normaalisti, kun ei jumita nii on kaikki voimat koton.
Autocom testeri antaa seuraavia vikakoodeja:
P2007 -MAP tunnistin
P2050 -Katalysaattoria vahingoittavien sytytyskatkojen havaintolaskuri
P2056 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 3 moottorissa M113, sylinteri 5 moottorissa M112)
P2052 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 5 moottorissa M113, sylinteri 4 moottorissa M112)
P2055 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 6 moottorissa M113, sylinteri 2 moottorissa M112)
P2054 -Katalysattorin vahingoittumisen aiheuttava sytytyskatkos (sylinteri 2 moottorissa M113, sylinteri 6 moottorissa M112)
P2043 -Satunnainen moninkertainen sylinterin sytytyskatkos havaittu
P2047 -Sytytyskatko havaittu (sylinteri 2 moottorissa M113, sylinteri 6 moottorissa M112)
Jos jollaa olis * kymenlaakson alueel nii voitais mielellää tutkailla tota (Paikalliseen Vehoon en vie eli Auto-suni)
Tulpat ja johdot vaihdettu ton kiukuttelun alkamisen jälkeen, ne oli jo muutenkin hommattu nii ajattelin kokeilla niitten vaihtoa mut ei ollut mitään
vaikutusta
Autohan oli luonnollisesti C32 kun täs ketjus kyselen
2002 ajettu 150tkm
Itsellä on joku kiinantesteri ja sillä ainakin näkee MAPin arvot, että tsiikaile näyttääkö se mitään järkeviä lukemia.
Re: c32 amg
kyl tol pystyy kattelee MAPin arvoi, ei oo vaa mitää hajuu mitä pitäs näyttää.
Tais olla -38 viiva +1100 jotain yksikköä.
Hmm voisko putsarit tehdä tommost, kait ne vois vaihtaa jokatapaukses oli hyötyy tai ei
Tais olla -38 viiva +1100 jotain yksikköä.
Hmm voisko putsarit tehdä tommost, kait ne vois vaihtaa jokatapaukses oli hyötyy tai ei
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Re: c32 amg
No ei ne putsarit kyllä tuollaista tee, ne joko päästää ilmaa tai ei ja sullahan toi toimii välillä ok. Ihan maalaisjärkee 
Re: c32 amg
MAP anturi se voisi olla ainakin periaatteessa. Jos se näyttää väärää arvoa niin bensan määräkin menee väärin ja seurauksena voi olla sytytyshäiriöitä.
Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
samalla kannatta tarkistella myös muut anturit,smarde kirjoitti:MAP anturi se voisi olla ainakin periaatteessa. Jos se näyttää väärää arvoa niin bensan määräkin menee väärin ja seurauksena voi olla sytytyshäiriöitä.
Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
että näyttävät järkeviä arvoja,
yleisiä syitä ylä kierrosten katkoille vanhat/väärät tulpat, huonopuola,
pensan suodatin tukossa, muuten p linjan tuotto vajaata,
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: c32 amg
niin tais olla et näytti konesammuksis -38mbarsmarde kirjoitti:MAP anturi se voisi olla ainakin periaatteessa. Jos se näyttää väärää arvoa niin bensan määräkin menee väärin ja seurauksena voi olla sytytyshäiriöitä.
Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
eli se se taitaa olla
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Re: c32 amg
Niin tos ylhääl ehoteltii, en meinannukkaan et olis korjaantunut.Pansu kirjoitti:No ei ne putsarit kyllä tuollaista tee, ne joko päästää ilmaa tai ei ja sullahan toi toimii välillä ok. Ihan maalaisjärkee
Nyt tosin nekin on pesty ja öljyilty uudelleen -> Ei vaikutusta, yllätys yllätys.
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Re: c32 amg
Ellei sitten testeri muunna anturin arvoa suhteelliseksi ilmanpaineeseen vähentämällä siitä 1000 mbar jolloin arvo olisi järkevä....SamuliR kirjoitti:niin tais olla et näytti konesammuksis -38mbarsmarde kirjoitti:MAP anturi se voisi olla ainakin periaatteessa. Jos se näyttää väärää arvoa niin bensan määräkin menee väärin ja seurauksena voi olla sytytyshäiriöitä.
Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
eli se se taitaa olla
Osaisiko joku tuon testerin tunteva kommentoida? Minkä niminen tuo arvo on testerissä?
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Vai olisikohan tässä kohtaa jo helpompi/varmpaa laittaa auto oikean testerin piuhaan... saa oikeata arvot suoraansmarde kirjoitti:Ellei sitten testeri muunna anturin arvoa suhteelliseksi ilmanpaineeseen vähentämällä siitä 1000 mbar jolloin arvo olisi järkevä....SamuliR kirjoitti:niin tais olla et näytti konesammuksis -38mbarsmarde kirjoitti:MAP anturi se voisi olla ainakin periaatteessa. Jos se näyttää väärää arvoa niin bensan määräkin menee väärin ja seurauksena voi olla sytytyshäiriöitä.
Virta päällä ja moottori sammutettuna MAP anturin arvon pitäisi vastata vallitsevaa ilmanpainetta eli noin 1000 mbar tai 100 kPa, riippuen mitä yksikköä testeri näyttää.
eli se se taitaa olla
Osaisiko joku tuon testerin tunteva kommentoida? Minkä niminen tuo arvo on testerissä?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: c32 amg
no joo.
Ei vissii kauheest tääl päin on joutilaita stareja tai ainakaa ei tääl sivul pyöri.
Pitänee juhannuksen jälkee ajella kauemmas sit.
Tänää joutessaa kysyin tost Auto-sunist nii 2.7 pääsis vikakoodien lukuu. Huh huh
Ei vissii kauheest tääl päin on joutilaita stareja tai ainakaa ei tääl sivul pyöri.
Pitänee juhannuksen jälkee ajella kauemmas sit.
Tänää joutessaa kysyin tost Auto-sunist nii 2.7 pääsis vikakoodien lukuu. Huh huh
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Kyllä se onnistuu ennen tota, vaikka tänäänSamuliR kirjoitti:no joo.
Ei vissii kauheest tääl päin on joutilaita stareja tai ainakaa ei tääl sivul pyöri.
Pitänee juhannuksen jälkee ajella kauemmas sit.
Tänää joutessaa kysyin tost Auto-sunist nii 2.7 pääsis vikakoodien lukuu. Huh huh
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: c32 amg
Samuli sulla kun kerran on se testeri, niin vilkase joskus mikä on maximi syt.ennakko täydessä vedossa. Ei tullu omasta niitä vakiona katsottua ja kiinnostais vähän tietää kuinka paljon ne nyt laskee.
Re: c32 amg
Minnespäin maailmaa pitäs ajella ja koskas sopis.CDI203 kirjoitti:Kyllä se onnistuu ennen tota, vaikka tänäänSamuliR kirjoitti:no joo.
Ei vissii kauheest tääl päin on joutilaita stareja tai ainakaa ei tääl sivul pyöri.
Pitänee juhannuksen jälkee ajella kauemmas sit.
Tänää joutessaa kysyin tost Auto-sunist nii 2.7 pääsis vikakoodien lukuu. Huh huh
Taidetaan jo tält päivält unohtaa
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Re: c32 amg
Voin tutkia kunhan joskus ne täydet vedot löytyy jostain.Pansu kirjoitti:Samuli sulla kun kerran on se testeri, niin vilkase joskus mikä on maximi syt.ennakko täydessä vedossa. Ei tullu omasta niitä vakiona katsottua ja kiinnostais vähän tietää kuinka paljon ne nyt laskee.
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Jaa ei siis kova kiire ollutkaanSamuliR kirjoitti:Minnespäin maailmaa pitäs ajella ja koskas sopis.CDI203 kirjoitti:Kyllä se onnistuu ennen tota, vaikka tänäänSamuliR kirjoitti:no joo.
Ei vissii kauheest tääl päin on joutilaita stareja tai ainakaa ei tääl sivul pyöri.
Pitänee juhannuksen jälkee ajella kauemmas sit.
Tänää joutessaa kysyin tost Auto-sunist nii 2.7 pääsis vikakoodien lukuu. Huh huh
Taidetaan jo tält päivält unohtaa
YV laiteltu
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: c32 amg
Jahas ja Karala ilmoitti ettei tee enää custom säätöjä ajanpuutteen vuoksi, mitähän sitten seuraavaksi 
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
motorbit.fiPansu kirjoitti:Jahas ja Karala ilmoitti ettei tee enää custom säätöjä ajanpuutteen vuoksi, mitähän sitten seuraavaksi
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: c32 amg

Noi mun OBX pakosarjat on kaupan, jos jotain kiinnostaa. Teen itselle kokonaan uudet röörit. Halvalla lähtee ja valmiiks portattuna
Mersumiehelle 250euroa!!
Re: c32 amg
Tämä ilmanputsari tuli mieleen, että jos on ronskisti öljytty ja laitettu takaisin niin voipi liata MAF-anturin. Sitten muistinkin, että eihän 32:ssa ole koko anturia. C55:ssa tuo anturi on ja sieltä nuo suodattimet jäi mieleen.SamuliR kirjoitti:Niin tos ylhääl ehoteltii, en meinannukkaan et olis korjaantunut.Pansu kirjoitti:No ei ne putsarit kyllä tuollaista tee, ne joko päästää ilmaa tai ei ja sullahan toi toimii välillä ok. Ihan maalaisjärkee
Nyt tosin nekin on pesty ja öljyilty uudelleen -> Ei vaikutusta, yllätys yllätys.
Eipä taida tarvita ottaa kuvia (kertoo jotain laadusta).Pansu kirjoitti:Otas amgenter vähän lähempiä kuvia pakosarjoista ja mittaa mikä ton lähdön halkaisija on.
Tuo rulla on 64,7 milliä. Se tuli kans jenkeistä kun ei ollut kallis (400 $) laakerin kanssa. Se on laadultaan ihan eri luokkaa kuin nuo pakosarjat.Pansu kirjoitti:Paljos ton sun rullan halkaisija nyt on?
Re: c32 amg
Joo ei tarvii enää mitata, revin omat sarjat irti ja jigit pakosarjoja varten jo valmiit. Kunhan putkitarpeet saapuu niin teen sarjat.amgenter kirjoitti:Tämä ilmanputsari tuli mieleen, että jos on ronskisti öljytty ja laitettu takaisin niin voipi liata MAF-anturin. Sitten muistinkin, että eihän 32:ssa ole koko anturia. C55:ssa tuo anturi on ja sieltä nuo suodattimet jäi mieleen.SamuliR kirjoitti:Niin tos ylhääl ehoteltii, en meinannukkaan et olis korjaantunut.Pansu kirjoitti:No ei ne putsarit kyllä tuollaista tee, ne joko päästää ilmaa tai ei ja sullahan toi toimii välillä ok. Ihan maalaisjärkee
Nyt tosin nekin on pesty ja öljyilty uudelleen -> Ei vaikutusta, yllätys yllätys.![]()
Eipä taida tarvita ottaa kuvia (kertoo jotain laadusta).Pansu kirjoitti:Otas amgenter vähän lähempiä kuvia pakosarjoista ja mittaa mikä ton lähdön halkaisija on.Minä voin kyllä nuo myydä sopuhintaan kun en niitä itselleni laita. Viikonloppuna meen kasailemaan autoa, joten voin silloin mitata tuon.
Tuo rulla on 64,7 milliä. Se tuli kans jenkeistä kun ei ollut kallis (400 $) laakerin kanssa. Se on laadultaan ihan eri luokkaa kuin nuo pakosarjat.Pansu kirjoitti:Paljos ton sun rullan halkaisija nyt on?
Vai oli sarjat huonot

Onko tuo rulla nyt vielä sillä omalla laakerilla, vai onko se muutettu?
Re: c32 amg
Tuota mallia justiinsa. Laipat on tehty ok mutta hitsausjälki aika heikkoa. Törstöjä ei ole hiottu sisältä pois lainkaan. Voi olla, että menee ennemmin heppoja hukkaan jos nuo tuuppaa paikoilleen.Pansu kirjoitti:Vai oli sarjat huonot Onko ne mallia tämä, vai yhtyykö ne kuitenkin kollektoriin?
Mielestäni tuo on sillä vakiolaakerilla mutta voin vielä mitata ja varmistaa. Pieneksihän siinä seinämä menee mutta en ole ainakaan kuullut, että niitä olisi rikki mennyt.Pansu kirjoitti:Onko tuo rulla nyt vielä sillä omalla laakerilla, vai onko se muutettu?
Meinasitko tehdä tuollaiset lyhyet vai pitkät? Pitkät voisin itselleni ottaa jos vain joku kunnolliset tekisi. Vänkärin puolellahan on tilaa tuoda mutta se kuskin puoli on aika tiukka.Pansu kirjoitti:Kunhan putkitarpeet saapuu niin teen sarjat.



