Moikka jengi!
Talvella tuli pari ongelmaa.. Liekö sään vaihtelu tehneen kepposia?
Näyttöön tuli ilmoitus alustasta (visit workshop) ja auton alusta jäykkänä kuin amis corolla. Sekä puhaltimet eivät mene päälle ollenkaan.. Pakkasilla toimi moitteetta:(
Liekö pääkaupunkiseudulta mersuwelhoa joka voisi auttaa hädässä? Näiden takia ei leimaa lappuun:(
-Niko
MB S 320cdi 2002 w220 ongelmaa
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: MB S 320cdi 2002 w220 ongelmaa
Puhaltimet siis lämmitys laitteen puhallin ja moottorin puhallin vai mitkä puhaltimet,^MutSis^ kirjoitti:Moikka jengi!
Talvella tuli pari ongelmaa.. Liekö sään vaihtelu tehneen kepposia?
Näyttöön tuli ilmoitus alustasta (visit workshop) ja auton alusta jäykkänä kuin amis corolla. Sekä puhaltimet eivät mene päälle ollenkaan.. Pakkasilla toimi moitteetta:(
Liekö pääkaupunkiseudulta mersuwelhoa joka voisi auttaa hädässä? Näiden takia ei leimaa lappuun:(
-Niko
mitä muuta siinä lukee tuon visit workshopin lisäksi,
alkuun tarkista kaikki sulkeet,
kompresorille menvät johdot(vaikei mainita alusta ollutkan)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: MB S 320cdi 2002 w220 ongelmaa
CDI203, tossa jo kyselikin tarkentavia kysymyksiä ja antoi ohjeita.
Jos sulla on Airmatic alusta, niin auton ilmoitukset on sen suhteen mittaristossa vähän "köyhiä" yleensä ei lue muutakuin "Airmatic visit workshop" olkoon ongelma mikä tahansa. Itse sain vuosia sitten tuon ilmoituksen sellaisestakin asiasta, että vaihdelaatikossa oli öljyt vähissä...
Vähän on ihmeelliset hylkäyksen syyt kyllä, jos alustassa ei muuta vikaa ole, kuin jäykkyys. Noita omia W220 (Airmaticilla) autoja, kun olen katsastanut, on iskaritesti näyttänyt aina yli 90% (Mitä se nyt sitten mittaakaan), mutta ei ole hylkäystä tullut koskaan. Tietysti, jos se itse iskariosa vuotaa, niin sitten voi hylkäys tulla, mutta ei se sovi tuohon liian jäykkään alustaan.
Onko siinä mitään silmin nähtävää ongelmaa?
Mitähän puhaltimia toisiaan tarkoitat, (miten mikään puhallin vaikuttaa katsastukseen?) muutenhan ne kuntoon tarvitsisi kyllä saada. Star kertonee enemmän ongelmista.
Jos sulla on Airmatic alusta, niin auton ilmoitukset on sen suhteen mittaristossa vähän "köyhiä" yleensä ei lue muutakuin "Airmatic visit workshop" olkoon ongelma mikä tahansa. Itse sain vuosia sitten tuon ilmoituksen sellaisestakin asiasta, että vaihdelaatikossa oli öljyt vähissä...
Vähän on ihmeelliset hylkäyksen syyt kyllä, jos alustassa ei muuta vikaa ole, kuin jäykkyys. Noita omia W220 (Airmaticilla) autoja, kun olen katsastanut, on iskaritesti näyttänyt aina yli 90% (Mitä se nyt sitten mittaakaan), mutta ei ole hylkäystä tullut koskaan. Tietysti, jos se itse iskariosa vuotaa, niin sitten voi hylkäys tulla, mutta ei se sovi tuohon liian jäykkään alustaan.
Onko siinä mitään silmin nähtävää ongelmaa?
Mitähän puhaltimia toisiaan tarkoitat, (miten mikään puhallin vaikuttaa katsastukseen?) muutenhan ne kuntoon tarvitsisi kyllä saada. Star kertonee enemmän ongelmista.
Re: MB S 320cdi 2002 w220 ongelmaa
Joo hädin tuskin edes tietäis että alustassa vikaa jos ei näytössä olisi ilmoitusta.. Ja siis nimenomaan lämppärin puhallin