W124 kannentiiviste
W124 kannentiiviste
Taitaa olla kannentiiviste finaalissa kun on hieman ruvennut kuluttaan jäädytinnestettä noin 0,5 litraa/1000km ja paisuntasäiliön reunoilla öljyinen kerros. Olis tarkoitus kun ilmat lämpiää ottaa kansi pois ja tutkia homma mutta mites pitääkö kansi okaista ja pystyykö sen kotikonsten tarkastaa onko kiero. Auto on 200e bensa vm 89 ja 102.963 koneella.
Re: W124 kannentiiviste
M102-koneessa on jokunen vesitila aika lähellä sylinteriä ja pahvin hapertuessa tiiviys heikkenee samoin muin liekkirenkaan tukikin.
Kansi kannattaa viedä koneistamoon tarkistettavaksi, jolloin plaanauksen lisäksi voisi vaihdattaa venttiilivarren kumit ja koneistaa venttiilit ja vaihtaa ohjurit tarvittaessa. Muutamalla satasella kansi olisi taas uuden veroinen ja sillä ajaisi huoletta muutaman satatuhatta kilometriä.
tomant
Kansi kannattaa viedä koneistamoon tarkistettavaksi, jolloin plaanauksen lisäksi voisi vaihdattaa venttiilivarren kumit ja koneistaa venttiilit ja vaihtaa ohjurit tarvittaessa. Muutamalla satasella kansi olisi taas uuden veroinen ja sillä ajaisi huoletta muutaman satatuhatta kilometriä.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020