luultavasti kytkin letku laski nesteet pihalle,uusi letku ja uusi työsylinteri vaihdettu.ongelma on etten saa millään nestettä työsylinterille asti tulemaan,nestesäiliö on piri pintaan jarrunestettä ja kytkinpoljinta rumpattu työsylinterin ilmaruuvi auki sekä kiinni mutta ei vaan nestettä saa tulemaan ilmausruuvista sitten millään
kesällä tein ilmauksen kahteen otteeseen niin että työsylinteriltä letku jarrunestesäiliöön ja pumppailin ilmat pois ja hyvin onnistu.mikä nyt mättää onko siellä niin paljon ilmaa että pitää jollain mulla vippas konstilla yrittää??auto 190d.
Tippakannuun jarrunestettä täyteen ja letku ilmausnippaan työsylinterillä ja se nippa auki.
Ylä säiliöstä vajuutat ettei tule yli ja sitten vaan tippiksellä pumppaat että ei tule ilmaa säiliön puolelta ja nippa kiinni.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
etujarrusatulan kautta kokeilin painaa mutta täysin eloton on kytkin vieläkin,kyllä sinne nestettä meni mutta ei vaan mitään eloa siltikään.huomenna jatkaa ihmettelyä taasen.
atlas kirjoitti:Tippakannuun jarrunestettä täyteen ja letku ilmausnippaan työsylinterillä ja se nippa auki.
Ylä säiliöstä vajuutat ettei tule yli ja sitten vaan tippiksellä pumppaat että ei tule ilmaa säiliön puolelta ja nippa kiinni.
Hanaski kirjoitti:kokeile kytkin sylinterin ilmaruuvista jollain ruutalla neste säiliön suuntaan
kokeilin tuota kytkinsylkyltä pyörään,en saanut normaalia kytkintä.tippakannu täyteen ja letku kannun\kytkinsylinterin väliin...avot,muutama painallus ja kytkin kunnossa
no olipahan taas vika.
kokeiltiin tippakannulla vastapalloon ja myös paineilmaa säiliöön metodiakin kokeiltiin eikä minkaanlaista eloa polkimeen vaan tule.no rupesin tutkimaan polkimen toimintaa ihmetellen kun polin nousee senttitolkulla muita polkimia ylemmäksi ja silloin tällöin ampuu ne poljin jousetkin mäkeen.no sieltähän polkimen sylinterin päästä oli hypännyt myös se tappi mikä painaa sylinteriä pois paikoiltaa joten eipä ihme ettei kytkimeen tullut eloa! no sen kun laittoi paikoilleen niin johan se kytkin löytyi.joku häikkä on vain poljin systeemissä että poljin nousee liian ylös,äkkisältään katsottuna ei ollut mitään osia irtoillut,pitää jatkaa ihmettelyä paremmalla aikaa.