Huolestuttavaa kyllä, löytyi omastakin pieni pintaruostapiste tuolta vasemman takalokasuojan tienoilta. Mutta nuo vanhemmat yksilöt mitä on tullut nähtyä on kyllä olleet kaikki suunnilleen samassa jamassa kuin noista kuvista näkyi.
Onko sitten vuonna 2000 jotain parannettu tuon kupan osalta vai johtuneeko näissä tuoreemmissa se ruosteenpuute vain iästä, no kai se muutaman vuoden sisään maatuu omakin
Muistakaas väyrystelijät sitten käyttää viimmeisen päälle hyviä maalareita sekä alkup.osia korjauksissa... että minä saan sitten kun on varaa(n.10vuotta vielä) ostaa toimivan ja siistin ruosteettoman väykyn
Hannu V. kirjoitti:Muistakaas väyrystelijät sitten käyttää viimmeisen päälle hyviä maalareita sekä alkup.osia korjauksissa... että minä saan sitten kun on varaa(n.10vuotta vielä) ostaa toimivan ja siistin ruosteettoman väykyn
Luonnollisesti. Tuskin kuitenkaan tarvitsee 10 vuotta odotella varsinkin jos noita alkupään väyrysiä halajaa, johan noita loppuunajeltuja (6-700tkm) saa alta 14 tontulla.
Näyttää tutulta kuvat. Paikkailin nimittäin yhden päivän porukoiden w210:sta ruostekohtia. Aluksi luulin että tarttee siistiä vain toinen takakaari, mutta kaikki ne täytyi käsitellä
Lokasuojan kaarissa on vain maalipinta, ei sellaista paksua massa kerrosta kuin esim.124:ssä on. Omat hyvät ja huonot puolensa on niissä. Silloin kun 124:n kaaren reuna kuplii näkyvästi tuolla tavalla kuin tuossa w210:ssa, niin alla ei ole enää peltiä, mitä maalata. W210:ssa taas kuplii hyvissä ajoin ja kuplivan maalin alta löytyy peltiä..
Tuntuu aika uskomattomalta kun noita kuvia katselee että kyseessä on niin uusi auto ja vielä mersu. Nuo ruostevauriot näyttävät pahemmalta kuin minun vanhassa ´86 Celicassa jota olen nyt parsinut... Miten on muuten farkkuväykin takasivulasien reunojen kanssa? Omassa 124 farkussa ne ovat niitä harvoja paikkoja mistä pelti on hapertunut kunnolla sieltä tiivisteen alta.