Riippuu paljolti emännän mieltymyksistä, kumman konepellille istahtaa... (sori, oli pakko jatkaa...

)
Eikun oikeasti.
Valinta on varmaan aika lailla lähtökohtaisesti kiinni siitä, paljonko on tilan tarvetta ja/tai minkä kokoisella autolla ehkä enempi tykkää ajella.
Ja tosiasiahan on, että 203 olisi myös jonkin matkaa huokeampi hankkia myös käytettynä. Ero ei taida suhteellisestikaan kyllä olla enää samaa tasoa kuin uutena, eli käytettyyn 211 sijoittamisella saisi ikäänkuin enemmän autoa rahalleen. Mutta niissä 203:ssa ei myöskään ole 211-mallin SBC-jarruja, jotka itseäni on juurikin viime aikoina mietityttänyt, kun on ollut vähän hikeä otsassa tuommoisen 211 perään. Huoltoneuvoja merkkikorjaamossa tiesi kertoa, kun asiaa kysyin, että viime aikoina noiden sähköjarrujen korjaamisen korvaamisen linja on mennyt siinä kahdeksassa vuodessa ja aukottomassa huoltohistoriassa. Sen yli jää sitten arvailujen varaan. Kustantaa vissiin sen kaks ja puoli tonnia, eli ei ihan halpaa... Mutta olet kuitenkin haarukoimassa tuohon ikähaarukkaan sopivaa autoa, joten se huoltokirja lienee sitten se ainoa kohde siltä kantilta tarkastettuna, jos sitä ei ole jo laitettu. Molemmat, myös uusimmat 203-koriset käsittääkseni vastustavat aika hyvin korroosiota ja eihän tuommosessa perusautossa, jollaista suunnittelet vissiin suurempia sudenkuoppia normaalin ikääntymisen ohella ole.
Jos olisin itse perusdiisselin perään, niin esim. tuossa voisi olla mielenkiintoinen kohde, olettaen että farmari on vaihtoehto, vaikka perslämmittimet näyttäis puuttuvan:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/5867740" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja 203 pari tonttua halvemmalla:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/6037301" onclick="window.open(this.href);return false;