Neuvoja camberin säätöön eteen?
Neuvoja camberin säätöön eteen?
Pitäiskö camber muuttua alhaalta alatukivarresta? Siinä on 2 kpl pultteja per puoli ja soikee prikka alla. Siitä mulla sääty caster kulmat kohilleen ja aurauksen sain mut camberit jäi miten sattuu?
Mercedes Sprinter 906.
Ymmäränköhän oikeen? Eli alatukivarrethan on kahdella kiinni ja tieten alapallo. Niin niistä saatyis casterit. Onko sitten joku pultti viel jossain? Siinä iskarin ja jarrulevyn takana on joku pultti...Vai meneekö et alatukivarren pulteista toinen niistä säätää casterit ja toinen camberit?
Mercedes Sprinter 906.
Ok. Ihme juttu kun kokeilin sillain niin en muka saanu niitä liikkumaan camberia siis. Kai toinen pitää olla kiinni sitten kun toista pyörittää? Kummakki oli mulla auki kun oli ne takimmat jumahtanu kiinni mut lämpöö pikkusen ja kylmäspreitä keskelle tukivarteen. Oli naps ja kops niin lähti auki ja ei kumitkaan kärsiny. No pitää ottaa ens viikolla uudelleen pukille ja katella niitä cambereita. Onko muuten haritus/auraus 0,00? Kone antaa nolla arvot etupään aurauskulmiin. casterille antaa 9.55` ja camberille olikohan jotain
-1.3 ja ohjearvo on -2,00-1,00 siihen väliin.
Takaa sain aurauksen kohilleen mut muuta sinne ei sitten kai pysty tekeen. Koitin kyllä löysätä tankoja et sain pikkusen camberii muuttuun mut en riittävästi...
-1.3 ja ohjearvo on -2,00-1,00 siihen väliin.
Takaa sain aurauksen kohilleen mut muuta sinne ei sitten kai pysty tekeen. Koitin kyllä löysätä tankoja et sain pikkusen camberii muuttuun mut en riittävästi...
Mercedes Sprinter 906.