w202 alustat

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
vähis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 302
Liittynyt: Ma 02.02.2004 12:41

w202 alustat

Viesti Kirjoittaja vähis »

Kyssäri noista c-sarjan alustoista:Elikkäs noiden elegancen ja sport/esprit mallien ero?onko pelkät jouset erit vai onko myoös iskarit lyhemmät?

Koitin kyllä haulla mutta suoraa vastausta kysymykseen ei ollu.
Veikkaisin että Dealer ainakin osais vastata.
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.

Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...

ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08

ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Avatar
Hokke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: Pe 25.06.2004 11:53
Paikkakunta: Espoonlahti

Viesti Kirjoittaja Hokke »

MUTUlla sanottuna classik ja eleganse sama alusta.
Esprit 20 mm matalampi ja sport 40 mm matalampi.
Muistaakseni jouset ja iskarit on myös erilaiset.
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
ttiikeri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 395
Liittynyt: Ti 22.07.2003 17:48

Alustoista

Viesti Kirjoittaja ttiikeri »

Kuten yllä todettiin Elegance ja Classic alustoissa samanlaiset iskarit ja jouset. Esprit ja sport alustat ovat saman korkuiset/samanlaiset eli noin 25 mm matalammat kuin elegance ja classic. Käsittääkseni sport ja espritin iskarit ovat samanlaiset. Lisäksi Esprit ja sport iskarit ovat lyhyemmät kuin classic/elegance.
MB C180 vm -95
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18277
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Enpä osaa tyhjentävää vastausta antaa, edellisten vastaajien tietoja vahvistaen;

- Esprit iskari on eri, KL myy "tavalliseen" numerolla 13333 ja Espritiin 15990
joka onkin sitten Bilstein Sprint...
- Sport:ia kirja ei erittele iskarien osalta, liekö sitten sama Sprint joka käy.
wiimax.fi
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1560
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Kyl se pakko on olla lyhyempi jos jousi on 40mm lyhyempi niin vakio mittainen iskari ei enää toimi silleen kuin se on tarkoitettu.
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18277
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jos tuota Sprint:iä jonka mainitsin tarkoitit niin se on juuri se lyhyempi.
wiimax.fi
Avatar
tehoseppo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 62
Liittynyt: Su 24.08.2003 19:50

Viesti Kirjoittaja tehoseppo »

Onko muitakin eri osia alustassa kuin nuo iskarit ja jouset jotta kulmat pysyy samoina?
Avatar
vähis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 302
Liittynyt: Ma 02.02.2004 12:41

Viesti Kirjoittaja vähis »

Kiitos kaikille vastanneille.Niin arvelinkin että on iskaritkin erit mutta piti varmistaa.
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.

Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...

ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08

ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Vastaa Viestiin