Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Born_Lazy
Vakiokalustoa
Viestit: 68 Liittynyt: To 02.09.2004 12:01
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Born_Lazy » Pe 10.09.2004 10:50
Voisko joku viisaampi hiukan valaista meikäläisä?
Eli onks 190 vm 88< mahiksii laittaa turbo?jonka saa katsastettuu?Saaks sen 2.0 tai 2,3???
...190 käyttävä hörhö...
Vaikka olen hidas olen sinun edelläsi! :mrgreen:
Ei oo häpee olla nopee! :twisted:
-=URJA=-
Melitos
Asiantuntija
Viestit: 713 Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
Paikkakunta: Se rennompi voorumi...
Viesti
Kirjoittaja Melitos » Pe 10.09.2004 11:34
epk
Valvoja
Viestit: 12846 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Pe 10.09.2004 14:11
luonnollisesti kannattaa myös
tämä lukaista
Melitos
Asiantuntija
Viestit: 713 Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
Paikkakunta: Se rennompi voorumi...
Viesti
Kirjoittaja Melitos » La 11.09.2004 00:27
epk kirjoitti: luonnollisesti kannattaa myös
tämä lukaista
Varmasti kannattaa. Lisäksi olisin sitä mieltä että pari ensimmäistä evoluutioversiota (hajotettua konetta
) kannattaisi tehdä jostain muusta kuin harvinaisesta 16V moottorista. Kovin harva on seppä syntyessään ja pienikin virhe vaikkapa säädöissä voi johtaa helposti konerikkoon turbotusta opetellessa. Mutta tosiaan noiden 16-tappistenkin turbotus on mahdollista niin että leimakin vielä heltiää.
Ahti
Mersumies
Viestit: 1078 Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu
Viesti
Kirjoittaja Ahti » Ma 13.09.2004 07:48
Mulla ois tuolla myyntipalstalla sulle halpa turboaihio...70€!!!!
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!