Kannentiiviste
Kannentiiviste
Onko tavallista, että esim. MB 200D:hen joutuu jo 300000km kohdalla kannentiivisteen vaihtamaan?
Näin eräs nimimerkki tuolla 24-palstalla väittää.
Näin eräs nimimerkki tuolla 24-palstalla väittää.
Ei
Ei ole tavallista, tuttu mesuihin erikoistunut asentaja (työskennellyt Veholla) mainitsi että mersuun pitää 400 tkm:ssä tehdä pahvin vaihto, mutta mielestäni tuo enemmänkin koskee kuutoskoneisia.
Toisaalta ennakoiva pahvin vaihto todennäköisesti säästää myöhemmiltä vaivoilta...
Toisaalta ennakoiva pahvin vaihto todennäköisesti säästää myöhemmiltä vaivoilta...
Re: Ei
Ärhm, mulla katoo jäähdytysnestettä tossa OM601:ssä mutta missään ei näy vuotoa eikä myöskään öljytilassa näy mitään poikkeavaa.Mauri H. kirjoitti:Ei ole tavallista, tuttu mesuihin erikoistunut asentaja (työskennellyt Veholla) mainitsi että mersuun pitää 400 tkm:ssä tehdä pahvin vaihto, mutta mielestäni tuo enemmänkin koskee kuutoskoneisia.
Toisaalta ennakoiva pahvin vaihto todennäköisesti säästää myöhemmiltä vaivoilta...
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Re: Ei
Joo, niin teki mullakin, kansi oli halki, tunki painetta vesitilaan ja siksi systeemi valutti nestettä varsinaisesta painuntasäiliöstä ilmasussäiliöön (apukuskin etulokarin sisällä) ja sieltä pihalle. Toki pelkkä rikkinäinen pahvi voi tehdä saman jos on oikeasta kohtaa rikki. Mittauta merkkiliikkeessä / vastaavassa onko jäähdytinnesteessä pakokaasuja, ei maksanut mulle ainakaan mitään ja on aika varma keino jos veden taso ei vielä kuohu kuumalla koneella kaasutettaessa paisuntasäiliön korkki auki...Muffler kirjoitti:Ärhm, mulla katoo jäähdytysnestettä tossa OM601:ssä mutta missään ei näy vuotoa eikä myöskään öljytilassa näy mitään poikkeavaa.Mauri H. kirjoitti:Ei ole tavallista, tuttu mesuihin erikoistunut asentaja (työskennellyt Veholla) mainitsi että mersuun pitää 400 tkm:ssä tehdä pahvin vaihto, mutta mielestäni tuo enemmänkin koskee kuutoskoneisia.
Toisaalta ennakoiva pahvin vaihto todennäköisesti säästää myöhemmiltä vaivoilta...
Syyläri/vesiletku vuotaa? Kröhöm.Muffler kirjoitti:Ei ole varaa tehdä tolle yhtään mitään kun tuo on vasta hankittu.
edit: niin että keksikää joku halvempi vika!
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Siinäpä se kun mikään ei vuoda.Aku P kirjoitti:Syyläri/vesiletku vuotaa? Kröhöm.Muffler kirjoitti:Ei ole varaa tehdä tolle yhtään mitään kun tuo on vasta hankittu.
edit: niin että keksikää joku halvempi vika!
Tosin edelliseen ooppeliinkin piti lisätä vettä vaikka siinä oli täyskorjattu kone.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/