Tällainen ongelma on viton suutinten kanssa.
Eli auto ostettu käynti vikaisena ja edellinen omistaja(tai sitä edellinen) tehnyt suutin remonttia.
Yksi suutin kolinasta päätellen "kusee" mutta, tuossa suuttimien numeroita katsellessa niin 3 suutinta on numerolla 0445 110 035,
ja yksi suutin 0445 110 096, onkos tuo isommasta koneesta? voikokaan toimia noilla suuttimilla?
kiitos jos joku viitsii vastata
-jussi-
vito -02 suuttimet
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: vito -02 suuttimet
Joka yleensä alkaa A ja sitten numeroitadealer kirjoitti:MB osanumeroilla olisi helpompaa tutkia. Nekin löytyy suuttimista.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: vito -02 suuttimet
Kiitos nopeasta reagoinnista
Eli A alkuiset numerot on kolmessa A 613 070 01 87 ja yhdessä A 613 070 05 87

Eli A alkuiset numerot on kolmessa A 613 070 01 87 ja yhdessä A 613 070 05 87
Re: vito -02 suuttimet
ok.kiitos tiedosta.
entäs vaatiiko ohjelmointia?
entäs vaatiiko ohjelmointia?
Re: vito -02 suuttimet
Ei vaadi. Suuttimet kannattaa testata, jos niiden vuoksi kolisee menee kohta mäntä. Ellei ole jo mennyt...
wiimax.fi
Re: vito -02 suuttimet
voi olla mahdollista että on mennytkin.
viat ovat seuraavanlaiset:auto tuli osittain purettuna minulle.kasasin sen ,lähti käyntiin mutta otti tosi laiskasti kierroksia.ei pahaa kolinaa silloin.
imusarjan nelosen kanava kostempi kuin muut samoin kannen kanavat.
itselle tuli mieleen ensimmäisenä imuventtiili vika.mutta eikös suutin jos "kusee" niin tuo ainetta lähes kokoajan sylinteriin?josta voisi johtua märkyys.
otin suuttimen irti joka oli ihan polttoaineesta märkänä kärestä.
joillain kierroksilla kone ei kolise niin pahasti ja oikeastaan mitä lämpöisempi niin sen enemmän kolisee.
savuttaa myös vähän kaiken väristä savua..
painetta ei tee paisuntasäiliöön,mitä nyt vähän käytellyt.nesteen häviämisestä ei tietoa, kun tosin käytellyt vaan paikallaan pieniä aikoja.
täytyy ottaa loputkin suuttimet irti ja testauttaa jossain.
viat ovat seuraavanlaiset:auto tuli osittain purettuna minulle.kasasin sen ,lähti käyntiin mutta otti tosi laiskasti kierroksia.ei pahaa kolinaa silloin.
imusarjan nelosen kanava kostempi kuin muut samoin kannen kanavat.
itselle tuli mieleen ensimmäisenä imuventtiili vika.mutta eikös suutin jos "kusee" niin tuo ainetta lähes kokoajan sylinteriin?josta voisi johtua märkyys.
otin suuttimen irti joka oli ihan polttoaineesta märkänä kärestä.
joillain kierroksilla kone ei kolise niin pahasti ja oikeastaan mitä lämpöisempi niin sen enemmän kolisee.
savuttaa myös vähän kaiken väristä savua..
painetta ei tee paisuntasäiliöön,mitä nyt vähän käytellyt.nesteen häviämisestä ei tietoa, kun tosin käytellyt vaan paikallaan pieniä aikoja.
täytyy ottaa loputkin suuttimet irti ja testauttaa jossain.