As jyy kan see eipä tuolla APS50 soittimen persiissä ole montaa pistokepaikkaa.
Vasemman puoleiseen reikään tungentaan antenniletku ja oikean puoleiseen pistoke jossa johtoja muistaakseni neljä€9&. Eipä jää reikiä vapaaksi.
Voihan se olla että jossakin on ko pistoke valmiina, ei ainakaan minun hanskalootassa tai kyynärnojassa.
Nyt on tahtotila noussut sellaiseksi että kaivoin soittimen irti, ja kertokaas rohveessorit miten saisin AUX 3,5mm liittimen puhelimesta tähän tähtikeulan soittimeen. Olisipa joskin kiva kuunnella luuriin kertyneitä musiikkipläjäyksiä.
A2118202097
Ei sillä jos johdon saan, niin seuraava kymysys tottakai on sitten että mistä soittimen valikosta se AUX valikko löytyy. Eipä tuo vielä ole silmään sattunut. Niin, voihan se olla että sinne ilmestyy AUX kun sellainen johto johonkin tökkäytyy, mutta mihin?
Tr
APS50 AUX
Re: APS50 AUX
211:een (NTG1) taitaa saada AUX-piuhan vain COMANDiin (ellei itse juottele johtoja mankan sisään). Vähän kallis ratkaisu AUX-inputiksi joku tällainen:
http://www.commandonline.co.uk/mcar_umi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.commandonline.co.uk/mcar_umi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaihtoehtoja tuohon on monia, mutta alle 200 € et todennäköisesti pääse. Soittimeen itsessään ei saa tuota auxia, mutta on boxeja jotka emuloi cd-vaihtajaa tai asennetaan AGW:n yhteyteen. Esim Dension 500 Lite, fiscon, Blue Logic...
-
Oberland
- Mersumies

Valitettavasti hinta on suhteessa mitä haluaa kytkeä. Kalleimmissa on aux-in ja usb väylät, toisaalta itse olen pärjännyt bluetoothin kanssa jossa on A2DP protokolla eli omppuun uppoaa muistiin vajaa 16 Gt tavaraa ei mitään väliä miten se pakkaa varmasti on riittävästi ja areenalta streamaaminen onnistuu. Samalla Auto Pilot System 50 toimii puhelin näppäimet samoin ratin namiskuukkelit.
Mercedes voran. Die Strasse frei fur Mercedes.