katsastusmies kehoitti.
katsastusmies kehoitti.
Katsastus mies käski vaihtamaan. etummaisen ylätukivarren uloinpää väljä takana vas. onko kellään kuvaa tangosta vai pääseekö pelkällä pään vaihdolla (en tarkoita omaa päätä
) Mercedes benz w e210 farmari

Viimeksi muokannut mikki74, Ke 18.12.2013 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: katsastusmies kehoitti.
audi ? lada ? maasturi ? 

Merteil.fi varaosa sivuilla on yleensä kuvat tai eriteltynä jos irtopäitä...jota kyllä epäilen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
jos vain kehoitus eikä hylkyä, ei kannata vaihta mitään
koko tanko vaihtoon, ei maksa montaa kymppiä.
Omassani oli ne alumiiniset pokittaiset (itse itseäni katsastusmihenä kehoittaen:)) tulivarret niin ja näin kunnossa...
Auton veteleminen ja ihmeellinen muljahtaminen loppui.
Heloja ei saa erikseen ja tukivarsi taisi maksaa noin 36E/kpl.
Jos kehoitti, niin minäkin kehoitan näkemättäkin.
Ne jotka väittää, ettei väljähtäneitä kumiosia (ja vielä edullisia helpisti vaihdettavia) kannattaisi vaihtaa...
Sellaisilta kaverilta saa varmaan tosi hyvän auton ostettua.
Ne jotka väittää, ettei väljähtäneitä kumiosia (ja vielä edullisia helpisti vaihdettavia) kannattaisi vaihtaa...
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Samaa mieltä. Omien kokemusten mukaan Mersut on muutenkin todella kranttuja välyksille (ainakin w210 ja w211) ja ne kyllä yleensä huomaa ajo-ominaisuuksissa jo ennen katsastusmiestä. Itse usein jopa pyydän katsastusmiestä tutkimaan tarkemmin, jos olen huomannut ylimääräisiä kolinoita tai nuljuvaa käytöstä.jvk210cdi kirjoitti:Omassani oli ne alumiiniset pokittaiset (itse itseäni katsastusmihenä kehoittaen:)) tulivarret niin ja näin kunnossa...
Mitä järkeä on ajaa Mersulla, jos se käyttäytyy kuin Lada?
Näinpä ! Katsastusmies hyvää hyvyyttään päästänyt väljällä nivelellä läpi, ei se tarkoita etteikö osaa kannattaisi vaihtaa ehjään.jvk210cdi kirjoitti:....
wiimax.fi
Hulluahan se on mennä katsastukseen ja olla käyttämättä ammattitaitoa, josta kuitenkin maksaa. Minä sanon kyllä aina, että jossain kolisee ja mahtaako noi vetarinkaan kumit olla enää kunnossa 
Ja on muuten parhaimmillaan katsastusmien löytänyt kolinan lähteet, joita olen saattanut vuodenkin etsiskellä.

Ja on muuten parhaimmillaan katsastusmien löytänyt kolinan lähteet, joita olen saattanut vuodenkin etsiskellä.
Jees mersuun tuli leima 

202:n katsastuksessa sanoinki että varmaan takana jossain väljää ja inssi yhden sieltä sitten löysi. Ilmeisesti tuo sama nivel oli se minkä sitten vaihdoin. Siinä on pusla sisällä ja pallonivel ulkopäässä. Ratti on taas suorassa....
S204 C320cdi - 08
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
RAM kirjoitti:Hulluahan se on mennä katsastukseen ja olla käyttämättä ammattitaitoa, josta kuitenkin maksaa. Minä sanon kyllä aina, että jossain kolisee ja mahtaako noi vetarinkaan kumit olla enää kunnossa
Sama täällä. Jos en itse löydä "kolinalle/vetelylly" syytä, niin kysyn inssiltä, että mikä se siellä oikeen vaivaa