Päivää,
Etujarrut ovat vaihdon tarpeessa ja olen googlaillut + eri foorumeilta hakenut käyttäjien kokemuksia.
Onko järkevin vaihtoehto ostaa alkuperäiset palat ja rei'itetyt levyt vai esim. National Performance/ Black Diamond / Brembo ym. uritetut levyt?
Luin, että rei'itetyissä on riski hiushalkeamiin, mutta en tiedä kuinka yleistä se on.
National Performancesta ja Black diamondista luin sekä hyvää, että huonoa.
Tietysti jos toimitusvarmuutta ajattelee, KL-varaosista tavara tulee nopeasti, eikä mulla ole siitä huonoa sanottavaa.
Jotkut Suomen "tuning"-kaupat saivat erittäin negatiivista palautetta.
W203 C30 AMG, mitkä jarrulevyt ja -palat?
Re: W203 C30 AMG, mitkä jarrulevyt ja -palat?
Siinä on varteenotettava toimittaja. http://www.mister-auto.fi" onclick="window.open(this.href);return false; itse sain tuolta n -50% vrt "suomipuljut" tavara tuotiin ovelle reilu viikossa. Itse ostin TRW reijitetyt ja ainakin toistaiseksi ovat suorat. Yleensä maailmalta saa "erikoisautoihin" kunten sunkin auto on, niin tavaraa halvemmalla. ps, kanattaa samalla ottaa kuluvia osia mm, pyyhkijät ja suodattimet samaan kantoon. Näyttäis esim, pyyhkijänsulat (Bosch) olevan mun autoon just 52% alle motonetin hinnan.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
-
- Sisäänajossa
Re: W203 C30 AMG, mitkä jarrulevyt ja -palat?
Tilasin vajaa vuosi sitten Mister-Autolta tällaiset:
Jarrulevy
TRW - Viite: DF4341S
Autolla ajettu sen jälkeen n. 30 tkm, levyt on vaihtokunnossa olleet jo jonkin aikaa. Levyt ovat kierossa, jalkaan tuntee hiljaa jarruttaessa ja dynamometri kertoo loput. Olen reklamoinut myyjää asiasta tänään, eivät ainakaan lähetä uusia, ennenkuin he ovat tutkineet vanhat, eli auto seisoo käytännössä n. kaksi viikkoa, tosi mahtavaa. Täytyy nyt miettiä, kannattaako unohtaa koko kauppa ja ostaa kiltisti alkuperäiset KL - varaosista??
Levyt voivat sopia toisiin malleihin tai ajotapani on raskas, mutta TRW ei menestynyt minun käytössä.
Auto W209, CLK 500.
Jarrulevy
TRW - Viite: DF4341S
Autolla ajettu sen jälkeen n. 30 tkm, levyt on vaihtokunnossa olleet jo jonkin aikaa. Levyt ovat kierossa, jalkaan tuntee hiljaa jarruttaessa ja dynamometri kertoo loput. Olen reklamoinut myyjää asiasta tänään, eivät ainakaan lähetä uusia, ennenkuin he ovat tutkineet vanhat, eli auto seisoo käytännössä n. kaksi viikkoa, tosi mahtavaa. Täytyy nyt miettiä, kannattaako unohtaa koko kauppa ja ostaa kiltisti alkuperäiset KL - varaosista??
Levyt voivat sopia toisiin malleihin tai ajotapani on raskas, mutta TRW ei menestynyt minun käytössä.
Auto W209, CLK 500.