Omassa Pystäri Koupessa mokomaa aiheuttivat koiranluut.
Uudet ovat muovia
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=a4jXy9YDhqUPakardinen kirjoitti:...
Juu, me ollaan Johanssonin poja ja tät mollaan tääl Turuus syynätty ja tutkittu niin maan perkeleesti ja tasaseen. Noh, sanos ny sääki Hemmo jotai. (Jos joku ymmärtää Lapinlahden Lintujen huumoria...?...
Jäikös nuo sitten jouten? Onko millaiset?Pakardinen kirjoitti: Otin spacerit pois. että eipä taida tarvita jatkossa noita spacereita harrastaa..
No kun se nyt on vielä vähän harkinnan alla, että onko joutilaat vai ei... Yks vaihtoehto vois olla sorvata niistä 3-5mm pois ja kokeilla vielä uudestaan. Tai sitten laittaa kiertoon...tango kirjoitti:Jäikös nuo sitten jouten? Onko millaiset?
onko huototin tuossa vasemmassa alakulmassa oleva "tähdellä" varustetut pallo ?Heavy kirjoitti:Itse ruukaan tehdä niin, että kasaa koko paketin lattialla vetoakseleiden kanssa ja laittaa öljyt valmiiksi ja sitten nostaa sen ylös. Laita kahdella kuormaliinalla roikkumaan se löyhästi apurungosta niin ei tipu naamalle ja saa rauhassa nostaa ja tunkata sitä ylös. Kierteet kannattaa puhdistaa ja rasvata hyvin. Saa sitten helposti kiinni perän. Uudet stefat kannattaa vaihtaa ja huohotin puhdistaa hyvin. Pitkällä 19mm hylsyllä saa apurungon yli ruuvattua mutterit auki.
[ [url=http://i611.photobucket.com/albums/tt193/W123varasto/W123%20farmari%201985/Uusiperkasassa.jpg] ][/url]
Juurikin tuo. Jarru kliinerillä on vaikka hyvä puhdistella tuota. Niin, että ilma kulkee läpi.johani kirjoitti:
onko huototin tuossa vasemmassa alakulmassa oleva "tähdellä" varustetut pallo ?
hegeli kirjoitti:Jep Raumalla nykyään.Toimii meikäläisen käyttöautona.
Mitä sä niillä vanteilla teet ku oo autokaan mihin niitä tunkea.Pakardinen kirjoitti:Joo, Lorinserit jää sitten perikunnalle, kun minusta aika jättää. Niitä minä en myy ikuna!
On on. Lues allekirjotus tarkemmin...EeKi kirjoitti:Mitä sä niillä vanteilla teet ku oo autokaan mihin niitä tunkea.