eikä ollut rasvaakaan kuin juuri nimeksi ,ei tehtaan pojat liikoja laita.

niin on tosi helppo kiristää tarvii ,oliko 4mm kuusiokolo avaimen jolla mutteri on lukittu ,ei kun vahän löysää lukitusta niin mutteri pyöri käsin,lait a merkki ennenkuin teet mitään millä kohti rako

itse käytin koko laakerin varovasti pois ja laitoin laakeri rasvaa vähän sisälle ja kiinni kamat .
laakeriin ei saa hieroa sormia jää kaikki paska kuuliin ja ei sitten kestä kauaa.
ja rasvakuppiin ei see laittaa rasvaa ,kuin aivan vähän .jos laitat täyteen ja huitaset kupin paikalleen niin takaa tiiviste tulee ulos,teit enemmän sutta ja sekundtaa, kuin laki sallii.
Kohtuus kaikessa,
niin ja jätä oikein pieni välys ,ettei hirtä laakeria,kun lämpiiää niin laajenee laakerin pinnat ja välys on jyyri sitä varten.
jospa nyt menis vähän aikaa.
kellä on aikaa voi tietenkin ottaa koko navan pois ,että saa sisemmänkin laakerin huoltaa .
se onkin jo toinen juttu.