MB 190 2.3 i

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
peltimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 280
Liittynyt: Su 03.04.2011 21:03
Paikkakunta: Varkaus

MB 190 2.3 i

Viesti Kirjoittaja peltimies »

auto oli mennä paaliin. aj 430tkm. vm-90 ja 2,3i koneella. auto täysin ruosteeton. ei koskaan vahattu.2 krt ruostesuojattu liikkeessä.pelastetaan yksi teini.
http://aijaa.com/zaQEvs" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/iPz7mn" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/3IELlN" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/Y6ZAiT" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut peltimies, To 21.11.2013 11:15. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Harraste mb 123 2.3 ce-84 .Harraste w 124 E220-94, w 211 -03 220 cdi ja slk R 171 -04, 2.0 kompressori.
Avatar
peltimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 280
Liittynyt: Su 03.04.2011 21:03
Paikkakunta: Varkaus

Re: MB 190 2.3 i

Viesti Kirjoittaja peltimies »

autoa ei koskaan vahattu ja sen kyllä huomaa.
http://aijaa.com/5p1UGV" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/wjDe19" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/HsZIX7" onclick="window.open(this.href);return false;
Harraste mb 123 2.3 ce-84 .Harraste w 124 E220-94, w 211 -03 220 cdi ja slk R 171 -04, 2.0 kompressori.
Havis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 16.03.2013 20:31

Re: MB 190 2.3 i

Viesti Kirjoittaja Havis »

peltimies kirjoitti:autoa ei koskaan vahattu ja sen kyllä huomaa.
Vahaamattomuus sinänsä ei ole mikään haitta, pikeminkin etu. Eipähän ole myllytetty maalipintaa puhki, on pintaa mitä kiillottaa.

Suurempi haitta kuin vahaamattomuus minusta on pitkäaikainen auringossa seisottaminen. varsinkin peruspunainen liituuntuu helposti ja muuttuu appelsiinin oranssiseksi jauhoksi. Jopa lakkapintaiset punaiset tuntuu hilselevän lakan irti muita värejä herkemmin.

Siistiltä näyttää.

Miksi sisusta on purettu jos pohjapelleissä ei ole tiedossa korjaustarvetta? Ihan vaan tilanteen tarkistamiseksi?

Entä tekniikka, onko hyvässä käyttöiskussa? Ajomäärähän on sopivasti sisäänajettu. :)
Avatar
peltimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 280
Liittynyt: Su 03.04.2011 21:03
Paikkakunta: Varkaus

Re: MB 190 2.3 i

Viesti Kirjoittaja peltimies »

verhoilu kunnossa,mutta kun alkaa autoa entistämään teen sen kunnolla.koko verhoilu ammattipesijällä,vaihtuu hajut sisällä. .kotelosuojaan sisältä päin mitä saan esim ovet. tekniikka kunnossa. tarkoitus tehdä autosta sellainen kuin se oli uutena, kaikki tarkistetaan ja puhdistetaan. blaupunk kasetti soitinkin jo odottamassa. saksassa näiden hinnat alkavat nousta,meillä joskus 5 vuoden päästä kysyttyjä. NYT RUOSTEETTOMAT JA PILAAMATTOMAT TALTEEN!!!
Harraste mb 123 2.3 ce-84 .Harraste w 124 E220-94, w 211 -03 220 cdi ja slk R 171 -04, 2.0 kompressori.
Avatar
peltimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 280
Liittynyt: Su 03.04.2011 21:03
Paikkakunta: Varkaus

Re: MB 190 2.3 i

Viesti Kirjoittaja peltimies »

autossa oli kromikaaret kiinni jollain sikamassalla. sain vinkin kokeilla samaa laitetta kuin millä ammattilaiset ottavat teippejä pois. whurtin tarjonnassa ainakin on ja maksoi reilun kympin ja homma toimii eikä maali pinta vaurioidu ollenkaan.
http://aijaa.com/Ta7jQv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/XlGEPH" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/uvPdEG" onclick="window.open(this.href);return false;
Harraste mb 123 2.3 ce-84 .Harraste w 124 E220-94, w 211 -03 220 cdi ja slk R 171 -04, 2.0 kompressori.
taro
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Ke 14.12.2011 21:05

Re: MB 190 2.3 i

Viesti Kirjoittaja taro »

peltimies kirjoitti:autossa oli kromikaaret kiinni jollain sikamassalla. sain vinkin kokeilla samaa laitetta kuin millä ammattilaiset ottavat teippejä pois. whurtin tarjonnassa ainakin on ja maksoi reilun kympin ja homma toimii eikä maali pinta vaurioidu ollenkaan.
Tuon hiomalaikan tuotenumero lienee 0585-90 ?
Avatar
peltimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 280
Liittynyt: Su 03.04.2011 21:03
Paikkakunta: Varkaus

Re: MB 190 2.3 i

Viesti Kirjoittaja peltimies »

taro kirjoitti:
peltimies kirjoitti:autossa oli kromikaaret kiinni jollain sikamassalla. sain vinkin kokeilla samaa laitetta kuin millä ammattilaiset ottavat teippejä pois. whurtin tarjonnassa ainakin on ja maksoi reilun kympin ja homma toimii eikä maali pinta vaurioidu ollenkaan.
Tuon hiomalaikan tuotenumero lienee 0585-90 ?
voi olla ?
Harraste mb 123 2.3 ce-84 .Harraste w 124 E220-94, w 211 -03 220 cdi ja slk R 171 -04, 2.0 kompressori.
kojootti
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 37
Liittynyt: Su 01.04.2012 12:10
Paikkakunta: ylöjärvi

Re: MB 190 2.3 i

Viesti Kirjoittaja kojootti »

Perus toffee laikka näyttää olevan. Tuollakin mahdollista polttaa maalipinta.
Vastaa Viestiin