![Kuva](http://img.photobucket.com/albums/v401/ssdesign/MB250S.jpg)
Onnistunut vaihto, voidaan sanoa. Mersun uusi omistaja oli ainakin tyytyväinen. Koeajo on jo luvattu.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Vastaan, vaikka en kaapo olekaan:Sivonen kirjoitti:ot
Kaapo, mitä tuo m.o.t. tarkoittaa? Maha on täynnä? Minun oma töppäys? Mahdollisimman oikea tieto? Mervi os. Tapola? Mitenniin off topic?
Pakko kommentoida tuosta haluttavuudesta:Kaapo kirjoitti:Nätti on ja haluttava.
Haluttavin on usein täysin eri asia kuin myydyin. Ja halut toki riippuvat asianosaisista. Monelle se on ostokandidaattina vain vajaa 40-vuotias lotja - paitsi kun sellainen sitten näkyy livenä parhaassa kiillossaan. "Tuomaille ja juutaksille"Matti R kirjoitti: Mutta kun ei edes katsojia käynyt![]()
No, lopulta yksikin ostaja riitti ja kaupat tuli reilu vuosi sitten.
Hienoa että mallista on tullut haluttava. Siinä on ihan omaa, juhlavaa tyyliä.
Korin taipuminen tuosta edellyttää korinhoidon täydellistä laiminlyömistä.Tuc kirjoitti: On muuten kuulemma tyyppivika, että kori taipuu takalasin alaosan kohdalta siten, että takaluukku rupeaa ennen pitkää roikkumaan. (edit. hm, siis lähinnä C-pilarien takaa näkee, josko rakenteet puskevat koripelleistä ulos) Onko jollain kokemusta moisesta?
Runkopalkki ruostuu vas. takaiskarin kohdilta. Ei tarvitse edes ruostua poikki, kunhan sen verran ohenee alapuolelta, että perä nitkahtaa alas.Aku P kirjoitti:Samaa väittävät W115:sta
Ootteen ooteeta: Alfan 75-kopassa on sama vaiva, aivan kuin olisi saanut kunnon tällin takalistoon.Aku P kirjoitti: OT. Monenko muun mielestä Volvo 740/760 näyttää C-pilarin alaosassa olevan vinon listanpätkän vuoksi siltä, kuin perä olisi juuri murtumassa?
Katsohan muuten www.laatuautot.comKaapo kirjoitti:Ootteen ooteeta: Alfan 75-kopassa on sama vaiva, aivan kuin olisi saanut kunnon tällin takalistoon.