Autokaupoista
Autokaupoista
Onkos täällä jo topikkia autokaupoista ja kauppiaista? Olen myymässä omaani ja olisi mukava keskustella aiheesta turvallisuusmielessäkin.
Re: Autokaupoista
Minulle jäi hieman epäselväksi mitä ajat takaa ?
Oletko vaihtamassa autoasi vai myymässä sitä liikkeeseen vain yksityiselle ?
En tiedä mitä turvaa haet , mutta ehkä hyvä pitää asiat hyvin yksinkertaisena . Eli kun saat rahat niin annat autosi .
Onko muuta tapaa tehdä kauppaa ?
Tosin juuri nyt voi olla auton myynti hankalaa , mutta toisaaltahan tarvitset vain yhden oikean ostajan .
Oletko vaihtamassa autoasi vai myymässä sitä liikkeeseen vain yksityiselle ?
En tiedä mitä turvaa haet , mutta ehkä hyvä pitää asiat hyvin yksinkertaisena . Eli kun saat rahat niin annat autosi .
Onko muuta tapaa tehdä kauppaa ?
Tosin juuri nyt voi olla auton myynti hankalaa , mutta toisaaltahan tarvitset vain yhden oikean ostajan .
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Olen myymässä pienelle liikkeelle kaukana toisella paikkakunnalla enkä tiedä ostajasta mitään. Mutta julkinen juoruaminen on tietysti ongelmallista, ja oikealta paikkakunnalta löytyvien henkilöiden löytäminen kiven alla, joten taitaa olla kuolleena syntynyt ajatus. Luotan hyvään onneeni
ja tämän topicin voin poistaa turhana.

eiköhän täällä ole ennenkin liikkeitä vähän parjattu
että liikkeen nimi vaan esille niin jospa jollain olis kokemusta. Ja paikkakuntalaisia saatta myös löytyä kun ensin tietää sen paikkakunnan
oma mielipiteeni, josta ei kenenkään pidä ottaa omaan toimintaansa mitään oppia, on kyllä se että joppari on se vihonviimenen jonka kanssa enää alkaisin kauppoja tekemään
omakohtainen huono kokemus pysyy vielä pitkään mielessä, joten tästä lähin teen kauppoja joko yksitysten tai "oikeitten" liikkeiden kanssa, en minkään siltä ja väliltä.

oma mielipiteeni, josta ei kenenkään pidä ottaa omaan toimintaansa mitään oppia, on kyllä se että joppari on se vihonviimenen jonka kanssa enää alkaisin kauppoja tekemään

Ja taas joppareita haukutaan, kyllä ne "oikeetkin" autokaupat osaa huijata 

sori, ei ollut tarkoitus haukkua joppareita, siis mulla vaan meni vähän huonosti sellasen kanssa. Ja niin osaa autokaupat huijata, ne vaan saattaa jossain tapauksessa edes jotakin korvata tai vaikka purkaa kaupan... eli paras löytää rehellinen yksityinen myyjä/ostaja 

Ihan sama kelle myyt. Luotat vain rahaan ja ne saatuasi
kirjoitat nimen luovariin. Unohda ns. myyntitili ajattelu!
kirjoitat nimen luovariin. Unohda ns. myyntitili ajattelu!
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Onko viitasaarelaisia? http://www.nettiauto.com/yritys/automyyntitervo" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo teki mullekin viime kesänä tarjouksen nettiautossa myynnissä olevasta autostani,
n 3 tonnia alle käyvän hinnan. Ei päästy sopuun hinnasta.
n 3 tonnia alle käyvän hinnan. Ei päästy sopuun hinnasta.
W203 '04
RX 450h '14
IQ '10
W415 '13
Smart ForTwo '13
AH3000 '61
ex S500 '07
ex S500 '06
ex W203 '01
ex W204 '07
ex W203 '02
RX 450h '14
IQ '10
W415 '13
Smart ForTwo '13
AH3000 '61
ex S500 '07
ex S500 '06
ex W203 '01
ex W204 '07
ex W203 '02
autonmyynti on yksinkertaista
-Nettohinta ,,Tarkoittaa käytännössä suomen halvin jos aikoo saada kaupaksi.Tinkaaminen on turhaa voimavarojen tuhlausta.
-Nettohinta ,,Tarkoittaa käytännössä suomen halvin jos aikoo saada kaupaksi.Tinkaaminen on turhaa voimavarojen tuhlausta.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Mä myin juuri hiljattain mursuni Kamuxille. Auto liikkeeseen -> rahat tilille. Ei ollut kovin ongelmallista. Ne myyntitilijutut on vähän niin ja näin. Melkein menee samaan hintaan myyjän kantilta kuin nettiauton edullisimpana.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Minä en kyllä viitsi noita jobbareita elättää, mieluummin myyn suoraan yksityiselle vaikka
tuohon samaan jobbarin tarjoamaan hintaan.
tuohon samaan jobbarin tarjoamaan hintaan.
W203 '04
RX 450h '14
IQ '10
W415 '13
Smart ForTwo '13
AH3000 '61
ex S500 '07
ex S500 '06
ex W203 '01
ex W204 '07
ex W203 '02
RX 450h '14
IQ '10
W415 '13
Smart ForTwo '13
AH3000 '61
ex S500 '07
ex S500 '06
ex W203 '01
ex W204 '07
ex W203 '02
Ei mua kiinnosta kuka rahat maksaa. Omani sain pois, niin se riitti. Kyllä toi nettiautossakin myynti tavallisten autojen kohdalla on nähty. Jos auto ei ole erittäin hyvin varusteltu, se pitää myydä kilometrien/hinnan mukaan eli halvin niillä kilsoilla. Jos ei näin tee niin ei paljon soittoja tule ja sitten saa veivata niiden vaihtokauppaiaiden kanssa. Ihan sama vaikka olis kuinka hyvässä kunnossa ja vahattu päivittäin. Ostajan näkökulmasta kaikki on yhtä hyviä ja siksi halvin on paras
Niitä ostajia on myös aika moneen junaan. Pääsee henkisesti todella paljon helpommalla, jos liike maksaa käyvän hinnan. Moneen kertaan oon itsekin sopinut auton näyttöjä, joihin ei lopulta ole kukaan edes tullut. Toiset tulee ja toteaa ekana jonkun varusteen puuttuvan (mikä kyllä olisi selvinnyt jo ilmoituksesta) ja sen jälkeen ehdottavat 3-4ke tinkausta, kun ei oo jotain tingeltangelia. Paras lause onse, että palailla ja katsellaan. Joo, niin varmaan. No mersujen kanssa tää ei oo niin hankalaa, mutta bemareissa todellakin on.

W204 C180K avantgarde -myyty-