Nyt hajos mersusta hydraulinen venttiilin nostaja. Jonka seurauksena nostajan poteroon tuli älyttömät jälet, ja nokkaan kans. Oon tässä lukenu kaikki turbo vs vapari kansi jutut ja erot on tiedossa.
Mutta jokaisessa viestissä viitataan "kyllä se vaparin kansi kestää maltillisella virityksellä". Mikä on maltillinen viritys mulla on taka pyöriltä mitattu 270 Horse boweria. Sitten aikojen saatossa oon haalinu pari 250 vapari moottoria josta kannen voisin vaihtaa.
Eli kyselisin vähän mielipiteitä laitanko sen vaparin kannen vai kattelenko siihen sen Turbo dieselin kannen.
250 turbo D kansi rikki tilalle vaparin kansi mielipiteitä
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: 250 turbo D kansi rikki tilalle vaparin kansi mielipitei
Nii Autohan on tietysti w124 mallia.
Re: 250 turbo D kansi rikki tilalle vaparin kansi mielipitei
Toimii ihan normaalisti sillä vaparin kannellakin.
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: 250 turbo D kansi rikki tilalle vaparin kansi mielipitei
Joo siitähän sitä aletaan sitten veistelemään moottoria takas kasaan.
Re: 250 turbo D kansi rikki tilalle vaparin kansi mielipitei
Hehkut on erilaiset. Ainakin itellä on kun on jälkeenpäin vaihdettu vaparin kansi ja paisuntasäiliöstä lähtevälle letkulle ei oo paikkaa valmiina
Re: 250 turbo D kansi rikki tilalle vaparin kansi mielipitei
Hehkuissa, kammioissa ja suuttimissa on vuosimalli eroja.
Paisarille lähtevälle letkulle pitäs olla kyllä paikka kaikissa henkilömallien kansissa.
Paisarille lähtevälle letkulle pitäs olla kyllä paikka kaikissa henkilömallien kansissa.