Elikkäs, tein kansirempan tuollaiseen 230TE:in. Kaikki pelaa nyt muuten niinkuin pitää mutta tyhjäkäynti on 1500-2000. Lisäksi jos antaa käydä kauemman aikaa nousee aina tuonne ~2300 ja tipahtaa taas 1500.
Voisiko olla, että jäänyt joku alipaine letku laittamatta tai joku liitin väärin?
Jousi ruiskun alla ei ole paikallaan tai poikki kun ei nyt vedä kaasuvivustoa kotiin.
Eli löysää vaijeria että riittää palutus että kolmovaihhe kytkin läpällä tunnistaa että kaasu kotona ja ecu laittaa tyhjia seos säädöt päälle.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Oli jousi paikallaan. Ja vetää sen läpänkin siellä kiinni. Koitin löysätä tuota vaijerria mutta ei auttanut ja kaasuvivusto kyllä pääsee palautumaan loppuun asti joten ei ole ainakaan siinä vika.
Onkos sen pistoke kiinni..se on siinä paineen säätimen luona 3.napainen ja menee kaasuläpälle.
Toinen paikkahan on lisäilmaluisti eli liikkuuko se ...joka tapauksessa joko ilmavuoto tai se kytkin ei anna käskyä aculle asti.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Alumiini pötkö 3-4zyl välissä ja kaksi huohotin letkua menee siihen ja yksi pistoke..koe käytä hetkellisesti 12v akulta ja putsaa kliinerillä jos on jumis.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Ei ollut vika ainakaan tuossa lisäilmaluistissa. Joten todennäköisesti ilmavuoto, pitääpä ruveta etsimään, veikkaisin imusarjaa vaikka sielä uusitiiviste onkin..
Kiitoksia kuitenkin
Mielenkiintoista, parin päivän ajon jälkeen rupesi toimimaan aivan normaalisti.. Olisko vika sittenkin ollut siinä lisäilma luistissa jos oli jumissa..