Aha, mulla on ihan tavan normi hylsy...pikkusen sitä kumia piti painaa lyttyyn tosin.Timo L. kirjoitti:Niin mutta kun kumi ottaa kiinni jo hylsyyn. Se on melko paksu voimahylsy.LopenUupunut kirjoitti:Saa sen hylsyn suoraan kun nostaa vähän toisella tunkilla tukivartta ylös...ja sillä ~5cm jatkovarrella pääse kumin "ulkopuolelle" sen räikän.Timo L. kirjoitti:No nyt se on irti. Eivät olleet tiukassa laipan pultitkaan. Katsoin että kumin sisin kaulus vaikeuttaa hieman torxin avausta hylsyllä, ei pääse helposti suoraan painamaan. Laitan kiinni noilla uppokannoilla kun on pitkä XZN käytössä. Tuo on siis joskus ollut jo auki kun paikallaan oli uuden mallin pultit. Se olikin katkennut pyörän päästä kumin alta. Siellä oli 2-3 mm syvä "syöpymärengas", itse katkeamispinta oli kierteinen.
.
Ne torxit ei taida hirveessä momentissa olla mutta ainakin omassa oli liimat kierteissä...
.