Jälleen ihmisen heikkous hyvän tavaran edessä tuli todettua, ja perheenlisäystä tiedossa. Pihaan saapu projektikuntonen w124 farkku 606:lla, hx50 ja muulla "pienellä" höystettynä... Mutta niinku arvata saattaa, niin: "vain hetken tie on kaksin kevyt kulkea..."
Eli asiaan. Koneessa jo valmiina pari ongelmaa: Vitospytyn hehkun kierteet jääneet unholaan. Edellinen omistaja laittanu helicoilin huonolla menestyksellä, ja nytte hehkun paikalla on vaan pultti tulppana. -> puristustilavuus prosentteina aika paljo suurempi ku muissa + kuuma räjähys pääsee hehkun reikäänki. Ei hyvä.
Toinen juttu, kone käy kyllä kaikilla suht mukavasti, mutta samaisen vitospytyn molemmat imuventtiilit vuotaa aika reilusti. Kanavat mustana töhkää, ja imusarjan ku otti pois ja koitti käyttää niin 40cm puskee savupilvee imukanavasta. Eli vuoto on tosiaa jonkimmoinen...
Eli, nyt tarttis neuvoja/kokemuksia mite ootte paikkailleet hehkun kierteitä, onnistuuko kansi paikallaan, esikammio varmasti ainaki pois. Mutta onnistuuko enää helicoilin kans jne. Lisäksi, että onko tyypillistä monivenassa nostimen pitkälle jäänti, eli törkyä nostimen välissä ja jääki pitkälle -> venttiili vuotaa, vai oisko tässä niinki iso juttu tulossa, että seetit painunu kanteen ja nostimet pohjaa? Kantta kun en viittisi heti ottaa pois, ku kyseessä avaamaton kone, eli toisinsanoen täys remontti edessä jos kannen alle kurkkaa. Eikä sitä enää vakiona viitti takasi laittaa...

Lisättäköön vielä, että pitänee riipasta nokat pois ja kattoo vuotaako vielä, jossei pidä kanavat alipainetta, niin taitaa olla konstit vähissä ilman että kantta aukasee...
