300CE-24v puristukset kateissa? ?? Rupesi nakuttamaan!!
300CE-24v puristukset kateissa? ?? Rupesi nakuttamaan!!
Tapahtuma ketjuhan sai alkunsa siitä kun kaveri lupasi vaihdella coupeen venttiilivarren kumit jos hillitsisi öljynkulutusta. Hommasta ei tullut sit kuulemma mitään kun paineilmat vuotaa jonnekkin moottorin sisuksiin ja jamppa jätti leikin kesken.
Nyt sanottiin et pistä auto takaisin kasaan kun 3viikkoa jo seissyt pajalla niin joku osaavampi voi homman yrittää tehdä, mutta kappas illalla kun autoa mentiin hakemaan niin hörähti hetkeksi käymään ja sen jälkeen kone vaan surisee aivan kuin tulppia ei olisi paikallaan, eli puristuspaineet hukassa :O
Nokat oli kuulemma käyttänyt irti ja ajanut tallilta parin kilsan lenkin ja auto sammunut ajosta. Bensaa saa ja kipinä tulee. Mut käyntiin ei lähde ja en ihmettele kun tuolleen surisee ilman paineita :/
Mistä rupeis vikaa ehtimään, auto jäi sinne tallin pihaan kun saa jamppa korjailla kerta ite on särkenytkin, mut jos neuvoja sais niin ei koko kuukautta taas venähtäis? Jako varmaan persiillään?
Nyt sanottiin et pistä auto takaisin kasaan kun 3viikkoa jo seissyt pajalla niin joku osaavampi voi homman yrittää tehdä, mutta kappas illalla kun autoa mentiin hakemaan niin hörähti hetkeksi käymään ja sen jälkeen kone vaan surisee aivan kuin tulppia ei olisi paikallaan, eli puristuspaineet hukassa :O
Nokat oli kuulemma käyttänyt irti ja ajanut tallilta parin kilsan lenkin ja auto sammunut ajosta. Bensaa saa ja kipinä tulee. Mut käyntiin ei lähde ja en ihmettele kun tuolleen surisee ilman paineita :/
Mistä rupeis vikaa ehtimään, auto jäi sinne tallin pihaan kun saa jamppa korjailla kerta ite on särkenytkin, mut jos neuvoja sais niin ei koko kuukautta taas venähtäis? Jako varmaan persiillään?
Viimeksi muokannut JP83, La 27.07.2013 14:01. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 300CE-24v puristukset kadoksissa?
No jakohan siinä varmaan porsinut.
Re: 300CE-24v puristukset kadoksissa?
Onko kellään muistikuvaa miten ja mistä tuosta jakoa tarkastetaan, onko nokkien päässä kohdistusmerkit?
Ite en tosiian ole tuosta koskaan venakoppaa enempää irrotellut
Ite en tosiian ole tuosta koskaan venakoppaa enempää irrotellut

w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 300CE-24v puristukset kadoksissa?
Pistin siulle yyveetä 

Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: 300CE-24v puristukset kadoksissa?
Venakoppa pois ja OT merkki kampuralta kohdalleen ja nokkapyörissä on ulkolaidassa nokkien puolella 4mm reijät molemmissa pyörissä.
4mm poranterä siihen reikään ja terän pitäis maata tasaseen kannessa siinä tasossa mihin nokkapukkit istuu.
Jos ei näin niin jako sekasin.
JA konetta pitää pyörittää siihen suuntaa mihin se normaalisti pyörii muuten voi imunokan ajotus häröillä.
4mm poranterä siihen reikään ja terän pitäis maata tasaseen kannessa siinä tasossa mihin nokkapukkit istuu.
Jos ei näin niin jako sekasin.
JA konetta pitää pyörittää siihen suuntaa mihin se normaalisti pyörii muuten voi imunokan ajotus häröillä.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Re: 300CE-24v puristukset kadoksissa?
Kiitoksia vinkeistä, toivottavasti näillä saatas auto ajoon 

w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 300CE-24v puristukset kadoksissa?
Ei tämä homma etene nyt ollenkaan auton "korjaaja" jamppa ei suostu enää koskemaan koko vehkeeseen. Sinne meni kaveri välit kun ei myönnä mitään särkeneensä, eikä suostu korjaamaan. Nyt on fiilikset sellaset et auto pitää saada sen pihasta pois mahdollisimman äkkiä ennenkuin menee hermot lopullisesti.
KYSYMYS:
Voiko tuota -90 5 vaihteista automaattia hinata ja millä ohjeilla? Traileria en saa mistään tähän hätään
KYSYMYS:
Voiko tuota -90 5 vaihteista automaattia hinata ja millä ohjeilla? Traileria en saa mistään tähän hätään

w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Tommost samanlaista autoa hinattiin joskus vajaa 10 kilsaa eikä se ainakaan siihen hajonnut max nopeus joku 40-50.
Muuta kommenttii ei pysty antamaan, ei tietoa et kärsiikö jotenkin.
Ainakin kotkas päin trailereita saa huoltoasemilta ihan kätevästi ja suht edullisesti
Muuta kommenttii ei pysty antamaan, ei tietoa et kärsiikö jotenkin.
Ainakin kotkas päin trailereita saa huoltoasemilta ihan kätevästi ja suht edullisesti
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Ohjekirjassa on neuvo hinaamiseen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Kun ei ole ohjekirjaa
Ilmasessa w124 owners manualissa luki et 50km/h max 50km, mut siellä ei mainittu automaatin tyyppiä, kun yleensähän noissa vanhoissa on se nelilovinen automaatti :/

w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Kyllä sitä tomaattia kärsii hinata... keppi vaan N:lle ja tosiaan max 50 km/h... Eikös tuo ensimmäinen 5 lovinen tomaatti ole rakenteeltaan samanlainen kuin 4 lovisetkin... siinä on vaan sähköllä toimiva 5 vaihe lisukkeena.
Rajoitushan tulee siitä että kun turbiini ei pyöri niin ei pyöri myöskään ensiö öljypumppu ja täten planeetat ja kitkapinnat ei saa uutta öljyä... korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin
Jos oiken pelottaa niin ottaa vetarin tai kardaanin irti.
Rajoitushan tulee siitä että kun turbiini ei pyöri niin ei pyöri myöskään ensiö öljypumppu ja täten planeetat ja kitkapinnat ei saa uutta öljyä... korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin
Jos oiken pelottaa niin ottaa vetarin tai kardaanin irti.
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Eli sieltä on nyt melkosen varmasti jakoketju poikki.
Jos nokat on käytetty irti niin ketjunkiristinkin on varmasti "lauennut" ja osaamaton kasaaja ei ole tiennyt että bensamersun ketjunkiristin on "räikkämallia" ja kasattava jokakerta paikoilleen osina.
Jos purkamaton kiristin väännetään pakettina paikoilleen niin jakoketju on mahdottoman tiukalla ja katkeaa varmasti jos itse nokka-akseli kestää.
Jos nokat on käytetty irti niin ketjunkiristinkin on varmasti "lauennut" ja osaamaton kasaaja ei ole tiennyt että bensamersun ketjunkiristin on "räikkämallia" ja kasattava jokakerta paikoilleen osina.
Jos purkamaton kiristin väännetään pakettina paikoilleen niin jakoketju on mahdottoman tiukalla ja katkeaa varmasti jos itse nokka-akseli kestää.
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Eikö maar kyse ollut siitä, että Mersun vanhemmissa laatikoissahan on 2 öljypumppua ja hinatessa kardaani pyörittää perimmäistä, jolloin autoa voi hinata edes tuon 50 km. Tavan automaattiautoa, jossa on vain koneen käydessä pyörivä öljypumppu, ei sitten voikaan hinata yhtään juuri tuon öljyttömyyden takia.Sorsso kirjoitti:K
Rajoitushan tulee siitä että kun turbiini ei pyöri niin ei pyöri myöskään ensiö öljypumppu ja täten planeetat ja kitkapinnat ei saa uutta öljyä... korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin
Jos oiken pelottaa niin ottaa vetarin tai kardaanin irti.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Toivottavasti "jamppa" tarkoittaa ihan oikeaa autokorjaamoa jolloin remontille löytyy maksaja.
Joka tapauksessa harmillista että auto on annettu korjattavaksi osaamattomalle henkilölle.
Joka tapauksessa harmillista että auto on annettu korjattavaksi osaamattomalle henkilölle.
wiimax.fi
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Tänään hinattiin biili oikealle autokorjaamolle, sen verran pikaseen katottiin et ketju on ainakin paikallaan ja nokatpyörii mukana. Puristuksia vaan ei ole. Alkuviikosta selviää sitten tuhon laajuudet.
Tämäkin kaveri jolle vietiin auto alunperin on ollut liki kymmenen vuotta hyvä kaveri ja pätevä autojen laitossa. Ego vaan taisi olla niin korkealle ja homma vaativampi kuin oletti niin oli valmis uhraamaan kaverivälit, melko varma oon et joku "purkka" patentti sieltä paljastuu, kävi vaan ku*isesti kun losahti jo pihaan...
Tämäkin kaveri jolle vietiin auto alunperin on ollut liki kymmenen vuotta hyvä kaveri ja pätevä autojen laitossa. Ego vaan taisi olla niin korkealle ja homma vaativampi kuin oletti niin oli valmis uhraamaan kaverivälit, melko varma oon et joku "purkka" patentti sieltä paljastuu, kävi vaan ku*isesti kun losahti jo pihaan...
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 213
- Liittynyt: Su 31.10.2010 21:29
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
ajoitus ollut täysin päin peetä...nyt venttiilit solmussa. Se siitä kaveruudesta.
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Aku P kirjoitti:Eikö maar kyse ollut siitä, että Mersun vanhemmissa laatikoissahan on 2 öljypumppua ja hinatessa kardaani pyörittää perimmäistä, jolloin autoa voi hinata edes tuon 50 km. Tavan automaattiautoa, jossa on vain koneen käydessä pyörivä öljypumppu, ei sitten voikaan hinata yhtään juuri tuon öljyttömyyden takia.Sorsso kirjoitti:K
Rajoitushan tulee siitä että kun turbiini ei pyöri niin ei pyöri myöskään ensiö öljypumppu ja täten planeetat ja kitkapinnat ei saa uutta öljyä... korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin
Jos oiken pelottaa niin ottaa vetarin tai kardaanin irti.
Joo... onhan siellä pieni öljypumppu peräpäässäkin. Itsellä ei vaan täyttä käsitystä mihin kaikkiin paikkoihin se pumppaa öljyä.
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
faceliftissä se kardaanin öljypumppu poistuu. Sehän siis pumppaa koko järjestelään paineen ja kun hinaa n. 70kmh vauhdilla, auton saa hinaamalla käyntiin. Tosissaan ohjekirjassa kerrotaan kuinka autoa saa hinata, ohjeita on kahdenlaisia, saa ja ei oikeastaan saa 

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
On hyvä ohje attä aina kun on jakopään tai nokan minkä vaan ...niin pyörittää avaimella kampuran päästä sen pari kierrosta kampiakselia niin tuntee heti jos stoppaa pyöriminen.Toisekseen ennen purkua kannattaa ajaa ajoitus kohdilleen ja tutkia missä mitkin merkit on .1309Pontus10 kirjoitti:ajoitus ollut täysin päin peetä...nyt venttiilit solmussa. Se siitä kaveruudesta.
Esim. om dielelissä taisi ihan yhden hampaan heitto rattaalla nokalla ottaa jo venttiileihin kun tuli kokeiltua tolla pyöritys systeemillä ketjua vaihtaessa.
Hyvä kaveruushan ei katoa vaikka mitä tapahtuisi mutta jos toinen ei ota mitään kantaa niin siihenhän se tyssää äkkiä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Nyt vihdoin ja viimein on kone tsekattu, jako kolme hammasta pielessä. Venttiilit onneksi ehjät, sen verran välystä etteivät ole kohdanneet mäntien kanssa
Uuden jakoketjun joutuu ostamaan, kun entinen venynyt ja kulunut. Hintaa tälle kaverin "korjaukselle" tuli noin 500€ kaiken kaikkiaan jep jep 


w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Juu ja eilen oli pajalla saatu vaihdeltua venttiilin varren kumit ja uusi ketju. No auto käynnistyy mutta käy todella huonosti, korjaaja tuumas että imupuolen nokan päässä olevasta rattaasta puuttuu joku jousi ? Veholta kyselin äsken ja eivät rekkarin perusteella osanneet sanoa onko siinä sellaista ikinä ollutkaan. Voi p*rseen p*rse tään romun kanssa
Onko tuolla jousella mikä virka jos se nyt sieltä on kadonnut? Osa 17 varmaankin kyseessä.
http://www.w124performance.com/service/ ... 5-2160.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt rupeaa vieteri olemaan ihan loppu tuon auton kanssa, ei palstalla ois oikeasti pätevää kaveria joka nimenomaan tuntee tuon moottorin ja osais neuvoa tai jopa tsekata tuon vehkeen???

http://www.w124performance.com/service/ ... 5-2160.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt rupeaa vieteri olemaan ihan loppu tuon auton kanssa, ei palstalla ois oikeasti pätevää kaveria joka nimenomaan tuntee tuon moottorin ja osais neuvoa tai jopa tsekata tuon vehkeen???
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ??Voiko automaattia hina
Tuskimpa se käyntiin vaikuttaa jos nokasta puuttuu joku jousi?! Varmaankin kun siinä on muuttuma imunokan ajoitus niin siitä pömpelilistä joku jousi kateissa, mutta nokka kääntyy vasta mun tietojen mukaan aika korkeella ~4000rmp.
Tarkistaisin ennemmin tota ruisku/kaasarin liittimia ja letkuja, mutta kun ei osaa yhtää sanoa mitenkä käy huonosti niin vaikea sanoa mitää varmaksi.
Olis ittellä tuollaanen kone tallis, niin voisin siitä käydä kattomas jokupäivä ku kerkiää minkälainen se nokan ratas on ja pitääkökää sielä olla jousta.
Tarkistaisin ennemmin tota ruisku/kaasarin liittimia ja letkuja, mutta kun ei osaa yhtää sanoa mitenkä käy huonosti niin vaikea sanoa mitää varmaksi.
Olis ittellä tuollaanen kone tallis, niin voisin siitä käydä kattomas jokupäivä ku kerkiää minkälainen se nokan ratas on ja pitääkökää sielä olla jousta.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ?? EDELLEEN P*SKANA, !!
Sepä se et varmasti vaikuttaa jos kuuluu olla, mut kun eivät tuolla vehollakaan osanneet sanoa kun että joissain yksilöissä on jousi ja joissain ei, no uus jousi jokatapauksessa tilattiin 4€:lla. Se pitää vielä nuo YJ-releet,pyörijä, johdot ym. käydä läpi ettei vahingossakaan ois joku rusikoinut niitä.
Hankalahan tätä on selvittää kun remontin aloittanut apina ei suostu enää mihinkään yhteistyöhön, tiiä vaikka se on niitä romuja puotellut sinne jakopään sisään :/
Hankalahan tätä on selvittää kun remontin aloittanut apina ei suostu enää mihinkään yhteistyöhön, tiiä vaikka se on niitä romuja puotellut sinne jakopään sisään :/
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ?? EDELLEEN P*SKANA, !!
Tuon jousen tehtävä on palauttaa se nokanajoitus kohdalleen kun sitä ei enää säädetä yläkierroksille.
Kun öljynpaineella se nokka kääntyy ja säädön tekee se magneettikela sen nokan päässä.
Sitä en tiedä mikä on jousen puuttumisella koneenkäyntiin tyhjäkäynnillä jos se säätö jää jousen puuttumisen takia yläasetuksiin?
Mitkä on koneessa puristuspaineet tai edes ohivuotoo onko mitattu?
Jos ne on ok ja sallituissa rajoissa ja jako on paikallaa niin sitten vika on muualla kun koneessa.
Onko siitä kansi päästetty kokonaan irti vai miten ne venavarren kumit on vaihdettu?
Tuossa nyt vielä vanhana tietona se kuva siitä ajotuksesta.
OT kohallaan kampuralla ja nokat.
http://s152.photobucket.com/user/Manu30 ... ort=3&o=12" onclick="window.open(this.href);return false;
Kun öljynpaineella se nokka kääntyy ja säädön tekee se magneettikela sen nokan päässä.
Sitä en tiedä mikä on jousen puuttumisella koneenkäyntiin tyhjäkäynnillä jos se säätö jää jousen puuttumisen takia yläasetuksiin?
Mitkä on koneessa puristuspaineet tai edes ohivuotoo onko mitattu?
Jos ne on ok ja sallituissa rajoissa ja jako on paikallaa niin sitten vika on muualla kun koneessa.
Onko siitä kansi päästetty kokonaan irti vai miten ne venavarren kumit on vaihdettu?
Tuossa nyt vielä vanhana tietona se kuva siitä ajotuksesta.
OT kohallaan kampuralla ja nokat.
http://s152.photobucket.com/user/Manu30 ... ort=3&o=12" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut Manu300cea24, To 20.06.2013 23:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ?? EDELLEEN P*SKANA, !!
Nyt vielä pajan kaveri purki sen kertaalleen auki ja jotain vikaa se sieltä löyti, en sit tiedä mitä mutta auto on taas ajossa 
Vihdoin ja viimein

Vihdoin ja viimein

w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ?? EDELLEEN P*SKANA, !!
No mikä siellä sit nyt mätti?
Vois muitakin auttaa joskus...
Vois muitakin auttaa joskus...
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Re: 300CE-24v puristukset kateissa? ?? EDELLEEN P*SKANA, !!
Ei ole vieläkään tämä entisen väärti, kone on ruennut nakuttamaan pikkuhiljaa kovempaa ja kovempaa.
Nyt kuulostaa aivan dieseliltä tyhjäkäynnillä, ääni kuulostaisi tulevan koneen etupäästä. Konettakun kasattiin oli imupuolen nokan säätöratas systeemissä reiluja kulumia, voiko ääni tulla tuosta sytytyksen säädin systeemistä?
Öljyt on vaihdettu ym. ja ääni ei kuulosta venttiilien naputukselta, kaasua kun laittaa reilusti ja höllää kuulostaa kuin joku osa jäisi värisemään hetkeksi :/
Nyt kuulostaa aivan dieseliltä tyhjäkäynnillä, ääni kuulostaisi tulevan koneen etupäästä. Konettakun kasattiin oli imupuolen nokan säätöratas systeemissä reiluja kulumia, voiko ääni tulla tuosta sytytyksen säädin systeemistä?
Öljyt on vaihdettu ym. ja ääni ei kuulosta venttiilien naputukselta, kaasua kun laittaa reilusti ja höllää kuulostaa kuin joku osa jäisi värisemään hetkeksi :/
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi