w124 farkkupaku 2+3h, vieläkö kannattava?
w124 farkkupaku 2+3h, vieläkö kannattava?
Onko lainsäädäntöön tullut jotain muutoksia, jotka korottivat tuollaisen w124 2+3h farkkupakun veron lähes samalle tasolle henkilöauton veron kanssa?
Hakusessa olisi edullinen opiskelijakäyttöön tuleva pirssi, 5-paikkainen tulisi olla. Nyt vain mietittytää, kannataako tällä hetkellä laittaa farkkupaku diesel-koneella, vai joku pieni bensakinneri. kilometerjä tulee sen 15 000 vuoteen.
Hakusessa olisi edullinen opiskelijakäyttöön tuleva pirssi, 5-paikkainen tulisi olla. Nyt vain mietittytää, kannataako tällä hetkellä laittaa farkkupaku diesel-koneella, vai joku pieni bensakinneri. kilometerjä tulee sen 15 000 vuoteen.
Re: w124 farkkupaku 2+3h, vieläkö kannattava?
Jos on paketti auto niin ei oo mitään korotuksia, jos on kaksi käyttöauto niin sama vero kun henlikoautossa.
Re: w124 farkkupaku 2+3h, vieläkö kannattava?
nuilla kilometreillä taitaa tulla halvemmaksi ajaa jo diesel henkilö autolla ku bensa henkilöautolla.
ja paketti autona vielä halvempi.
nykyään et vaan saa tehdä henkilöautosta 5paikkasta pakettiautoa pienelle verolle.
ja paketti autona vielä halvempi.
nykyään et vaan saa tehdä henkilöautosta 5paikkasta pakettiautoa pienelle verolle.
-Saksalainen vitonen, mualiman kaunein ääni... :)
Re: w124 farkkupaku 2+3h, vieläkö kannattava?
5 hengen pakuja ei saa enää tehdä. se pitää olla sellainen veronkiertomalli 90 luvulta.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: w124 farkkupaku 2+3h, vieläkö kannattava?
Kiitos vastauksista, pitää alkaa katteleen sellaista "veronkiertovaunua" sitten 

Re: w124 farkkupaku 2+3h, vieläkö kannattava?
No niitä saakin sitten hetken kattella, ei ole liikaa tarjolla
123:set on järjestään korinvaihto pommeja ja 124:set taas 4vetoja järkyttävän suurella kulutuksella varustettuna. Jos haluat 2+3 pakun ja päästä pienillä kuluilla niin suosittelen merkin vaihtoa esim. vag

123:set on järjestään korinvaihto pommeja ja 124:set taas 4vetoja järkyttävän suurella kulutuksella varustettuna. Jos haluat 2+3 pakun ja päästä pienillä kuluilla niin suosittelen merkin vaihtoa esim. vag

-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Re: w124 farkkupaku 2+3h, vieläkö kannattava?
Joo, kyllä yhtenä vaihtoehtona olisi passatti, lähinnä kulutuksen puolesta. Kattoo mitä tulee tarjolle 

Re: w124 farkkupaku 2+3h, vieläkö kannattava?
jakaja pumppuiset vag vehkeet on kyllä pieniruokasia ja varmaa tekniikkaa. Kuhan jakopää remppa on tehty oikein.
-Saksalainen vitonen, mualiman kaunein ääni... :)
Re: w124 farkkupaku 2+3h, vieläkö kannattava?
muutaman satasen takia en nähnyt itse vaivaa väyrysen kanssa. cdi väyrynen säästää jo polttoaine kuluissa tuon summan vuodessa vrt w124 tuolla 15tkm/v
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021