Käytin W201 Mersua AD-varaosakeskuksessa jossa vaihdettiin vaihteisto-ja peräöljyt. Ajattelin samalla kysyä että onnistuuko samalla moniurahihnan vaihto, kun täällä ollaan, ja kun sellainen oli kyydissä, kaveri sanoi että vaihdetaan. Rupesin katsomaan kun kaveri vääntää hampaat irvessä ohjaustehostajanrungon päällä olevaa pitkää mutteria kunnon räikkävääntimellä kireämmälle ja kireämmälle, kysyin että oletko ennen vaihtanut Mersuun hihnaa, kaveri sanoi että ei, sanoin että anna olla, minä vaihdan illalla kotona,
Kuului naks, ja perkele, joku meni poikki. systeemi meni paskaksi, antavat kädenväännön jälkeen korjauksen takuuseen, mutta en uskalla enää viedä autoa kyseiseen puljuun, kun eivät osaa edes Mersuun moniurahihnaa vaihtaa.
Korjaus arvio: 2h. Piti tuon varaosakeskuksen pyynnöstä käydä näyttämässä autoa Veholla jotta osaisivat sanoa millainen osa sieltä on rikki, en uskalla teettää kyseisessä puljussa takuuseen tuota, vaan minun on pakko nuolla haavat ja teettää homma Veholla, kun tuntevat siellä Mersut, varaosakeskuksen työnjohtaja sanoi että "eiköhän" se saada kuntoon, vaikkeivat osanneet edes hihnaa vaihtaa, tuntuu uskomattomalta että tällaisia AD-korjaamoja on.
Vehon korjaamopäällikkö sanoi että ovat korjanneet kyseisen laisia juttuja kustannusarvio 160€ joka jää minun maksettavaksi, kun teetän homman sillä joka sen varmasti osaa, eli Veho, varaosakeskus ei tule yhtään vastaan jos teetän homman muualla, ei edes osan hintaa 20€.
Mutta opetus on. Jos haluat teettää jotakin korjaamolla, niin näköjään ainoastaan Mersuliike tuntee Mersut.