Kuten tunnettua, kahta tyystin eri autoa yhdistellessä saattavat esteettiset riskit joskus realisoitua. Näin taisi päästä käymään myös Wendler-koripajalla 60-luvulla.
Viimeksi muokannut Andreas, Su 28.04.2013 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tango kirjoitti:Keula on susiruma, muutenhan tuo on kuuminta hottia
Miusta taas keula on hienompi kuin perä .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Minun silmääni tuo näytti ihan hyvältä. Rollssin logot sekä Kerava-kalvot takasivuikkunoissa osoittivat huonoa makua. Mattamusta konepeitto sekä maski eivät "avautuneet" minulle. Ehkä maskin kromaus on vaiheessa? Etuloksujen ilmanpoistoaukot sopivat hienosti kokonaisuuteen.
Hieman jäi epäselväksi, mitä materiaalia muutokset ovat. Muovailuvahaa oli käytetty ainakin yhdessä kuvassa. Mitenköhän kyljen pokkaus ja takaikkunamuutos on toteutettu...
280 SL -70
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92
Andreas kirjoitti:Kuten tunnettua, kahta tyystin eri autoa yhdistellessä saattavat esteettiset riskit joskus realisoitua. Näin taisi päästä käymään myös Wendler-koripajalla 60-luvulla.
Minusta tämä on hieno. Tai ainakin moderni Katsokaa kylkilinjoja; jos lisäksi keulan muotokielen kallistaisi vaakatasoon, olisi tekele kuin savimalli 212 faceliftistä
Takapuoli taas...noh...se on pakoputken kehys
C126 500SEC, R129 500SL, R230 SL500, S211 E320 CDI, S123 230TE
C4 Corvette 5,7 TPI, 2 X Mitsubishi 3000GT VR4 TT, 2 X Oldsmobile Cutlass Supreme 2D ja liian vähän vapaa-aikaa...