grind kirjoitti:Ai että ku on nannaa8). Koska kiepautat alle?
Hyvä että muittenkin silmää miellyttää Varmaan tulee alle tuos reilun kuukauden päästä tällä tietoa.
Tänään sai vihreä tuoreelta musteelta haisevan leiman papereihinsa, joten kovaa ajoa ja seuraavaksi etujarrujen päivitystä suurempaan..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Tarkoitus olis ruuvata kesäpyörät alle Tampereen Hot Rod & Rock Show:ta varten, vähän reilu parin viikon päästä. Jos vaan kelit on silloin muuten kohdallaan, kun täälä on sivutiet vielä luistinratana.. Ja samalla kertaa pitää vähän vielä tuota alustankorkeutta säätää
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Pyörien sovittelu kuvia Kuvista puuttuu vielä keskimerkit ja nykyään noin sentin alempana joka nurkasta kun jouset hakevat paikkaansa. Seuraavaksi sais suunnitella kuinka toteuttaa nuo etuiskari tornien korotukset, onko jollain hyviä vinkkejä asiaan ettei iskarit pohjaa..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
C280 kirjoitti:Pyörien sovittelu kuvia Kuvista puuttuu vielä keskimerkit ja nykyään noin sentin alempana joka nurkasta kun jouset hakevat paikkaansa. Seuraavaksi sais suunnitella kuinka toteuttaa nuo etuiskari tornien korotukset, onko jollain hyviä vinkkejä asiaan ettei iskarit pohjaa..
Hitsaamalla
Eikös jokkut ollu koneistanu korokepalatkin tornien päälle, pienempi vaiva olisi ainakin..
Ja eiköhän w124 4-vedon yläpäät käy tenavaankin?
Tänään saapui lopultakin oikeanlaiset keskimerkit nuohin uusiin keskimuttereihin, uudet alkuperäiset bbs:n merkit kun edelliset kultaiset 3d lätkät tuli väärillä kiinnitys klipseillä. Lorinserin alkuperäiset mutterit ja keskimerkit jätän hyllyyn sen takia ettei vain tipu matkalle, kun niitä ei saa enää mistään uusia. Seuraavaksi pitäisi paneutua nuotten yläpäiden sielunelämään että mitä niiden kans oikein tehdään, että saadaan etupää toimimaan niinkun sen kuuluukin. Vaihtoehtona on tuo 4-maticin yläpäiden laitto, kun vain selviää että onko ainoa rajoittava tekijä konepelti??
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Muistaakseni siinä ei oo tilaa. Ex 201 oli konepellin alapuolella semmoinen 10-15mm paksu lämpösuojapeite jossa oli jo tolppien painaumat.
Mitkäs iskarit siellä on kun noilla korkeuksilla jo pohjaa?
E: http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis% ... mg=img1280" onclick="window.open(this.href);return false;
Tosta näkee, tiivisteen painauman vasen laita, sen alla näkyy tuo pikkunen kulma painauma. Se on tosta iskarin kiinnityksestä. Joten ei siinä paljoo oo tilaa nostaa.
E2: nyt pitäis toimii linkki
Viimeksi muokannut EeKi, La 04.05.2013 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jepulis, 201:seen ei saa tornien väliin kuin noin 5-10mm (10mm voi olla jo utopiaa) korotuspalaa. Sprinteillä jotka on sen ratkaisevan 1-1,5cm matalemmat rungoltaan, niin homma toimii ilman korotuksiakin.
edit, tuosta kuvasta näkyy kuinka lähellä mennää jo vakiopalikoilla tornin suhteen :
EeKi kirjoitti:Muistaakseni siinä ei oo tilaa. Ex 201 oli konepellin alapuolella semmoinen 10-15mm paksu lämpösuojapeite jossa oli jo tolppien painaumat.
Mitkäs iskarit siellä on kun noilla korkeuksilla jo pohjaa?
Tilaa saa onneksi tehtyä lisää ylöspäin joko pelliin korotukset tai vaikka kylmästi reiät niinku rata-autois
Sielä on Bilsteinin mustat normaali-iskarit, ei oo vielä ennemmin yhdenkään kans tarvinnut taistella iskarin pohjaamisen kans. Vois kans auttaa kun kattelis jostain 6-pyttyisen jäykemmät madallusjouset eteen.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Mr300 kirjoitti:Ei saa kuvasta selvää mut olisko tulossa M104 2.8?
Ja ruiskuksi ehdottomasti MS3.0 ja RE85 tankkiin, sytkaksi suorasytkä vaikka TFSI puolilla.
Edit: onko ahdinta tulossa? Eikös M104 2.8 ja 3.2 ole isompi poraus kun 3.0?
Mr300 kirjoitti:Ei saa kuvasta selvää mut olisko tulossa M104 2.8?
Edit: onko ahdinta tulossa?
Harmittaa tuottaa pettymys ei ole m104 koska en halua tehdä tästä keulapainoista "malmikasaa".
Kone on M111.960 ja ei tule ahdinta koska vähäpäästöinen, mutta yritetään saada pikkujutuilla tästä vaparina tuon m104 2.8:n tehot suunnilleen
Ja onko tuo minkälainen muuten laittaa tuo MS3.0 ja minkälaiset siinä on säätömahdollisuudet? Itse kun en ole ikinä sellaista asentanut joten kaikki siihen liittyvä on uutta
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Mr300 kirjoitti:Ei saa kuvasta selvää mut olisko tulossa M104 2.8?
Edit: onko ahdinta tulossa?
Harmittaa tuottaa pettymys ei ole m104 koska en halua tehdä tästä keulapainoista "malmikasaa".
Kone on M111.960 ja ei tule ahdinta koska vähäpäästöinen, mutta yritetään saada pikkujutuilla tästä vaparina tuon m104 2.8:n tehot suunnilleen
Ja onko tuo minkälainen muuten laittaa tuo MS3.0 ja minkälaiset siinä on säätömahdollisuudet? Itse kun en ole ikinä sellaista asentanut joten kaikki siihen liittyvä on uutta
Näin kesäloman alkamisen kunniaksi kuva road tripiltä vihreästä
Hyvin on auto kestänyt ja toiminut, vaikka katsastuksen jälkeen on tullut jo vähän yli 7tkm mittariin. Tatech:iin on tullut oltua yhteydessä ja jos vaan perse kestää niin saattaa olla että tulee ens talvena sieltä moottorinohjaus ettei tartte alkaa tuon megaruutan kans leikkimään. Tullut tässä odoteltua, että eräs tuttava saisi purettua omasta purkuautostaan tätä varten cosworthin vakaajat. Niin saisi sitten verrattua cosworthiin alustaltaltaan ja jarruiltaan muutoskatsastuksessa kun sen aika tulee.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Millä mötysiinillä sä oot saanu nuo mustat muoviosat nuon hyvin kiiltämään Jollain silikoonillako Laita ny yhdestä ovikahvasta kuva ny ku on maalattu ja paikoillaan
Saatiin vaan kaverin kans vaihdeltua 5 vaihteinen laatikko tuohon vihreään, nyt olisi vielä hankinta listalla siihen yksi lyhkäinen vaihdevipu laatikon kylkeen kun mennyt varastoitaessa ilmeisesti hukkaan. Joten piti väliaikaisesti korvata 4 vaihteisen omalla, jonka ansiosta ei toimi sitten pakki kunnolla muut pykälät kyllä löytyy ja toimii Pikkasen voi olla että kulutus tipahtaa matka-ajos, kun koneen ei tartte enää huutaa niinkuin viimmeistä päivää.. Sais nuo nyt ensin kuntoon, niin sitten sais säädellä tuota alustaa nuolla uusillä alumiini yläpäillä..
Viimeksi muokannut C280, Ke 10.07.2013 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Lopultakin löytyi se "englannin mallin" oikea peili, pitäis vaan purkaa se ja maalata tuon kuskin puolen peilin kans yhtäaikaa joko kokonaan mustaksi tai sitten korin väriin.. Ehdotuksia kumpi parempi? kun mustat kahvat ja puskurien törmäyslistat kuitenkin.. Ja ilmeisesti loppuviikkoon mennessä pitäisi tulla nuo vaihdelaatikon tangotkin että saa pakinkin toimimaan
Viimeksi muokannut C280, Ke 10.07.2013 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97