Onnin rojektit--->606

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
kooäss
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 85
Liittynyt: Su 11.01.2009 21:31
Paikkakunta: kokemäki

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja kooäss »

Mitäs värkkiä noi "rätin" holkit on?
Lienee kuitenki ollu sorvattavaa tavaraa vai jokku valmiit holkit?
Lähinnä vaan et on pyäriny moinen toteutustapa kans miäles...
-kooäss-
W123 300td "uljas ratsu" https://picasaweb.google.com/1133522377 ... 39/DropBox
C126 560
W201 190d (Om604+7mm+S2b)
Avatar
Amiisa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 140
Liittynyt: La 28.01.2012 13:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Amiisa »

kooäss kirjoitti:Mitäs värkkiä noi "rätin" holkit on?
Lienee kuitenki ollu sorvattavaa tavaraa vai jokku valmiit holkit?
Lähinnä vaan et on pyäriny moinen toteutustapa kans miäles...
-kooäss-
Ne on polyuretaania kovuusluokka 90 shore, tosi vittumaista sorvata...Mulla on noita rättejä pari kappaletta, jos jaot osuu oikein pistä yyveetä...
ex w124 200e Facelift vm-93
w124 230ce vm-91 projekti
Avatar
aziz
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1638
Liittynyt: La 17.09.2005 11:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja aziz »

Onpha kirjoitti: Tämän takia suunnan vaihtimen sai sijoitettua penkkien väliin pois heiluvien käsien ulottuvuilta.. :D
Tarkoittaako toi, että koppi tulee olemaan täynnä käsiä? :D
Rättinivel näyttää hyvältä. Polyuretaanin kovuuksista kun ei ole mitään hajua, niin onko toi 90 pehmeästä päästä kovuusasteikolla?
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74

Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

aziz kirjoitti:
Onpha kirjoitti: Tämän takia suunnan vaihtimen sai sijoitettua penkkien väliin pois heiluvien käsien ulottuvuilta.. :D
Tarkoittaako toi, että koppi tulee olemaan täynnä käsiä? :D
Rättinivel näyttää hyvältä. Polyuretaanin kovuuksista kun ei ole mitään hajua, niin onko toi 90 pehmeästä päästä kovuusasteikolla?
Kovaa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
Amiisa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 140
Liittynyt: La 28.01.2012 13:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Amiisa »

CDI203 kirjoitti:
aziz kirjoitti:
Onpha kirjoitti: Tämän takia suunnan vaihtimen sai sijoitettua penkkien väliin pois heiluvien käsien ulottuvuilta.. :D
Tarkoittaako toi, että koppi tulee olemaan täynnä käsiä? :D
Rättinivel näyttää hyvältä. Polyuretaanin kovuuksista kun ei ole mitään hajua, niin onko toi 90 pehmeästä päästä kovuusasteikolla?
Kovaa

Siis kovaahan se ei ole :D mutta polyuretaaniks suhteellisen kovaa...Itsehän nuo kyseiset rätit olen valmistanut...Tullu omaan projektiin sorvattua 70 sohresesta kaikki puslat, se on pehmiää koneistaa, voin sanoa...
ex w124 200e Facelift vm-93
w124 230ce vm-91 projekti
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Amiisa kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:
aziz kirjoitti:
Onpha kirjoitti: Tämän takia suunnan vaihtimen sai sijoitettua penkkien väliin pois heiluvien käsien ulottuvuilta.. :D
Tarkoittaako toi, että koppi tulee olemaan täynnä käsiä? :D
Rättinivel näyttää hyvältä. Polyuretaanin kovuuksista kun ei ole mitään hajua, niin onko toi 90 pehmeästä päästä kovuusasteikolla?
Kovaa

Siis kovaahan se ei ole :D mutta polyuretaaniks suhteellisen kovaa...Itsehän nuo kyseiset rätit olen valmistanut...Tullu omaan projektiin sorvattua 70 sohresesta kaikki puslat, se on pehmiää koneistaa, voin sanoa...
Jep kovaa ko materiaaliksi (mistä oli kyse)
Ja pehmeää koneisteltavaksi " pakenee"terän edeltä
Terät oltava hyvässä kunnossa syotöt/ kierokset kohdillan
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
poju89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 174
Liittynyt: To 27.10.2011 20:47
Paikkakunta: Urjala

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja poju89 »

Tulipa luettua koko topicci läpi ja huhhuh, ei voi kuin hattua nostaa! Järjettömän asiallista jälkeä!

Ite ei kerenny messuille livenä ihmettelemään, koskas seuraavan kerran esillä? Kenties tositoimissa jo? :wink:

Ps. Tulee jotenkin tuosta väriteemasta mieleen Jägermeister, eihän siitä puutu kuin poro kyljestä :lol:
W124 300D 94
Skyline R32 90


W108 "380"se 67
W116 350sel ??
Avatar
Choke
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ti 12.02.2013 18:57
Paikkakunta: Turku

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Choke »

poju89 kirjoitti:Ps. Tulee jotenkin tuosta väriteemasta mieleen Jägermeister, eihän siitä puutu kuin poro kyljestä :lol:
Erittäin pahoja seksuaalisia tunteita herättävä ajatus :twisted:

Mutta täytyy kyllä nostaa Onnille hattua! Toivottavasti joskus itelläkin mahdollisuus toteuttaa tälläinen proju!
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

aziz kirjoitti:
Onpha kirjoitti: Tämän takia suunnan vaihtimen sai sijoitettua penkkien väliin pois heiluvien käsien ulottuvuilta.. :D
Tarkoittaako toi, että koppi tulee olemaan täynnä käsiä? :D
Rättinivel näyttää hyvältä. Polyuretaanin kovuuksista kun ei ole mitään hajua, niin onko toi 90 pehmeästä päästä kovuusasteikolla?
Kasia tulee varmasti nakymaan... :D Ja poroja ei kylla tuu jos ei nay jagermaister sponssi rahnaa :D

Ja mita noitten uretaanien sorvauksiin ja muihin erikoisiin osiin tulee niin Amiisaa saa paljon kiittaa kun omat kadet ja oma venalainen sorvi ei niihin vaan riita.. :)

Kiitokset kommenteista!

Ja ideana oli paasta kokeilemaan jotain 25.5 Ahvenistolle, kun siella oli vissiinkin Radalle.com, saa nyt naha miten muuttujat muodostuu..


Ps. nama v***n hollantilaisten nappaimistot...
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Noniin pitkästä aikaa kirjoittelua tännekkin..
Eli Ahvenistolle ei kerjetty Sprintterin rakentelun, kiireiden eikä lastentautien takia.
Tavoite on ollut muutama muukin ratapäivä, mutta ei kerkeä niin ei kerkeä.

Lentokentällä ollaan kuitenkin käyty testaamassa ja toteamassa lastentauteja. Pieniä juttuja on tullut vastaan ja niitä on korjailtu ajan mukaan. Mitään ei kuitenkaan ole hajonnut joten itse pidän testejä onnistuneina :D
Täytyy laittaa kuvia muutamista päivityksistä ja loppurakennuksesta, kun saa kuvat kameralta pois..

Ensi viikonloppuna oli tarkoitus suunnata motoparkkiin, mutta sattuneiden tapausten vuoksi ei sinne pääse.. Lentokentälle olisi kuitenkin tarkoitus testaamaan päästä ja sen jälkeen voisi ehkä radallakin käydä kiertämässä, muutama kuva lentokentältä:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
606st
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 213
Liittynyt: Pe 02.11.2012 09:14
Paikkakunta: Orimattila

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja 606st »

Kyllä maltti on valttia! Sen näkee taas tässä projektissa. :) Hienoa työtä :!: :!: :clap: :clap: :thumbup:
Speedlimit are for pussies!
Avatar
Amiisa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 140
Liittynyt: La 28.01.2012 13:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Amiisa »

orgasmi!
ex w124 200e Facelift vm-93
w124 230ce vm-91 projekti
Avatar
-Yamatec-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: Ti 12.03.2013 09:19
Paikkakunta: Sastamala

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja -Yamatec- »

Amiisa kirjoitti:orgasmi!
Taitaa olla ihan yleinen reaktio, koska sama täällä... :geek:
W210 E300DT -97 Käyttis
W201 190 Om605 St-Projekti
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Onpha kirjoitti:Noniin pitkästä aikaa kirjoittelua tännekkin..
Eli Ahvenistolle ei kerjetty Sprintterin rakentelun, kiireiden eikä lastentautien takia.
Tavoite on ollut muutama muukin ratapäivä, mutta ei kerkeä niin ei kerkeä.

Lentokentällä ollaan kuitenkin käyty testaamassa ja toteamassa lastentauteja. Pieniä juttuja on tullut vastaan ja niitä on korjailtu ajan mukaan.
Mitään ei kuitenkaan ole hajonnut joten itse pidän testejä onnistuneina :D
Täytyy laittaa kuvia muutamista päivityksistä ja loppurakennuksesta, kun saa kuvat kameralta pois..

Ensi viikonloppuna oli tarkoitus suunnata motoparkkiin, mutta sattuneiden tapausten vuoksi ei sinne pääse..
Lentokentälle olisi kuitenkin tarkoitus testaamaan päästä ja sen jälkeen voisi ehkä radallakin käydä kiertämässä, muutama kuva lentokentältä:
Mitenkäs tässä kävi tulikos kuntoon?
löytyykös kaikki 7
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja veskola »

Tuli kuntoon ja sitten katkesi seuraavaksi heikoin lenkki eli vetari. Sen kun saa kuntoon niin katkeaa vanne navasta. Facebookissa on tarinaa, ja kuvia.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Joo tuli kuntoon laatikko pelaa tosi hienosti kiitokset BBT motorsportille privaatti käynnistä!

Joo ja vetarin ulompi nivel oksens viimesillä vedoilla, mutta ei paljoa harmittanu kun kaikki muu pelas ekaa kertaa kohtuullisen hyvin.
Nivel hajos 4-->5 vaihdossa kun rupes olemaan paremmin pitoa. Heikko mikä heikko..
Akselistomuutoksien takia on mahdollista, että olkaakselit on liikkunut vähän leveämmälle ja muutama millikin murrosta venytettäessä tekee sen heikommaks. Helppo ehkästä tämmösetkin kun ensin vaan totee ne tälleen. Viikonloppuna hajottaan lissää..

Ja veskola kattoo niitä hajoamisia sit kun on oikeesti vetoa :D
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Lähteekö miishka orgasmoimaan viikonloppuna?
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
Amiisa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 140
Liittynyt: La 28.01.2012 13:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Amiisa »

Onpha kirjoitti:Lähteekö miishka orgasmoimaan viikonloppuna?
taitaapi tää viikonloppu mennä mökkeilyn puolella, enskerralla sitte! hengessä mukana ja kuva/viteomatskua odotellessa!
ex w124 200e Facelift vm-93
w124 230ce vm-91 projekti
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Tulipahan kuvailtua testihommia viikonloppuna. Kiitokset mopo eemelille

http://www.youtube.com/watch?v=I0Cpy-aCMQ0" onclick="window.open(this.href);return false;
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

eihän tuo mopo pysy perässä :lol:
w201 om605
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Sunnuntailta pari kuvaa.

Ekat testit millon ei menny mitään rikki ja tuntu kaikki toimivan. Tein uuden tankin paremmilla loiskelevyillä ja muutenkin uusilla ideoilla niin loppui puutuminen pidemmissä vedoissa.. Kerkesi tulla testeihin vähän isompaa vannettakin hiukan leveämpänäkin niin ei mene pelkästään paikalla sutimiseks. Aikasemmat vedot on vedetty 17" ja 235 renkailla ja nyt tuli 18x10 ja 265 kummeilla. Paljon pirteämmin jaksaa kiihtyä kyllä vinossakin.

Ohjaukseen pitää nyt vielä tehdä vähän uutta, että kerkeää ajaa mahdollisimman paljon tässä syksyllä. Talvella sitten pitää räjäyttää keula ja rakentaa oikeasti kääntyvät pyörät. Ei näillä ainakaan oikeasti voi ajaa.. ainakaan luisua

Kuva

Kuva


Kuva
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Hieno homma että pelaa 8) Mutta mites siihen saadaan konepelti ja valot vielä sopimaan? :o
IG: @pyrytakkunen
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Joo kyllä se maistuu hyvältä välillä mennä vinossakin :D

Itse en kyllä tarvitsisi ollenkaan semmosia, mutta konepelti onkin jo melkein tehty ja suhteellisen reikänen.. Vakio umpioita ei tarvitse edes ajatella laitettavaksi, mutta laitan varmaan jotkut päiväajovalot jos käy siirtokilvillä suhaamassa tossa syksyllä
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Mahtavaa. Rankka duuni takana.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Jep ei muuta ku uutta koppaa tehtäväks :D
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
aziz
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1638
Liittynyt: La 17.09.2005 11:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja aziz »

Mistä muuten hommasit vesicoolerin keulalle? Pitäis omaan ronkkeliin hommata isompaa ja ameriikassa ois ainakin kahta eri versiota tarjolla.
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74

Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Englannista ja ebayn kautta löyty. Laittaa hakusanaks jonku Air/water intercooler tai vastaavaa
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
aziz
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1638
Liittynyt: La 17.09.2005 11:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja aziz »

Onpha kirjoitti:Englannista ja ebayn kautta löyty. Laittaa hakusanaks jonku Air/water intercooler tai vastaavaa
Lötyhän sieltäkin jotain. Tarvii vissiin kysellä näiltä Suomen pajoilta, paljon kustantaa mittatilauskampe.
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74

Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Ja kesän luultavasti viimenen ajoreissu lauantaina Ahvenistolle. Harvinainen reissu tulee sinänsä kun nyt jo kaikki valmiina viikonloppua varten, yleensä viimesenä iltana vaihellaan nokka akselia summuuta totuttuun tapaan... :D
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Re: Onnin rojektit--->606

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Kausi loppu 28.9 ja nyt vois talvella tässä taas kirjotellakkin enempi..
Eli kesä hujahti turhankin nopeesti, hauskaa oli ja rahnat meni :D

Ajokertoja oli n.10kpl suht vähäseks ajot kumminkin jäivät pienten lastentautejen ja muun kiireen takia. Isompia murheita ei loppupeleissä hirvittävästi ollut ja vetoakin tuntui olevan kohtuullisesti. Lämpöjen kanssa oli ongelmia, mutta loppukesästä nekin saatiin kuriin "kattoskuupilla" ja kaiken näköisillä ilmanohjaimilla. Vaihdelaatikko oli älyttömän hieno ajaa, joskin sen kanssa oli joitain ongelmia, mutta laitetaan ne lastentaudeiksi :D

Ensi kesäksi olisi siis tarkoitus saada lastentaudit karsittua ja tehdä muutoksia mitkä huomasi tarpeellisiksi..
Eli isoimpana keula kääntyvyyden ja tukivarsien puolesta uusiksi. Tarkoitus on tehdä supra tyyliset olka akselit ja tukivarsi rakenne muuttuu päällekkäisiksi kolmiotukivarsiksi millä saa mersujen v****maisen casterin pois. Kääntyvyyttä oli vähän reilu 50 astetta johon pitäisi saada paljon lisää.. Pyörien silti pysyessä suorana maksimi kääntyvyydelläkin. Eli mcpherkeleet pois.

Kone toimi koko kesän moitteetta lukuunottamatta pyörähtänyttä imunokkaa joka vaihdeltiin 6h ennen heinäkuun yhtä ahveniston reissua... Ahdin systeemi toimi yllättävän hyvin ja se heräsikin n.2700rpm.
Herra Raptec kuitenkin yllytti ja nyt ahdinpuolellekkin tulee vähän lisätavaraa... Ihan kuin muuten ei olisi tarpeeksi ahdasta...

Tässä syksyllä on tullut rakenneltua ensi kesälle kuljetuskalustoa ja kaiken näköisiä firis rojekteja joista voisi joitain kuvia lisäillä kun kerkeää.

Muutama kuva ajoreissuilta ja trailerista mikä alkaa vihdoinkin olla valmis..

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


Sitten muutama kuva trailerista. Koeponnistettiin hiluxilla :D

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Vastaa Viestiin