Moikka!
Piti ensin laittaa tollanen snadi etusubi, mut nyt mieli muuttu ja nyt on tulossa hattuhyllylle (EA-kotelon kohdalle) freeair asennus.
Siis tulossa kokonaan uusi "hattari" ja siihen 5 1/4" (jotka oli jo valmiina komerossa) skobet, niin kysymys kuuluukin "oi gurut":
-"häiritseekö" subi niitä pikkuskobeja?
-voiko sitä "ehkäistä" tekemällä kotelot niille (5 1/4") hattarin alapuolelle, ns. suljetun mallin?
Lisäyksenä vielä se etten ole tekemässä/ hakemassa painetta, vaan lisää alapään toistoa.
Hattari lähtee pois komeroon odottamaan päivää uutta ja subi tulee kiinni MDF levyyn hattarin metallirakenteisiin, siihen päälle uusi hattarityylinen "peitelevy" (missä reikä subin kohdalla), jossa ne pikkuskobet on kiinni ns orggispaikalla.
Liekö tuosta ees selvää saa, pöljän sepustuksista...
Kiitos kuitenkin kaikille vinkeille ja vastauksille.
Jake
W201 freeair subi
W201 freeair subi
190E 2.0 Sportline -92
300 SE -88
300 SE -88
Mitenkäs olisi ns. vaimennettu freeair? Ainoa minkä guukkeli löyti on tämä: http://www.autosound.fi/ohjeet_bassokot ... 20free-air
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial