Moro.
Omistan harvinaisen siistikuntoisen alle 150tkm ajetun C220:n. No perä oli päässyt vuotamaan kuivaksi ja senhän tietää kuinka siinä käy. En ole vielä mennyt hankkimaan uutta perää, koska mieleeni juolahti ajatus hankkia C280 ja siirtää siitä kone, vaihteisto (?) ja perä tuohon omaan autooni. Minkälainen homma mahtaisi olla ja miten onnistuu katsastus? Ilmeisesti riittää jos vaihtaa c280:stä myös jarrut. Miten tuontiauton moottorin saa leimalla läpi?
Juu ja vaihteisto on automaatti, jos se nyt mitään vaikuttaa.
Ajattelin myös, että voisin tuoda elimenluovuttajan ruotsista. Mitä tässä tapauksessa on otettava huomioon?
Eli vaihtoehtoja on tällä hetkellä 3:
-uusi perä purkaamosta
-C280 tekniikkaswap
-quaife lukkoperä
w202 C220 perä sanoi poks -> C280 tekniikka tilalle?
w202 C220 perä sanoi poks -> C280 tekniikka tilalle?
C220A Elegance
Re: w202 C220 perä sanoi poks -> C280 tekniikka tilalle?
Vähäpäästöisen moottorin vaihdos on kyllä vähän niin ja näin...helpompi olisi ostaa valmis auto tolla 280 koneella.
Ja se konekin pitäisi olla uudemmasta aina kun tehdään moottorin vaihdoksia.
todellisuudessa on vaihdettava perästä ja vaihteistosta lähtien kaikki osat mitä 280 on...johtosarjat ruiskuineen muutettava...kauhu työ.
Käy konttorilla ja kysele mitä tarttee...ja jos on mielenkiinto ja intoa niin mikäs siinä.
Sinuna etsisin käytetyn perän nykyiseen ja jos haluat tehokkaampaa autoa niin ostat valmiina sellaisen.
Ja se konekin pitäisi olla uudemmasta aina kun tehdään moottorin vaihdoksia.
todellisuudessa on vaihdettava perästä ja vaihteistosta lähtien kaikki osat mitä 280 on...johtosarjat ruiskuineen muutettava...kauhu työ.
Käy konttorilla ja kysele mitä tarttee...ja jos on mielenkiinto ja intoa niin mikäs siinä.
Sinuna etsisin käytetyn perän nykyiseen ja jos haluat tehokkaampaa autoa niin ostat valmiina sellaisen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-