W211 tuning

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
__ksami__
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 197
Liittynyt: Su 29.08.2010 23:48
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja __ksami__ »

[quote="anamankeli"]paljonko maksaa noi kromit?:D[/

Vähän reilu 1500 kotiin kuljetettuna, ymmärtääkseni saman hintaisia kromilla tai ilman 8)
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

tony kirjoitti:
Modano kirjoitti:Varmaan miljoonaan kertaan kysytty, mutta uskaltaako kontin merkkejä pois ottaessa
liimajäljet poistaa SinolillaLämmitä ensin esim hiustenkuivaajalla.
Joo kyllä ne lähti hienosti aikoja sitten lämmitys, siimalla pois, sinolilla hankaus ja vaha päälle..
__ksami__ kirjoitti:Vähän vaan pelottaa kuinka paljon nuo nostattaa autoa ettei pääse maasturiksi :D
Joskus oli samanlainen mese myynnissä ja ekan linkin 20" vanteilla, ja oli ihan näyttävä 8)
Joo noi ekat vanteet on hienot joskus nähny noilla jonkun mesen.. Ei nouse ihan hirvittävästi 20" vanteillakaan
korkeus, ei sinne mies mahdu auton alle kumminkaan.. :lol:
GLE 350DE AMG 2020 W167
simbi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: To 16.06.2011 20:34

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja simbi »

Tervehdys kaikille. Olen suunnitellu tuota Eibach Bilstein B12 Pro-Kit alustasarjaa. Laskee edessä 35-40mm ja takana 30mm. Kysymys teille että paljonko tuo pro- kit 12 alustasarja laskee mersua joka on w211 E-03 320cdi avantgarde alustalla? vai pysyykö korkeus samana? Itse haluaisin että pysyisi samana tai laskisi max 10mm. Toinen vaihoehto olisi Eibach Bilstein B12 Pro-Kit edessä 20-25mm ja takana 15mm. Onko kellään kokemuksia? Linkki alustasarjaan.

http://www.huuto.net/kohteet/eibach-bil ... /258023338" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut simbi, To 11.04.2013 15:32. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

simbi kirjoitti: Kysymys teille että paljonko tuo alustasarja laskee autoa joka on w211 320cdi -03 avantgarde alustalla?
simbi kirjoitti:Olen suunnitellu tuota Eibach Bilstein B12 Pro-Kit alustasarjaa. Laskee edessä 30-35mm ja takana 30mm. vai pysyykö korkeus samana? Itse haluaisin että pysyisi samana tai laskisi max 10mm.
GLE 350DE AMG 2020 W167
simbi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: To 16.06.2011 20:34

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja simbi »

Modano korjasin virheen
Avatar
mage_90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: La 15.08.2009 21:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja mage_90 »

kysytääs nyt itekkin vanne asiaa olisi tyrkyllä cls 18" 8.5 leveitä kaikki takavanne et18 etu 28. etu mahtuu ainakin pyörimään mut mites takapyörä 245/40/18 on renkaat että mahtuuko raapimatta
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.

w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Avatar
votsi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 214
Liittynyt: Ma 15.12.2008 23:33

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja votsi »

mage_90 kirjoitti:kysytääs nyt itekkin vanne asiaa olisi tyrkyllä cls 18" 8.5 leveitä kaikki takavanne et18 etu 28. etu mahtuu ainakin pyörimään mut mites takapyörä 245/40/18 on renkaat että mahtuuko raapimatta
Pitäis mahtua mukisematta.. Itellä takana nyt väliaikasesti 265/35/19 9.5" ET 20, ei rappaa kiinni.
S213 350CDI 4-MATIC -18
Avatar
mage_90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: La 15.08.2009 21:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja mage_90 »

votsi kirjoitti:
mage_90 kirjoitti:kysytääs nyt itekkin vanne asiaa olisi tyrkyllä cls 18" 8.5 leveitä kaikki takavanne et18 etu 28. etu mahtuu ainakin pyörimään mut mites takapyörä 245/40/18 on renkaat että mahtuuko raapimatta
Pitäis mahtua mukisematta.. Itellä takana nyt väliaikasesti 265/35/19 9.5" ET 20, ei rappaa kiinni.
näkyhän nuo mahtuvan kun kokeilin. nyt olisi jouten sl55 amg vanteet 18" etuvanne 8.5 et30 taka 9.5 et33. cls vanteet laittaa talveksi on vähän käytännöllisemmät talvikäytössä
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.

w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Avatar
pakksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: Su 10.10.2010 18:20
Paikkakunta: jalasjärvi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja pakksi »

Onko jollakin nyt ihan fakta tietoa mistä saa tilattua faceliftiin sedaniin herjaamattomat xenonit ajovaloihin ja sumareihin?
ex.w210 E290 TD -96
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
juippi_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: To 13.12.2012 19:31
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja juippi_ »

onko kukaan laittanu näitä carbon alalippoja etupuskuriin?! kovan hintasia tuntuvat olevan joka puolella kun yrittänyt ettiä tohon amg e63 etupuskimeen. Tai saatika onko kukaan kokeillu tilaamista tuolta "Alibaba" sivustolta..http://www.alibaba.com/product-gs/79873 ... _W211.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Voishan tollasen ittekki askarrella lasikuidusta, mutta se on aina laskikuitua
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Avatar
Antti K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 311
Liittynyt: To 13.11.2003 22:45
Paikkakunta: Ylivieska

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Antti K. »

__ksami__ kirjoitti:Tässä alkanu haaveilemaan 20" vanteita tuohon -07 sedaniin.

jos vain rahatilanne sallii niin tässä nyt muutama vaihtoehto:

http://vannemaailma.fi/component/virtue ... ory_id=229" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vannemaailma.fi/component/virtue ... ory_id=243" onclick="window.open(this.href);return false;

et nuissa takana 42 ja edessä 35

Kyllähän nuitten pitäs alle mahtumaan ilman mitää ongelmia? kuitenkin kumit tulee olemaan pienellä venyllä ja 30 profiililla

Vähän vaan pelottaa kuinka paljon nuo nostattaa autoa ettei pääse maasturiksi :D

Tällä hetkellä 19" 235/35 talvipyörillä.

Joskus oli samanlainen mese myynnissä ja ekan linkin 20" vanteilla, ja oli ihan näyttävä 8)
Mullahan se oli tuo kampe myynnissä, jossa oli 20" Cadwellit kromisina ja ihan hyvin ne sinne sujahti. Ei se nyt ihan kauhea traktori sillä H&R:n alustalla ollu.
Tuolla jotain kuvia aiheesta -> http://duke.1g.fi/kuvat/Car+Photoshoots/MB+E320+Cdi/
S212 350CDI 4Matic AMG -10
Löwer-Benz C124 500E -91

ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03
ex. W202 C180 OMG-edition
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

Älkää tappako, mutta:

Mites, onko tosta pirssistä mahdollista rälläköidä pelkät etujouset vähän lyhyemmiksi
kun jostain syystä tuntuu että auto olis jopa vähän takakenossa, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
(tämä siis kontti tyhjänä ilman matkustajia).
Jos siihen haluis snadin etukenon niin paljonko tuolta kehtais poikkasta.. Joku 3-4cm, onko liikaa?

Perän asento omaan silmään ihan passeli, joten sen takia en mielellään uutta alustaa vaihtais.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Avatar
mage_90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: La 15.08.2009 21:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja mage_90 »

Modano kirjoitti:Älkää tappako, mutta:

Mites, onko tosta pirssistä mahdollista rälläköidä pelkät etujouset vähän lyhyemmiksi
kun jostain syystä tuntuu että auto olis jopa vähän takakenossa, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
(tämä siis kontti tyhjänä ilman matkustajia).
Jos siihen haluis snadin etukenon niin paljonko tuolta kehtais poikkasta.. Joku 3-4cm, onko liikaa?

Perän asento omaan silmään ihan passeli, joten sen takia en mielellään uutta alustaa vaihtais.

onko etuiskareissa sokat alimmassa kolossa?
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.

w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

mage_90 kirjoitti: onko etuiskareissa sokat alimmassa kolossa?
Täytyykin tarkistaa, mutta kun otin kuvan ja tarkastelin tarkemmin niin eihän tää nyt oikeesti voi olla
edestä ja takaa samalla korkeudella.. ihan selkeä takakeno. Jos toi tippuis takasien tasolle niin pystyisin
diilaamaan sen kanssa ihan hyvin..

Kuva
GLE 350DE AMG 2020 W167
tenzo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 187
Liittynyt: Su 02.03.2008 18:43
Paikkakunta: Kemi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja tenzo »

Modano kirjoitti:Älkää tappako, mutta:

Mites, onko tosta pirssistä mahdollista rälläköidä pelkät etujouset vähän lyhyemmiksi
kun jostain syystä tuntuu että auto olis jopa vähän takakenossa, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
(tämä siis kontti tyhjänä ilman matkustajia).
Jos siihen haluis snadin etukenon niin paljonko tuolta kehtais poikkasta.. Joku 3-4cm, onko liikaa?

Perän asento omaan silmään ihan passeli, joten sen takia en mielellään uutta alustaa vaihtais.
Eikös farkun etujouset passaa myös sedaniin? Tilaat vaik H&R -30mm madallusjouset, maksaa n.90-100€. Ei tarvi alkaa rälläköimään vakio vietereitä.

esim tuolta: http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-29265 ... 3346817%26" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ -19 Black (J11B)

Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)

MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)

MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)

EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)

EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)

EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)

EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

tenzo kirjoitti:
Eikös farkun etujouset passaa myös sedaniin? Tilaat vaik H&R -30mm madallusjouset, maksaa n.90-100€. Ei tarvi alkaa rälläköimään vakio vietereitä.

esim tuolta: http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-29265 ... 3346817%26" onclick="window.open(this.href);return false;
Muuten kyllä, mutta eikös H&R oo huomattavasti jäykempi jousi kun Mersun löysä alusta.. Voi olla vähän huono ajettava.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Avatar
votsi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 214
Liittynyt: Ma 15.12.2008 23:33

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja votsi »

Modano kirjoitti: Muuten kyllä, mutta eikös H&R oo huomattavasti jäykempi jousi kun Mersun löysä alusta.. Voi olla vähän huono ajettava.
Omien kokemuksien mukaan H&R on aika saman olonen ko normi Avantgarden alusta.
S213 350CDI 4-MATIC -18
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

Kai se on sitten koko setti vaihdettava, passaako noi S211 jouset varmasti W211?

E: Jaa siellähän se vastaus luki myynti-ilmotuksessa.

only for cars with original air-suspension/ self-levelling on the RA
GLE 350DE AMG 2020 W167
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12793
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja epk »

voi niitä rälläkällä vähän sipaista myös.
tenzo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 187
Liittynyt: Su 02.03.2008 18:43
Paikkakunta: Kemi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja tenzo »

Modano kirjoitti:Kai se on sitten koko setti vaihdettava, passaako noi S211 jouset varmasti W211?

E: Jaa siellähän se vastaus luki myynti-ilmotuksessa.

only for cars with original air-suspension/ self-levelling on the RA
Laitoin siks ton S211 linkin ku käsitin et haluat madaltaan vain keulaa. Tilaamalla S211 madallusjouset tulee siis pelkät etujouset, koska perässä on ilmajouset! Etujousissa ei ole mitään eroa farkun/sedanin välillä ihan samanlaiset kierrejouset siellä on.

Jos tilaat w211 madallusjouset tulee eteen ja taakse!

esim: http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-29324 ... 4ac0e705d6" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ -19 Black (J11B)

Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)

MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)

MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)

EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)

EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)

EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)

EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Avatar
mage_90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: La 15.08.2009 21:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja mage_90 »

Modano kirjoitti:
mage_90 kirjoitti: onko etuiskareissa sokat alimmassa kolossa?
Täytyykin tarkistaa, mutta kun otin kuvan ja tarkastelin tarkemmin niin eihän tää nyt oikeesti voi olla
edestä ja takaa samalla korkeudella.. ihan selkeä takakeno. Jos toi tippuis takasien tasolle niin pystyisin
diilaamaan sen kanssa ihan hyvin..

Kuva
kato eka ne sokat itellä tippu keula noin 2 senttiä kun puotin sokat alimpaan uraan.
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.

w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
juippi_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: To 13.12.2012 19:31
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja juippi_ »

Modano kirjoitti:
tenzo kirjoitti:
Eikös farkun etujouset passaa myös sedaniin? Tilaat vaik H&R -30mm madallusjouset, maksaa n.90-100€. Ei tarvi alkaa rälläköimään vakio vietereitä.

esim tuolta: http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-29265 ... 3346817%26" onclick="window.open(this.href);return false;
Muuten kyllä, mutta eikös H&R oo huomattavasti jäykempi jousi kun Mersun löysä alusta.. Voi olla vähän huono ajettava.
mulla on H&R -30mm madallusjouset edessä, hyvät on ja eikä ne nyt mahottoman jäykät ole. tais olla 150€ pari. olikos se sentti per kierre jos käy laikalla suhisemaan.. mieli tekis alemmaksi mutta ei pääse enää mökille :D joten oon jo miettiny laittavani jälkiasennus ilma-alustan :P
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

Tsiigaan ne iskarit huomenna, ei tota oo tarkotuskaan tontittaa kuhan keulaa vähän istuvammaks.. Se -3cm tai -4cm.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Avatar
Rainmaker
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 03.08.2012 17:30
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Rainmaker »

mage_90 kirjoitti:

kato eka ne sokat itellä tippu keula noin 2 senttiä kun puotin sokat alimpaan uraan.
Sokkia ei ilmeisestikään pysty näkemään, ilman jousipuristimia, tms. keinolla jouset kasaan saamalla?
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12793
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja epk »

ei. Tunnin homma noin kun ottaa irti ja vaihtaa asentoa (puristimet pitää olla).
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

Ahaa just meinasin tulla sanomaan et näyttäis olevan alimmassa asennossa, mut onko ne sitten piilossa jossain?
3cm mitattu ero taka-etu, kannattasko sinne vaan lyödä suosiolla -3cm jouset eteen ja kattoo samalla se asento vai
onko siellä tosiaan sitten yläasennossa etuset? Onko se alin asento perän tasolla vai matalammalla?

Saan kyllä puristimet käyttöön, mutta olis hyvä tietää mikä asento suunnilleen tulee kun siirtelee sokkaa.. Sama se on lyödä toiset
jouset kiinni jos rupee harrastamaan.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12793
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja epk »

sokka säätö näkyy tässä kuvassa, ilmeisesti ihan kaikissa iskareissa sitä ei ole ?

Kuva


joka jää siis piiloon jousen alatuen alle, ylä asenossaan saattaa jäädä näkyville, ei muista (kuvassa jousijalka on ylös vedettynä, ei siis todellinen tilanne). Säätö on jotain 4-5cm. Joten voi helposti olla keula ylempänä. Yksi mikä voi kanittaa on pohjaanlyönti kumi, sen verta painava auto kuitenkin ettei sitä välttämättä edes huomaa. Ja jottei ihan yksinkertaiseksi mene niin on myös vakio iskareita joissa on rajoitettu iskarin matka, niitä ei voi madaltaa riittävästi :D
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

Jaahas okei joojoo.. Sieltä ei tosiaan mitään näkynyt ilman iskarin irrottamista eli eikö sen pitäs sillon just olla matalalla
vai just toisinpäin? Näiden saksalais insinöörien juttujen ymmärtämiseen tarttee kyllä poikkeuksetta lavan bisseä
ja lekan kossua.. :lol:
GLE 350DE AMG 2020 W167
tenzo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 187
Liittynyt: Su 02.03.2008 18:43
Paikkakunta: Kemi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja tenzo »

Modano kirjoitti:Jaahas okei joojoo.. Sieltä ei tosiaan mitään näkynyt ilman iskarin irrottamista eli eikö sen pitäs sillon just olla matalalla
vai just toisinpäin? Näiden saksalais insinöörien juttujen ymmärtämiseen tarttee kyllä poikkeuksetta lavan bisseä
ja lekan kossua.. :lol:
Helpointa se on tarkistaa ottamalla tolppa pois ja puristamalla jousi kasaan. Vaikea sitä muuten on arvuutella millä korkeudella sokka on. Samallahan sitä vaihtaa jo jouset tai laikkaa orkkiksia. Mitkä iskarit sulla on? Alkuperäisissä ei tainnu olla tota säätö mahdollisuutta.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ -19 Black (J11B)

Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)

MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)

MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)

EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)

EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)

EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)

EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

Orkkis iskarit pitäs olla.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Vastaa Viestiin