Modano kirjoitti:Varmaan miljoonaan kertaan kysytty, mutta uskaltaako kontin merkkejä pois ottaessa
liimajäljet poistaa SinolillaLämmitä ensin esim hiustenkuivaajalla.
Joo kyllä ne lähti hienosti aikoja sitten lämmitys, siimalla pois, sinolilla hankaus ja vaha päälle..
__ksami__ kirjoitti:Vähän vaan pelottaa kuinka paljon nuo nostattaa autoa ettei pääse maasturiksi
Joskus oli samanlainen mese myynnissä ja ekan linkin 20" vanteilla, ja oli ihan näyttävä
Joo noi ekat vanteet on hienot joskus nähny noilla jonkun mesen.. Ei nouse ihan hirvittävästi 20" vanteillakaan
korkeus, ei sinne mies mahdu auton alle kumminkaan..
Tervehdys kaikille. Olen suunnitellu tuota Eibach Bilstein B12 Pro-Kit alustasarjaa. Laskee edessä 35-40mm ja takana 30mm. Kysymys teille että paljonko tuo pro- kit 12 alustasarja laskee mersua joka on w211 E-03 320cdi avantgarde alustalla? vai pysyykö korkeus samana? Itse haluaisin että pysyisi samana tai laskisi max 10mm. Toinen vaihoehto olisi Eibach Bilstein B12 Pro-Kit edessä 20-25mm ja takana 15mm. Onko kellään kokemuksia? Linkki alustasarjaan.
simbi kirjoitti: Kysymys teille että paljonko tuo alustasarja laskee autoa joka on w211 320cdi -03 avantgarde alustalla?
simbi kirjoitti:Olen suunnitellu tuota Eibach Bilstein B12 Pro-Kit alustasarjaa. Laskee edessä 30-35mm ja takana 30mm. vai pysyykö korkeus samana? Itse haluaisin että pysyisi samana tai laskisi max 10mm.
kysytääs nyt itekkin vanne asiaa olisi tyrkyllä cls 18" 8.5 leveitä kaikki takavanne et18 etu 28. etu mahtuu ainakin pyörimään mut mites takapyörä 245/40/18 on renkaat että mahtuuko raapimatta
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
mage_90 kirjoitti:kysytääs nyt itekkin vanne asiaa olisi tyrkyllä cls 18" 8.5 leveitä kaikki takavanne et18 etu 28. etu mahtuu ainakin pyörimään mut mites takapyörä 245/40/18 on renkaat että mahtuuko raapimatta
Pitäis mahtua mukisematta.. Itellä takana nyt väliaikasesti 265/35/19 9.5" ET 20, ei rappaa kiinni.
mage_90 kirjoitti:kysytääs nyt itekkin vanne asiaa olisi tyrkyllä cls 18" 8.5 leveitä kaikki takavanne et18 etu 28. etu mahtuu ainakin pyörimään mut mites takapyörä 245/40/18 on renkaat että mahtuuko raapimatta
Pitäis mahtua mukisematta.. Itellä takana nyt väliaikasesti 265/35/19 9.5" ET 20, ei rappaa kiinni.
näkyhän nuo mahtuvan kun kokeilin. nyt olisi jouten sl55 amg vanteet 18" etuvanne 8.5 et30 taka 9.5 et33. cls vanteet laittaa talveksi on vähän käytännöllisemmät talvikäytössä
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
onko kukaan laittanu näitä carbon alalippoja etupuskuriin?! kovan hintasia tuntuvat olevan joka puolella kun yrittänyt ettiä tohon amg e63 etupuskimeen. Tai saatika onko kukaan kokeillu tilaamista tuolta "Alibaba" sivustolta..http://www.alibaba.com/product-gs/79873 ... _W211.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Voishan tollasen ittekki askarrella lasikuidusta, mutta se on aina laskikuitua
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Kyllähän nuitten pitäs alle mahtumaan ilman mitää ongelmia? kuitenkin kumit tulee olemaan pienellä venyllä ja 30 profiililla
Vähän vaan pelottaa kuinka paljon nuo nostattaa autoa ettei pääse maasturiksi
Tällä hetkellä 19" 235/35 talvipyörillä.
Joskus oli samanlainen mese myynnissä ja ekan linkin 20" vanteilla, ja oli ihan näyttävä
Mullahan se oli tuo kampe myynnissä, jossa oli 20" Cadwellit kromisina ja ihan hyvin ne sinne sujahti. Ei se nyt ihan kauhea traktori sillä H&R:n alustalla ollu.
Tuolla jotain kuvia aiheesta -> http://duke.1g.fi/kuvat/Car+Photoshoots/MB+E320+Cdi/
Mites, onko tosta pirssistä mahdollista rälläköidä pelkät etujouset vähän lyhyemmiksi
kun jostain syystä tuntuu että auto olis jopa vähän takakenossa, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
(tämä siis kontti tyhjänä ilman matkustajia).
Jos siihen haluis snadin etukenon niin paljonko tuolta kehtais poikkasta.. Joku 3-4cm, onko liikaa?
Perän asento omaan silmään ihan passeli, joten sen takia en mielellään uutta alustaa vaihtais.
Mites, onko tosta pirssistä mahdollista rälläköidä pelkät etujouset vähän lyhyemmiksi
kun jostain syystä tuntuu että auto olis jopa vähän takakenossa, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
(tämä siis kontti tyhjänä ilman matkustajia).
Jos siihen haluis snadin etukenon niin paljonko tuolta kehtais poikkasta.. Joku 3-4cm, onko liikaa?
Perän asento omaan silmään ihan passeli, joten sen takia en mielellään uutta alustaa vaihtais.
onko etuiskareissa sokat alimmassa kolossa?
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
mage_90 kirjoitti:
onko etuiskareissa sokat alimmassa kolossa?
Täytyykin tarkistaa, mutta kun otin kuvan ja tarkastelin tarkemmin niin eihän tää nyt oikeesti voi olla
edestä ja takaa samalla korkeudella.. ihan selkeä takakeno. Jos toi tippuis takasien tasolle niin pystyisin
diilaamaan sen kanssa ihan hyvin..
Mites, onko tosta pirssistä mahdollista rälläköidä pelkät etujouset vähän lyhyemmiksi
kun jostain syystä tuntuu että auto olis jopa vähän takakenossa, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
(tämä siis kontti tyhjänä ilman matkustajia).
Jos siihen haluis snadin etukenon niin paljonko tuolta kehtais poikkasta.. Joku 3-4cm, onko liikaa?
Perän asento omaan silmään ihan passeli, joten sen takia en mielellään uutta alustaa vaihtais.
Eikös farkun etujouset passaa myös sedaniin? Tilaat vaik H&R -30mm madallusjouset, maksaa n.90-100€. Ei tarvi alkaa rälläköimään vakio vietereitä.
Modano kirjoitti:Kai se on sitten koko setti vaihdettava, passaako noi S211 jouset varmasti W211?
E: Jaa siellähän se vastaus luki myynti-ilmotuksessa.
only for cars with original air-suspension/ self-levelling on the RA
Laitoin siks ton S211 linkin ku käsitin et haluat madaltaan vain keulaa. Tilaamalla S211 madallusjouset tulee siis pelkät etujouset, koska perässä on ilmajouset! Etujousissa ei ole mitään eroa farkun/sedanin välillä ihan samanlaiset kierrejouset siellä on.
Jos tilaat w211 madallusjouset tulee eteen ja taakse!
mage_90 kirjoitti:
onko etuiskareissa sokat alimmassa kolossa?
Täytyykin tarkistaa, mutta kun otin kuvan ja tarkastelin tarkemmin niin eihän tää nyt oikeesti voi olla
edestä ja takaa samalla korkeudella.. ihan selkeä takakeno. Jos toi tippuis takasien tasolle niin pystyisin
diilaamaan sen kanssa ihan hyvin..
kato eka ne sokat itellä tippu keula noin 2 senttiä kun puotin sokat alimpaan uraan.
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
Muuten kyllä, mutta eikös H&R oo huomattavasti jäykempi jousi kun Mersun löysä alusta.. Voi olla vähän huono ajettava.
mulla on H&R -30mm madallusjouset edessä, hyvät on ja eikä ne nyt mahottoman jäykät ole. tais olla 150€ pari. olikos se sentti per kierre jos käy laikalla suhisemaan.. mieli tekis alemmaksi mutta ei pääse enää mökille joten oon jo miettiny laittavani jälkiasennus ilma-alustan
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Ahaa just meinasin tulla sanomaan et näyttäis olevan alimmassa asennossa, mut onko ne sitten piilossa jossain?
3cm mitattu ero taka-etu, kannattasko sinne vaan lyödä suosiolla -3cm jouset eteen ja kattoo samalla se asento vai
onko siellä tosiaan sitten yläasennossa etuset? Onko se alin asento perän tasolla vai matalammalla?
Saan kyllä puristimet käyttöön, mutta olis hyvä tietää mikä asento suunnilleen tulee kun siirtelee sokkaa.. Sama se on lyödä toiset
jouset kiinni jos rupee harrastamaan.
sokka säätö näkyy tässä kuvassa, ilmeisesti ihan kaikissa iskareissa sitä ei ole ?
joka jää siis piiloon jousen alatuen alle, ylä asenossaan saattaa jäädä näkyville, ei muista (kuvassa jousijalka on ylös vedettynä, ei siis todellinen tilanne). Säätö on jotain 4-5cm. Joten voi helposti olla keula ylempänä. Yksi mikä voi kanittaa on pohjaanlyönti kumi, sen verta painava auto kuitenkin ettei sitä välttämättä edes huomaa. Ja jottei ihan yksinkertaiseksi mene niin on myös vakio iskareita joissa on rajoitettu iskarin matka, niitä ei voi madaltaa riittävästi
Jaahas okei joojoo.. Sieltä ei tosiaan mitään näkynyt ilman iskarin irrottamista eli eikö sen pitäs sillon just olla matalalla
vai just toisinpäin? Näiden saksalais insinöörien juttujen ymmärtämiseen tarttee kyllä poikkeuksetta lavan bisseä
ja lekan kossua..
Modano kirjoitti:Jaahas okei joojoo.. Sieltä ei tosiaan mitään näkynyt ilman iskarin irrottamista eli eikö sen pitäs sillon just olla matalalla
vai just toisinpäin? Näiden saksalais insinöörien juttujen ymmärtämiseen tarttee kyllä poikkeuksetta lavan bisseä
ja lekan kossua..
Helpointa se on tarkistaa ottamalla tolppa pois ja puristamalla jousi kasaan. Vaikea sitä muuten on arvuutella millä korkeudella sokka on. Samallahan sitä vaihtaa jo jouset tai laikkaa orkkiksia. Mitkä iskarit sulla on? Alkuperäisissä ei tainnu olla tota säätö mahdollisuutta.