Eli auto käy rikkaalla ja ei oikeen taho muuttua ,kun säätää alhaalta motikasta? Mikähän mahtaa olla vikana? Oisko jollain tietoo alipaine letkuista et miten ne varmasti kuuluis mennä ja mikä merkitys ilmanputsarin pohjassa olevalla alipaine letkulla on joka tulee imusarjaan se oli alunperin tulpattu??
kaasuttimen korjaussarja on vaihdettu jo.
Kaasuttimen säätö 190 -86
Kaasuttimen säätö 190 -86
Mercedes Sprinter 906.
Joo kerkes selvitäkki jo... Kannattee muuten asia mittoa oikeen ja kohon oike mitta säätää. Kun näitä avaa...ja vaikka vanhasta mitottiin niin ei onnistunu oikeen. tehdas suosituksiin siirrettiin niin jo kummasti alko naukuun
Viel kun sais varmistettua noi alipaine letkut.... tuleeko teillä siihen kaasuttimen tyveen kun siinä olikohan 4 alipaine letkun paikkaa niin kunnon imutus kaikista? tuntuu et ne keskimmäiset olis aika heikkoja vai ottaako sitten vasta kierroksilla jotenki...? Nii ja onko teillä virranjakajan alipaine letku missä ? meneekö kenties imusarjaan suoraan ?

Viel kun sais varmistettua noi alipaine letkut.... tuleeko teillä siihen kaasuttimen tyveen kun siinä olikohan 4 alipaine letkun paikkaa niin kunnon imutus kaikista? tuntuu et ne keskimmäiset olis aika heikkoja vai ottaako sitten vasta kierroksilla jotenki...? Nii ja onko teillä virranjakajan alipaine letku missä ? meneekö kenties imusarjaan suoraan ?
Mercedes Sprinter 906.