Kaasuttimen säätö 190 -86

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Landman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 28.05.2004 21:02
Paikkakunta: Rovaniemi

Kaasuttimen säätö 190 -86

Viesti Kirjoittaja Landman »

Eli auto käy rikkaalla ja ei oikeen taho muuttua ,kun säätää alhaalta motikasta? Mikähän mahtaa olla vikana? Oisko jollain tietoo alipaine letkuista et miten ne varmasti kuuluis mennä ja mikä merkitys ilmanputsarin pohjassa olevalla alipaine letkulla on joka tulee imusarjaan se oli alunperin tulpattu??
kaasuttimen korjaussarja on vaihdettu jo.
Mercedes Sprinter 906.
Avatar
AkiVaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 247
Liittynyt: Pe 04.04.2003 09:41
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja AkiVaa »

Siirrä luistissa olevaa neulaa alemmas.
Avatar
Landman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 28.05.2004 21:02
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Landman »

Joo kerkes selvitäkki jo... Kannattee muuten asia mittoa oikeen ja kohon oike mitta säätää. Kun näitä avaa...ja vaikka vanhasta mitottiin niin ei onnistunu oikeen. tehdas suosituksiin siirrettiin niin jo kummasti alko naukuun :lol:

Viel kun sais varmistettua noi alipaine letkut.... tuleeko teillä siihen kaasuttimen tyveen kun siinä olikohan 4 alipaine letkun paikkaa niin kunnon imutus kaikista? tuntuu et ne keskimmäiset olis aika heikkoja vai ottaako sitten vasta kierroksilla jotenki...? Nii ja onko teillä virranjakajan alipaine letku missä ? meneekö kenties imusarjaan suoraan ?
Mercedes Sprinter 906.
Vastaa Viestiin