do dii...
Tulipas tuossa alustaa massatessa tutkiskeltua muutenkin tuota voiman-

siiron, lähinnä kardaanin tilannetta, kun muovitkin olivat kerta irrallaan...
Kardaanin boori kait kuuluu liukua pituusuunnassa, mutta miten on kiertovälyksen laita..sitähän ei sallitane ollenkaan. Omastani löytyi selvä kolahdus tuosta käsinkin puistellessa. Ristinivel ja kumilaipat näyttivät olevan vielä iskussa. Auton oireena nelosella 60-70km/h vedättämisen aikana kuuluva jonkinasteinen jurina..
Kiristysmutteri tuntui olevan aika lujassa noin "jakarilla" kokeiltuna, joten jätin sen toistaiseksi rauhaan parempia työkaluja etsiskelleäkseni.
Miten on..kuinka lujaan tuota keskimutteria sitten uskoltaa mennä kirimään? Onkos tuota keskimutteria erikseen saatavana?..KL-katalogi ei sitä näytä ainaskaan tuntevan..vai onkos edessä koko kardaanin vaihto?
w124 200 D