Tarkoitus on laittaa niin nopeasti kun voi. Saa vaan hetkisen aikaa jotta pääsee tekemään. Saisi tuon vasemman edes nyt ensihätään.pasi84 kirjoitti:Hyvän näkönen autoLaita nopeesti ne juosikupit uusiks, ne menee tossa vaiheessa nopeesti kokonaan rikki ja siitä ei hyvää seuraa...
W210 220CDI Facelift -99
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Tämä on vähintään tarkoitus tehdä. Menee varmaan niin että maalailen auton ainakin takalokasuojiin asti uudelleen. Konepellissä ja etulokasuojissa lamppujen vieressä on rapsittavaa. Voipi olla että on sama sitten vetäistä kyljet kokonaan ja jättää pelkkä katto maalaamatta. Lisäksi tuossa on helmapelleissä hitsausta. Määrä on vielä tuntematon ennen kuin muovit ottaa pois. Esabin hitsikone on matkalla Matkahuollossa joten kohta pääsee niiden kimppuun.AP-race/lake kirjoitti:nätti on mersu. suosittelen kaikkien ovien alareunojen (ovi/helma) tiivisteiden iroituksen. tarkistus ja kotelosuojalla kasaamisen.
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Aamulla putsasin suuttimien ympärystän vuotaneesta pikiliejusta. Kätevimmin lähti eri kokoisilla talttapäisillä ruuvareilla. Ihan kuin hiiltä olisi piikannut
Auto meni kuparitiivisteiden vaihtoon tänään. Huomenna nähdään miten käy. Nyt toivon kaikki paikat ristissä että selviää pelkällä tiivisteiden vaihdolla ja että mitään ei hajoa






- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
Re: W210 220CDI Facelift -99
Kannattaa kattella samalla takaakin ne alatukivarret, jos sattuu mönkimään siellä auton alla.
Tuohon vaihdettiin molemmat W124 alatukivarret, on tehty järeämmästä tavarasta.
Tuohon vaihdettiin molemmat W124 alatukivarret, on tehty järeämmästä tavarasta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
On vaan minun mielestä niin käsittämätöntä että näissä on tällaisia vikoja. Omat 80- luvun harrasteet kulkevat alkuperäisillä tukivarsilla yms. Tarvitsee vaihtaa vain iskaria ja jousta. Täytyy katsella kaikki läpi. Tulee vain näistä jotenkin epäluotettava olo kun on ajaessa sellainen tunne että koska tämä rysähtääjarskak kirjoitti:Kannattaa kattella samalla takaakin ne alatukivarret, jos sattuu mönkimään siellä auton alla.
Tuohon vaihdettiin molemmat W124 alatukivarret, on tehty järeämmästä tavarasta.

- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Nyt on suuttimien tiivisteet vaihdettu. Nelosen suuttimen joutui hajottamaan irrottaessa joten siihen tuli uusi suutin.
Pikaisen kotiinajon perusteella hävisi tyhjäkäynnin humppauskin, mutta en sano vielä mitään enempää ennen kuin testaan tämän huomenna.
Mukavaa silti että tämä tuli viimeinkin tehtyä. Ja tekopaikka löytyi Talmasta.
Pikaisen kotiinajon perusteella hävisi tyhjäkäynnin humppauskin, mutta en sano vielä mitään enempää ennen kuin testaan tämän huomenna.
Mukavaa silti että tämä tuli viimeinkin tehtyä. Ja tekopaikka löytyi Talmasta.
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
Re: W210 220CDI Facelift -99
Joku ehtikin tuon jo laittamaanKakemake kirjoitti:Onhan siistin näkönen! Laita uus tähti takapaksiin.


SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Joo, uusi tähtönen on jo laatikossa odottamassa. Katsotaan josko laitan vasta maalauksen jälkeen. Jos nyt sellaista kerkeää jossain vaiheessa tekemään.van_gils kirjoitti:Joku ehtikin tuon jo laittamaanKakemake kirjoitti:Onhan siistin näkönen! Laita uus tähti takapaksiin.Autohan näyttää jo ihan hyvältä
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
Re: W210 220CDI Facelift -99
Oletko pitänyt kirjaa paljonko on tähän mennessä kustantanut väykyn korjaukset ?
Olisiko ollut edullisempaa ostaa 2-3 tonnia kalliimpi paremmassa kunnossa/huollolla oleva auto
Olisiko ollut edullisempaa ostaa 2-3 tonnia kalliimpi paremmassa kunnossa/huollolla oleva auto

Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Korjaukset on kustantaneet n. 1000€ Vielä menee n. 300€ edestä pakollisiin korjauksiin + helmojen hitsaukset yms. Saati jos maalaan auton. Jos olisin ostanut 2-3 tai vaikka 4 tuhatta kalliimman auton niin siihen samat hinnat päälle. Todennäköisesti. Tämän auton hinta alkoi kakkosella. 4-5 t väyryset joita olen kaksi ja puoli vuotta katsellut ovat olleet samanlaisia tai pahempia. 1-2 kpl on ollut paremmassa kunnossa. Olen käynyt myös katsomassa ja koeajamassa 9 t autoja joissa on enemmän ruostetta ja vikoja kuin tässä. Mutta ei näissä muutenkaan mitään järkeä ole. Ainoastaan lisätekemistä. Harjoittelutöinä tämäkin menee ja terapiana.koyama kirjoitti:Oletko pitänyt kirjaa paljonko on tähän mennessä kustantanut väykyn korjaukset ?
Olisiko ollut edullisempaa ostaa 2-3 tonnia kalliimpi paremmassa kunnossa/huollolla oleva auto
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
Re: W210 220CDI Facelift -99
Tahtoo olla harvassa ne oikeasti hyvät, hinta kun ei usein kuntoa takaa.
Ulkokuori toki vaikuttaa hintaan ja senhän näkee.
Ulkokuori toki vaikuttaa hintaan ja senhän näkee.
wiimax.fi
Re: W210 220CDI Facelift -99
Harmin paikka kun et hakenut minulta väykkyä.Se lähti toissapäivänä.Miinuksena,että se terapia ruosteiden osalta olisi jäänyt kyllä minimiiny30harrastaja kirjoitti:Korjaukset on kustantaneet n. 1000€ Vielä menee n. 300€ edestä pakollisiin korjauksiin + helmojen hitsaukset yms. Saati jos maalaan auton. Jos olisin ostanut 2-3 tai vaikka 4 tuhatta kalliimman auton niin siihen samat hinnat päälle. Todennäköisesti. Tämän auton hinta alkoi kakkosella. 4-5 t väyryset joita olen kaksi ja puoli vuotta katsellut ovat olleet samanlaisia tai pahempia. 1-2 kpl on ollut paremmassa kunnossa. Olen käynyt myös katsomassa ja koeajamassa 9 t autoja joissa on enemmän ruostetta ja vikoja kuin tässä. Mutta ei näissä muutenkaan mitään järkeä ole. Ainoastaan lisätekemistä. Harjoittelutöinä tämäkin menee ja terapiana.koyama kirjoitti:Oletko pitänyt kirjaa paljonko on tähän mennessä kustantanut väykyn korjaukset ?
Olisiko ollut edullisempaa ostaa 2-3 tonnia kalliimpi paremmassa kunnossa/huollolla oleva auto

Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Ilmeisesti tarjosit minulle sellaista? En enää muistanut tai muistakoyama kirjoitti:Harmin paikka kun et hakenut minulta väykkyä.Se lähti toissapäivänä.Miinuksena,että se terapia ruosteiden osalta olisi jäänyt kyllä minimiiny30harrastaja kirjoitti:Korjaukset on kustantaneet n. 1000€ Vielä menee n. 300€ edestä pakollisiin korjauksiin + helmojen hitsaukset yms. Saati jos maalaan auton. Jos olisin ostanut 2-3 tai vaikka 4 tuhatta kalliimman auton niin siihen samat hinnat päälle. Todennäköisesti. Tämän auton hinta alkoi kakkosella. 4-5 t väyryset joita olen kaksi ja puoli vuotta katsellut ovat olleet samanlaisia tai pahempia. 1-2 kpl on ollut paremmassa kunnossa. Olen käynyt myös katsomassa ja koeajamassa 9 t autoja joissa on enemmän ruostetta ja vikoja kuin tässä. Mutta ei näissä muutenkaan mitään järkeä ole. Ainoastaan lisätekemistä. Harjoittelutöinä tämäkin menee ja terapiana.koyama kirjoitti:Oletko pitänyt kirjaa paljonko on tähän mennessä kustantanut väykyn korjaukset ?
Olisiko ollut edullisempaa ostaa 2-3 tonnia kalliimpi paremmassa kunnossa/huollolla oleva auto


Ilmeisesti autosi oli hyvässä kunnossa? Jatkuvasti noita netistä selailen ( jos ei muuta tekemistä ole) Aina sieltä joku hypähtää silmään, mutta koskaan et niistä tiedä ennen kuin katsot tai testaat. Näkemyksiä varsinkin Mersuissa on niin monenlaisia. Joidenkin mielestä hyväkuntoinen huippuauto on sellainen että koeajolla toivot hiljaa pääseväsi pian takaisin myyjän pihaan kun pelottaa että joku pettää

- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
Re: W210 220CDI Facelift -99
Jaa a mitäs tuo on nyt ollut kolmisen vuotta käytössä tuo väyrynen, niin yhtäkkiä jos muistelen niin siihen on normaalien huoltojen lisäksi vaihdettu mm. seuraavat osat:
Moottorin tyynyt, takakelkan etummaiset kumet, taakse jarrulevyt ja palat, Laturi, vilkkuviiksi, suuttimen prikka, alatukivarret taakse ja koiranluut eteen (jotka saa taas vaihtaa).
Suurin yksittäinen remontti oli tuo laturi 730 euroa. Muut on olleet hintaluokaltaan töineen korkeintaan muutaman satasen.
Että yhteensä jotain 1700-2000 euroa on mennyt erilaisiin korjauksiin.
Ei se nyt loppujen lopuksi ole hirveesti kolmessa vuodessa, kun autolla oli ostettaessa ajettu ties kuinkapaljon, mittarissakin oli yli 430000. (varsinkin jos vertaa siihen 9000tbo saappiin mikä oli kymmenisen vuotta sitten. 210000 ajettu ja meni yli 50k markkaa remontteihin kahdessa vuodessa)
Tietty viimekesänä on ostettu molemmat etulokarit (250€/kpl) ja maalautettu koko auto (2000€)...
Niin ja hitsattu pohjaan tunkinkorvakko takas kiinni ja vähän uutta helmapeltiä...
Moottorin tyynyt, takakelkan etummaiset kumet, taakse jarrulevyt ja palat, Laturi, vilkkuviiksi, suuttimen prikka, alatukivarret taakse ja koiranluut eteen (jotka saa taas vaihtaa).
Suurin yksittäinen remontti oli tuo laturi 730 euroa. Muut on olleet hintaluokaltaan töineen korkeintaan muutaman satasen.
Että yhteensä jotain 1700-2000 euroa on mennyt erilaisiin korjauksiin.
Ei se nyt loppujen lopuksi ole hirveesti kolmessa vuodessa, kun autolla oli ostettaessa ajettu ties kuinkapaljon, mittarissakin oli yli 430000. (varsinkin jos vertaa siihen 9000tbo saappiin mikä oli kymmenisen vuotta sitten. 210000 ajettu ja meni yli 50k markkaa remontteihin kahdessa vuodessa)
Tietty viimekesänä on ostettu molemmat etulokarit (250€/kpl) ja maalautettu koko auto (2000€)...
Niin ja hitsattu pohjaan tunkinkorvakko takas kiinni ja vähän uutta helmapeltiä...
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Etulokasuojat, maalaus, hitsaustajarskak kirjoitti:Jaa a mitäs tuo on nyt ollut kolmisen vuotta käytössä tuo väyrynen, niin yhtäkkiä jos muistelen niin siihen on normaalien huoltojen lisäksi vaihdettu mm. seuraavat osat:
Moottorin tyynyt, takakelkan etummaiset kumet, taakse jarrulevyt ja palat, Laturi, vilkkuviiksi, suuttimen prikka, alatukivarret taakse ja koiranluut eteen (jotka saa taas vaihtaa).
Suurin yksittäinen remontti oli tuo laturi 730 euroa. Muut on olleet hintaluokaltaan töineen korkeintaan muutaman satasen.
Että yhteensä jotain 1700-2000 euroa on mennyt erilaisiin korjauksiin.
Ei se nyt loppujen lopuksi ole hirveesti kolmessa vuodessa, kun autolla oli ostettaessa ajettu ties kuinkapaljon, mittarissakin oli yli 430000. (varsinkin jos vertaa siihen 9000tbo saappiin mikä oli kymmenisen vuotta sitten. 210000 ajettu ja meni yli 50k markkaa remontteihin kahdessa vuodessa)
Tietty viimekesänä on ostettu molemmat etulokarit (250€/kpl) ja maalautettu koko auto (2000€)...
Niin ja hitsattu pohjaan tunkinkorvakko takas kiinni ja vähän uutta helmapeltiä...

- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Tänään kun vaihdoin oikealle eteen jarrusatulan tuli huomattua " iloinen " yllätys kun katsoin taas jousikuppia. Repeytynyt ylhäältä ja aika reilusti
Tarkoitus oli tuossa eräällä pajalla laitattaa vasen kuppi. Kaksi kuppia olisi löytynyt kotoa mutta arvatkaa otinko vain yhden mukaan tänne Pohjanmaan reissulle
Yritän nyt pikana saada KL:tä kupin tänne paikalliseen matkahuoltoon huomiseksi. Mutta jos joku omistaa täällä Alajärven seutuvilla kyseiseen autoon sopivan kupin niin saa soittaa o4o 3535568. Seinäjoki - Alajärvi akselilla liikumme
Pakko noi on laittaa ennen kotimatkaa. Hieman liian arvokas lasti kyydissä riskin ottoon, kun on vaimo ja kaksi pientä lasta.



- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Jousikupit laitettiin näin. En tiedä onko laiton vai laillinen, mutta pysyvä on. Sivuille hitsattu tukiraudat ja välissä kunnon koriliima ja saumat hitsattu.

Maalasin nuo vielä sinkkimyrkyllä ja päälle alustasuojaa.

Maalasin nuo vielä sinkkimyrkyllä ja päälle alustasuojaa.
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Viime viikonloppuna vaihdoin Eibachin madallusjouset ja Avantgarden iskarit alle.
Bilteman MB jousipuristin ajoi asiansa hyvin.

Uusi jousi ja iskari paikallaan ja jousikupit suojattu

Bilteman MB jousipuristin ajoi asiansa hyvin.

Uusi jousi ja iskari paikallaan ja jousikupit suojattu

- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Autosta tuli mielestäni melko sopiva madallukseltaan ja on suurinpiirtein mieleisessäni ryhdissä. Eteen tuli kolmosen jousikumit ja taakse neloset






- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Viikonloppuna tuli äherrettyä taakse alatukivarret, kaikki tukitangot + narinahelat. Homma olikin melko työläs. Kaikki pultit kyllä aukesi kun niille antoi lämpöä ja ruosteenirroittajaa.
Vasen taka alatukivarsi. Toisessa kuvassa näkyy repeämä


Vasen taka alatukivarsi. Toisessa kuvassa näkyy repeämä


- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Uutta palikkaa 

Tämä työkalu oli kullanarvoinen kun irroitti narinahelat ja laittoi uudet paikoilleen. Pitää kyllä suositella että jos Mersuja pitää niin kannattaa hommata tämä tai sitten tehdä itse.
Voisi sanoa että toimii

Vanhat helat vänkyili pesässä miten sattuu, joten ei ihme jos auto hieman venkuroi näiden takia.




Tämä työkalu oli kullanarvoinen kun irroitti narinahelat ja laittoi uudet paikoilleen. Pitää kyllä suositella että jos Mersuja pitää niin kannattaa hommata tämä tai sitten tehdä itse.
Voisi sanoa että toimii


Vanhat helat vänkyili pesässä miten sattuu, joten ei ihme jos auto hieman venkuroi näiden takia.


- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Uudet tukivarret alustamassalla vuorattuna


Huomenna pyörien suuntaus + alapallojen ja vasemman raidepään vaihto (oikea jo vaihdettu)
Jokohan piisaisi alustan osien uusiminen tähän autoon


Huomenna pyörien suuntaus + alapallojen ja vasemman raidepään vaihto (oikea jo vaihdettu)
Jokohan piisaisi alustan osien uusiminen tähän autoon

- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
Re: W210 220CDI Facelift -99
Just samanlailla oli aluillaan mullakin nuo alatukivarret. toinen hävis duelin routineelle ojarummulle viimekesänä.
Kannattaa näköjään muidenkin väyryskuskien käydä konttimassa tuolla perämurikan tienoilla, saattaa olla töitä tarjolla.
Mitä makso tuo tukivarsihässäkkä? oon meinannu vaihtaa kans nuo muutkin systeemit, kun viimekesänä vaihdettiin vaan alatukivarret... ne alatukivarret oli muistaakseni reilun satasen kappale.
Kannattaa näköjään muidenkin väyryskuskien käydä konttimassa tuolla perämurikan tienoilla, saattaa olla töitä tarjolla.
Mitä makso tuo tukivarsihässäkkä? oon meinannu vaihtaa kans nuo muutkin systeemit, kun viimekesänä vaihdettiin vaan alatukivarret... ne alatukivarret oli muistaakseni reilun satasen kappale.
Re: W210 220CDI Facelift -99
Vähä lyhtyjä ku vielä kirkastais
Siisti.

Re: W210 220CDI Facelift -99
Oot sä aika väkästäjä
.
Uutta menopeliä jo kiikarissa, etkä meinaa tästä nykyisestä mitään tekemistä jättää seuraavalle omistajalle
.


Uutta menopeliä jo kiikarissa, etkä meinaa tästä nykyisestä mitään tekemistä jättää seuraavalle omistajalle

-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
KylläRH kirjoitti:Oot sä aika väkästäjä![]()
.
Uutta menopeliä jo kiikarissa, etkä meinaa tästä nykyisestä mitään tekemistä jättää seuraavalle omistajalle.




Tästä saa siis tehdä tarjouksia. Ja jos malttaa hetken odottaa niin saa sen käteensä oikein hienona ja katsastettuna

- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: W210 220CDI Facelift -99
Useasta väykystä taitaa olla takatukivarret revenneet kesken ajonjarskak kirjoitti:Just samanlailla oli aluillaan mullakin nuo alatukivarret. toinen hävis duelin routineelle ojarummulle viimekesänä.
Kannattaa näköjään muidenkin väyryskuskien käydä konttimassa tuolla perämurikan tienoilla, saattaa olla töitä tarjolla.
Mitä makso tuo tukivarsihässäkkä? oon meinannu vaihtaa kans nuo muutkin systeemit, kun viimekesänä vaihdettiin vaan alatukivarret... ne alatukivarret oli muistaakseni reilun satasen kappale.

Noi mun tukitangot on KL osista ja maksavat 20 - 40€ / kpl. Normi varaosaliikkeistä saa tarvikkeita hieman halvemmalla.
Ja näitähän myydään ebayssa yhtenä pakettina. Sieltä varmaan halvin.
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02