w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
http://aijaa.com/rhpiCz" onclick="window.open(this.href);return false; jotakuinkin läjässä
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
tuli eilen käytyä raptecilla. kojelautaa yms tarttu mukaan uuden esikammion ja kuparisien suutinpohjatiivisteiden lisäksi http://aijaa.com/M9hnD5" onclick="window.open(this.href);return false; http://aijaa.com/uZsy2s" onclick="window.open(this.href);return false;
suuttimetki petehri pumppas kun ei ollu oikeen varmuutta niiden kunnosta, mutta todella hyvät oli. 1 esikammio oli hajalla joten se tuli sit vaihdettua ja loput sit tarkistettua ja putsattua kirkkaaks. esikammioiden poterot tuli kans putsattua noesta ja karstasta samalla niin ei tarvi sit niidenkään kanssa enää arvuutella. onkohan jotain haittaa kun tuli vedettyä esikammiot sit todella lujaa kiinni. muistaakseni 120n on kiristysmomentti annettu mut kyl ne reilusti yli 200n tuli vedettyä kii ettei vuoda. tuli vaan näin jälkikäteen mieleen että olikohan jotain minkätakia ei olis saanu vetää reilusti kii
suuttimetki petehri pumppas kun ei ollu oikeen varmuutta niiden kunnosta, mutta todella hyvät oli. 1 esikammio oli hajalla joten se tuli sit vaihdettua ja loput sit tarkistettua ja putsattua kirkkaaks. esikammioiden poterot tuli kans putsattua noesta ja karstasta samalla niin ei tarvi sit niidenkään kanssa enää arvuutella. onkohan jotain haittaa kun tuli vedettyä esikammiot sit todella lujaa kiinni. muistaakseni 120n on kiristysmomentti annettu mut kyl ne reilusti yli 200n tuli vedettyä kii ettei vuoda. tuli vaan näin jälkikäteen mieleen että olikohan jotain minkätakia ei olis saanu vetää reilusti kii
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Ei siitä muuta haittaa ole kuin, että niitä ei saa sitten koskaan enää ehjänä irti.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
isolla liukuvasaralla lähtee. joskus kun moottorikoneistajana leipäni tienasin niin kyllä se noki ja karsta siellä eniten kiusaa teki ja aina ehjänä silti pois lähti vaikka välillä joutu kiskoon niinmaan helvetisti
Viimeksi muokannut lassi-s, Ma 08.04.2013 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Jaa, no tuleppas sitten vääntämään noi minun liian tiukkaan väännetyt lukiterenkaat auki
Renkaiden irroituksen jälkeen ei ole koskaan ollut ongelmia itse esikammion ulos vetämisen kanssa.

Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
eikö mutteripyssyllä lähde? kyllähän noi lukiterenkaat on juu välillä ollu pirun piukassa mutta ei koskaan niin lujaa etteikö niitä ole irti saanu ehjänä kun on se oikeanlainen työkalu vielä siihen. kyl jos ei normaalilla mutteripyssyllä irtoo niin raskaankaluston isolla tykillä sitten ja lämpöä eka.
suuttimet vedin 900n ja kaadoin sulaa tinaa ne poterot täyteen kännissä niin ei rupee suuttimet vuotaan. ylivuoletkujen vuotaminen ollu kans ongelmana niin juotin ne reijät suuttimista umpeen. katsastus inssi valitteli kun ei oo katalysaattoria niin tungin 4 ranskanleipää pakoputkeen.
suuttimet vedin 900n ja kaadoin sulaa tinaa ne poterot täyteen kännissä niin ei rupee suuttimet vuotaan. ylivuoletkujen vuotaminen ollu kans ongelmana niin juotin ne reijät suuttimista umpeen. katsastus inssi valitteli kun ei oo katalysaattoria niin tungin 4 ranskanleipää pakoputkeen.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
lassi-s kirjoitti: suuttimet vedin 900n ja kaadoin sulaa tinaa ne poterot täyteen kännissä niin ei rupee suuttimet vuotaan. ylivuoletkujen vuotaminen ollu kans ongelmana niin juotin ne reijät suuttimista umpeen. katsastus inssi valitteli kun ei oo katalysaattoria niin tungin 4 ranskanleipää pakoputkeen.




Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs

70n on suuttimet vedetty, eikä oo leipää pakarissa sen enempää kuin mitään tinailtukkaan umpeen
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Meinas pohojatiivisteitä mennä omasta ko liian tiukkaan noita suuttimia.
50nm vääntäny nii pelannu iliman ongelmia.
50nm vääntäny nii pelannu iliman ongelmia.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
oliks sulla vakio tiivisteet?jeemu kirjoitti:Meinas pohojatiivisteitä mennä omasta ko liian tiukkaan noita suuttimia.
50nm vääntäny nii pelannu iliman ongelmia.
hain raptecilta kupariset. ne on tarkat tosta kiristysmomentista. liian vähän niin vuotaa ja liian paljon niin ei suutin aukee kunnolla. mutta taitaa olla ainoat varmasti kestävät tiivisteet.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Mä vedin ne lukiterenkaat 400 Nm kun joku neropatti forumilla sanoi, että ne pitää vetää tiukkaan. No siinähän on kiinni, olleet jo kait 6 vuotta. Normiautoistahan noin on kyllä auenneet kohtuuvaivalla. Eikä lähtenyt pyssyllä, haulikolla koitin kanssa niin vitut. RK:ta mulla ei ole.
Lisää tietoa: www.skg.fi
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Ihan eri asia puhua viton esikammion muttereista kuin henkilöauton. Vitossa kone väärin päin ja vesi +suolapaskaa ym lentää koneen päälle ja juuttuu mutterit hulluna kiinni. Yleensä irroitus on että katkasee ne vingulla/jyrsillä ja sit otta auki. Henkilöautoj3n kansissa mulla ei oo tullu ensimmäistäkään tiukassa olevaa vastaan. Jokusista kymmenistä irroitellu...
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
takas myyntiin. 6500 euroa. tulkaa hakeen pois kun halvalla lähtee
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???